Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за цилидър

    Аз не се изразих точно ИСкам да кажа за долната част на буталото за тазиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр000.jpg
Прегледи:1
Размер:27.7 КБ
ID:5261096 В смисъл, че долният краЙ има разлика, която е 0,14мм в краищата и за това казвам, че е елипса и маЙстора каза, че не нормално. Да, така трябвало да е кръГ, до сега никога не съм си играл да меря бутало с точност, а съм сменил 3. Досега не ми е направило впечатление, но на Athen и на Elko са били кръгли като съм ги мерил с шублер, даже старото го мерих и в краищата е 71.93, даже а в средата е 71,99 си личи, че е износено там, но не е толкова голяма разликата.Не искам да ме разберете, че споря с някого, казвам това, което е премерено, а и диаметЪра на цилиндЪра 72,14 не е ли малко повече от необходимото. А за тези 0,06 ми е ясно, че трябва така .
    Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:07.
    300 exc

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за цилидър

      Деругите по цилиндъра , са само по работния ход на сегментите , попаднал е прах , стружки , или сегментите нямат луфт. Възможно е, след като е обработен цилиндъра , отворите да не са почистени , и като си запалил мотора , сегментите да са отчупили малки парченца по ръба на отворите.
      Последно редактирано от motor_men; 14-03-11, 11:12. Причина: допълване
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за цилиндър

        Сигметите си имат луфт, свободно се движат като ги завъртЯ и видимо няма нищо отчупено. Гледах го с лупа доколкото можеше цилиндЪра го мих с водоструйката с топла вода и след това го намазах с масло и го сложих, а двете следи огледалните са отпред. Не казвам, че не може да попадне бОклук, но като симетрични са от двете страни на иЗпускателната клапа. И това износване отпред на клапата и срещуположното износване отзаД от какво ще е? За буталото нормална ли е тази разликата в размера долУ?
        Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:02. Причина: Правопис и пунктуация! Моля, проверявайте си постовете, преди да ги публикувате!
        300 exc

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за цилиндър

          Като сметнах колко е разликата 72.14 - 71.99= 0.15 излиза , защото при мен с никасилов цилиндър разликата м/у буталото и цилиндъра я оставих 0,07мм, а дори дават да е 0,05мм, но тогава такова бутало намерих. А за такива малки линии не мисля, че ще го усетиш, дори и компресията да беше измерил преди надирането и сега надали ще ти падне надолу. Сглоби си го и внимателно си го разработи да се напаснат добре елементите на буталната група. А за надраното си мисля да не би в подбуталното пространство да е останала някоя ситна стружка или в отворите на цилиндъра.
          Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за цилиндър

            Така и мисля да направЯ, само да ти кажа, че и моят цилИндър е никасил.
            Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:00. Причина: Правопис и пунктуация!
            300 exc

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за цилиндър

              Здравейте,след 26км за 2 дни да кажа ,какво стана с мотора.Днес като го отворих и какво да видия о чудо, няма драскотини пак същите за мое голямо щастие,но износването по цилиндъра е станало малко повече.В смисал че тази част
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02375 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5261374
              се износило малко повече от преди .А и да кажа за буталото ,че няма никакви следи от износване.Това е за сега ,след близо 70км мисля пак да сваля резонатора и да видия, какво става с цилиндъра.
              Благодаря на всички за помоща.
              Последно редактирано от Chinela; 17-03-11, 08:07.
              300 exc

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за цилиндър

                Това може да се получи и от самите сегмети.Наложи единият сегмент в целиндъра ивиж дали ляга добре.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за цилиндър

                  Май най-разумното което можеш да направиш е да престанеш да го разглабяш след всеки 20-30 км. Щото на всяко разглабяне имаш ново "разработване". Таман си улегнат нещата и ти ги разбуташ. Карай спокойно ако не ти дава ядове :-)
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X