Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не пали! ;(

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Не пали! ;(

    Ако иде реч за свещи:
    Направо се учудвам, че никой не е обяснил, че когато свещта е по- топла (с по-голямо число на нея - за твоя мотор сигурно е 9) и сместа е богата (или пък не му даваш достатъчно газ) свещта се зацапва и си заминава.

    Примерно - мотора ти е бил настроен за студено време.
    Времето се стопли => сместа ти става по- богата => по- голям шанс да гръмне свещта.
    Или мотора е бил настроен за каране във високи обороти, а ти си му нов собственик и още не си му свикнал => не му даваш достатъчно газ => не се изчиства свещтта = зацапва се => гръмва


    Няма да ги забравя некви каратисти идваха да купуват един мотор и обясняваха колко големи карачи били, карали CR250. Определено се респектирах, щото знам що за звяр е CR-a. После стана дума за свещи и те се оплакаха как много думкал свещи тоя мотор, ама от как му сложили една от ЗИЛ и всичко било ок. Ей такива очи опулих. Сещай се как са го карали CR-а - на не повече от 1/2 от газта . Е как няма да гърми свещи?!

    Иначе казано - ако караш пенсионерската - трябва ти свещ от нещо пенсионерско. Примерно от ЗИЛ. Ако караш яко на ръчка - с пенсионерската свещ моторчето ще умира веднага след средни обороти, така че ще ти трябва по- рейсърска свещ (която пък гърми по- лесно).

    dini и той е дал подобен пример със симсонката.

    За финал - ако наистина ти гърми свещи през две карания - вземи си свещ с по- малко число от сегашната. Или с две.
    Последно редактирано от ®yMeH; 24-04-07, 20:04.

    Коментар


    • #17
      Re: Не пали! ;(

      Според отговора на същия въпрос в какви обороти го кара в другия форум съдя, че причината е от сместа. Даже там му споменаха че от това идва целия проблем. Пък моторчето е ендуро 80 кубика. Не е такъв звяр, че да не смее да му даде газ. Та както ти казва Румен - вероятно е настроен да работи добре на студено, демек - богато. Пусни малко повече въздух на карбуратора, сменяй свещта и дерзай Внимавай само да не обедниш прекалено много сместа, че това е смърт за 2Т.
      DCRT®

      Коментар


      • #18
        Re: Не пали! ;(

        Ми вече почти всеки който съм питал ми казва че ми думкат свещите от богата смес или от кондензаторчето. Мотора го имам от 2 седмици още не съм го карал в ниски обороти , така че 100% не е от това! Проблема е че съм свикнал с балакнчето което има 5 винтчета и си разглабях как ми падне, но на това не знам как да оправя сместа да не е толкова богата а и не ми се бара по карбуратора, така че искам майстор да го направи тва. То това е супер идиотска и елементарна операция, така че нема ме изръси много. А и имам и други въпроси и за тва
        [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

        Коментар


        • #19
          Re: Не пали! ;(

          Аз му ги обяснявах тези неща на личен ,но той пак да си пита човека .Както и причината за богата смес ,може да бьде и задрьстен вьздушен филтьр .Или наличие на буклуче над запорната игла .При наличие на богата горивна смес , изгорялата свещ има черен ,НО сух цвят ,а ако стои вьд черен но мокьр цвят ,може и да бьде и наличие на повече мосло в цилиндара .
          не казвай всичко но знай какво казваш

          Коментар


          • #20
            Re: Не пали! ;(

            Преди 3-4 часа съм изписал 1 страница формат А4 кво съм установил и какво ще направя, но заради червената ми точка чакам да ми бъде прегледан всеки пост в форума и за това не винаги ми се показват постовете, а сега не ми се пише пак.
            [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

            Коментар


            • #21
              Re: Не пали! ;(

              Първоначално публикуван от SIRIUS Преглед на мнение
              Ми вече почти всеки който съм питал ми казва че ми думкат свещите от богата смес или от кондензаторчето. Мотора го имам от 2 седмици още не съм го карал в ниски обороти , така че 100% не е от това! Проблема е че съм свикнал с балакнчето което има 5 винтчета и си разглабях как ми падне, но на това не знам как да оправя сместа да не е толкова богата а и не ми се бара по карбуратора, така че искам майстор да го направи тва. То това е супер идиотска и елементарна операция, така че нема ме изръси много. А и имам и други въпроси и за тва
              Пьрво питай,някой дето разбира,и второ това не ти е Балканче и няма кондензатор,защото е безконтактно запалване/електронно/

              Коментар


              • #22
                Re: Не пали! ;(

                Е така де който питам ми казва богата смес, това за кондензаторчето е мое умотворение както си е проличало!
                [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

                Коментар


                • #23
                  Re: Не пали! ;(

                  И пак да преговорим - сместа зависи от:
                  -карбуратор
                  -филтър
                  -времето навън (предимно температура)
                  -количество масло в бензина

                  Коментар


                  • #24
                    До: Не пали! ;(

                    Имам следния проблем:
                    Значи като не съм карал мотора паленето става изключително трудно и най-странното е че се дави на смукач Пали се единствено при спрени кранчета на бензина Но като съм го карал предния ден от половин ритане и о чудо пали
                    Дайте някакъв съвет или предположение
                    Мерси предварително
                    KAWASAKI Let the good times roll

                    Коментар


                    • #25
                      До: Не пали! ;(

                      Прегледай си нивото в карбуратора и изправността на поплавък и игла.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Не пали! ;(

                        И аз си мисля.че е от карборатора, защото като навия винта за реглж на въздуха пали по лесно Мисълта ми е да не е нещо по буталото и цилиндара, че направо не ми се мисли
                        KAWASAKI Let the good times roll

                        Коментар


                        • #27
                          До: Не пали! ;(

                          По всяка вероятност иглата на поплавъка не затваря добре и нивото се покачва над нужното. По този начин леко го поудавяш. Или го оправи или спирай кранчето за гориво, като няма да караш. Друг вариант е да затвориш кранчето без да гасиш и да чакаш докато бензинът изгори, когато моторът няма да работи няколко дни.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Не пали! ;(

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            По всяка вероятност иглата на поплавъка не затваря добре и нивото се покачва над нужното. По този начин леко го поудавяш. Или го оправи или спирай кранчето за гориво, като няма да караш. Друг вариант е да затвориш кранчето без да гасиш и да чакаш докато бензинът изгори, когато моторът няма да работи няколко дни.
                            Това е абсолютно вярно и за най-новите модели. По мануал го дават когато се прибереш от каране да спреш кранчето на бензина при работещ двигател, след което даваш газ три, четири пъти и тогава чак гасиш.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Не пали! ;(

                              E МЕРСИ значи аз кранчето го спирам но след като изгасне двигателя УФФ успокоихте ме направо аз си викам аиде сдаде багажите буталото (А аз го сменях скоро) а то какво било. Но явно трябва и иглата да сменя защото преди не го правеше този номер. Но сега се сетих, че аз му местих и зегерката на иглата и май от тогава се почна всичко
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • #30
                                До: Не пали! ;(

                                Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                                Но сега се сетих, че аз му местих и зегерката на иглата и май от тогава се почна всичко
                                Местил си зегерката на иглата на шибъра. В случая става дума за игления клапан на поплавъковата камера А за другата игла - не е зле да я върнеш както си е била.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X