Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с кавазаки кх 125 2002 годниа. Много хвален с доста тунинг. Не му работеше съединителя и реших да проверя защо. Отворих аз и на 1-во място маслото беше голям ДРОП и дисковете бяха залепнали, но пък като ги замерих бяха в перфектно състояние. Викам си добре ама НЕ. При затягането на гайката на касета още преди да съм я обрал се скъса оста. Като я поогледах се оказа , че е била заваряне ама не на цял шев а на 4 точки. Разцепих двигателя изкарах оста и я заварих качествено на аргон. Смених бутало, събрах двигателя , ново масло на скоростите. Мотора запали на 7-мо ритане. Обаче ми изкочи някакъв странен проблем със свободната. Като го оставя на свободна при ритане на манивелата за да запаля мотора включва на скорост. При запален мотор е почти невъзможно да уцеля свободната. Иначе другите 6 скорости си влизат нормално. Някакви идеи и съвети.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със свободната на кавазаки кх125
Свий
X
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Значи странното е че скоростите са наредени на две оси.Едната е зацепена чрез касетата на съединителя за коляновия вал. На тази ос има наредени доста зъбчатки, които предават движението към друга ос на, която са наредени скоростите и зъбчатката ,която предава движението към задната гума. На тази втората ос е и зъбчатката за свободната скорост. Превключвателния механизъм е еднин цилиндър с канали по него, който движи вилиците и сътветно променя зацепване за скоростите. Но както казах всички останали скорости си работят нормално.
Коментар
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Не си уцелил добре избирача /цилиндъра с каналите/ или нещо около него. Има едно звездовидно тяло което фиксира предавките и между 1ва- и 2ра на него има по малко зарезче за неутрална. Явно него не си налучкал. Може и на обратно да си го завъртял.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Мерси колега и аз натам съм се насочил. Скоростния лост предава движението на едно звездовидно тяло, което е зацепено на тялото с многото канали. Това тяло с многото канали има две дупчици като в едната имаше един чоп ,,който го фиксира със звездообразното. Та точно този чоп изпадна при отварянето на двигателя и ме съмняваше , че не съм уцелил дупката. В неделя ще направя едно каране и след това ще проверя за какво иде реч и ще докладвам.
Коментар
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениеНа тази втората ос е и зъбчатката за свободната скорост.0888 074 049
Коментар
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Да си кажа и друката мъка да не пускам нова тема. Мотора пали лесно обаче. когато ускорява в средните убороти има едно като тъпчене на едно място. След, което много рязко мотора направо избухва и тръгва да върви страхотно. Предполагам , че това е от настройки на карба или от това , че понеже буталото е ново на 1-вия резервоар му сложих по 40мл масло на 1 литър бензин. Не мисля , че не му стига горивото понеже като изчисти и полудява. Затова предполагам , че му идва много бензина в средните или маслото му е в повече.
Коментар
-
От: Проблем със свободната на кавазаки кх125
Проблема със свободната скорост е решен. Оказа се , че ето този болт под номер 6 - Shift Drum Operating Cam Bolt :или не е бил стегнат, като хората или се беше разхабил поради някаква причина. Днес беше намазан с осигурител за резба и затегната. Свободната си дойде и не изключва вече. Остава проблема с чуденето и тъпченето на място.Имам следната идея. Тъй като му чистих карба и го настроих според мануала ме съмнява, че може да е от болчето за въздуха което се оставя на 2-2.5 оборота развито от напълно затегнато положение. В момента ми е така но като купих мотора това болче беше завито до край. Мотора палеше малко по трудно и лесно се давеше но вървеше страхотно без зачудване. Та идеятая ми е следната. Тъй като карбуратора е пилен и отвора му за въздух е доста разширен ( абе почти не са останали стени на карбуратора и жигльорите са промемени : main jet от 420 на 390 и pilot jet ot 40 na 4
. Възможно ли е да идва много въздуха и от там да е този проблем и да трябва болта за въздуха да си го затегна а не, както е сега на 2 оборота развит?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар