Re: Не пали! ;(
Ако иде реч за свещи:
Направо се учудвам, че никой не е обяснил, че когато свещта е по- топла (с по-голямо число на нея - за твоя мотор сигурно е 9) и сместа е богата (или пък не му даваш достатъчно газ) свещта се зацапва и си заминава.
Примерно - мотора ти е бил настроен за студено време.
Времето се стопли => сместа ти става по- богата => по- голям шанс да гръмне свещта.
Или мотора е бил настроен за каране във високи обороти, а ти си му нов собственик и още не си му свикнал => не му даваш достатъчно газ => не се изчиства свещтта = зацапва се => гръмва
Няма да ги забравя некви каратисти идваха да купуват един мотор и обясняваха колко големи карачи били, карали CR250. Определено се респектирах, щото знам що за звяр е CR-a. После стана дума за свещи и те се оплакаха как много думкал свещи тоя мотор, ама от как му сложили една от ЗИЛ и всичко било ок. Ей такива очи опулих. Сещай се как са го карали CR-а - на не повече от 1/2 от газта
. Е как няма да гърми свещи?!
Иначе казано - ако караш пенсионерската - трябва ти свещ от нещо пенсионерско. Примерно от ЗИЛ. Ако караш яко на ръчка - с пенсионерската свещ моторчето ще умира веднага след средни обороти, така че ще ти трябва по- рейсърска свещ (която пък гърми по- лесно).
dini и той е дал подобен пример със симсонката.
За финал - ако наистина ти гърми свещи през две карания - вземи си свещ с по- малко число от сегашната. Или с две.
Ако иде реч за свещи:
Направо се учудвам, че никой не е обяснил, че когато свещта е по- топла (с по-голямо число на нея - за твоя мотор сигурно е 9) и сместа е богата (или пък не му даваш достатъчно газ) свещта се зацапва и си заминава.
Примерно - мотора ти е бил настроен за студено време.
Времето се стопли => сместа ти става по- богата => по- голям шанс да гръмне свещта.
Или мотора е бил настроен за каране във високи обороти, а ти си му нов собственик и още не си му свикнал => не му даваш достатъчно газ => не се изчиства свещтта = зацапва се => гръмва
Няма да ги забравя некви каратисти идваха да купуват един мотор и обясняваха колко големи карачи били, карали CR250. Определено се респектирах, щото знам що за звяр е CR-a. После стана дума за свещи и те се оплакаха как много думкал свещи тоя мотор, ама от как му сложили една от ЗИЛ и всичко било ок. Ей такива очи опулих. Сещай се как са го карали CR-а - на не повече от 1/2 от газта
. Е как няма да гърми свещи?!Иначе казано - ако караш пенсионерската - трябва ти свещ от нещо пенсионерско. Примерно от ЗИЛ. Ако караш яко на ръчка - с пенсионерската свещ моторчето ще умира веднага след средни обороти, така че ще ти трябва по- рейсърска свещ (която пък гърми по- лесно).
dini и той е дал подобен пример със симсонката.
За финал - ако наистина ти гърми свещи през две карания - вземи си свещ с по- малко число от сегашната. Или с две.
Внимавай само да не обедниш прекалено много сместа, че това е смърт за 2Т.
и най-странното е че се дави на смукач
Пали се единствено при спрени кранчета на бензина
Но като съм го карал предния ден от половин ритане и о чудо пали
Коментар