Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за цилиндър

    Имам следния въпрос според вас от какво може да се се получили, тези деруги ? Също това износване нормално ли при положение че цилиндъра с ново никасил покрити бутало е ново биела лагери с две думи всичко е сменено с ново .И всичко това за 5мин. работа на мотора за което време не му е давано почти никаква газ ,а по буталото има едва забележими следи като се има предвид че и масло съм му сипал 35милилитър на 1литър бензин .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02376.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5921001

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02375.jpg
Прегледи:1
Размер:92.8 КБ
ID:5921002

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02377.jpg
Прегледи:1
Размер:96.5 КБ
ID:5921003
    Последно редактирано от Chinela; 13-03-11, 07:17.
    300 exc

  • #2
    От: Въпрос за цилидър

    При сглобяването , намаза ли цилиндъра , буталото и лагерите с масло?
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за цилидър

      Да разбира се мазах ги обилно с масло на мазах ги с 2Т масло и това за 1 ден всичко днес го зглобих и после свалих резонатора и ги видиях и реших да свалям цилидъра и за мое голямо учудване видях това а деругите не са дълбоки а савсем малко колко да се каже че ги има.А и да оточна че цилидъра е правен по буталото.
      300 exc

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за цилидър

        Така по снимки , е много трудно някой да ти каже има ли проблем , или няма. Виж ключовете на сегментите от къде минават , може и да не си почистил хубаво двигателя.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за цилидър

          Пекалено тесен цилиндър. Не търси по-далеч. По снимките -толкова. Ако можеш да пуснеш и снимки на буталото - ще потвърдя. Има и друг вариант но трябват повече снимки. Резките (вертикалните) четири ли са или повече ?
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за цилидър

            И аз мисля ,че е много стегнат цилиндъра и след загряването-съответно разширението на буталото, е започнало да затяга.
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за цилидър

              Еми ще ви пусна и на буталото само да кажа за първта снимка това което съм оградил в червено не е от мен а от многото разходки по света от САЩ до БГ после до Холандия и пак до БГ котията я вижте каква
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02378.jpg
Прегледи:1
Размер:98.8 КБ
ID:5259112

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02379.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5259110

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02380.jpg
Прегледи:1
Размер:68.7 КБ
ID:5259111

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02381.jpg
Прегледи:1
Размер:116.7 КБ
ID:5259126

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02382.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5259127
              Последно редактирано от Chinela; 13-03-11, 07:19.
              300 exc

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за цилидър

                Пусни. И сподели защо стигна до смяна първия път. Износване или авария ?
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за цилидър

                  Еми поради износване на цилидера отпред при клапата беше износено доста като че нямасе никсил там а няма как да го видия (според мен това износване може да се пулочило от нагара по клапата) а и буталто си беше за смяна и реших да го направа като хората даже биалата смених с нова и лагера е нов горния .Просто исках да си го направия като си трябва .
                  Последно редактирано от Pavel_007; 12-03-11, 17:55.
                  300 exc

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за цилидър

                    Ок. Отпада единия вариант - това което е прецакало първия цилиндър да е прецакало и новия.
                    Колко са резките ? Само двете които показваш, или огледални още две от другата страна ? Или повече ?
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за цилидър

                      Резките са 3 две отпред и една отзад, като двете отпред са като огледални. Не са дЪлбоки, като ги пипам с пръст едва се Усещат, но са факт. Както се вижда на едната снимка, едната е по-дебела. Тази отзад си мислех, че е от сигмента, кЪдето е ключа, но не се пада там. А относно цилиНдъра дали е тесен, ще го меря утре при един маЙстор да видим, но нали е правен цилиндЪра по буталото уЖким. Като го донесоха цилиНдЪра, пробвах буталото и се движеше свободно. След това сложих единия сигмент и си имаше луфт и логично да не мерЯ цилидера. А относно това износване на цилиндЪра ви питам, защото до сега не съм слагал нов цилиНдър и не знам нормално ли е?
                      Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:14. Причина: ЦИЛИНДЪР
                      300 exc

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за цилидър

                        Можеш да ги нагрееш , и да пуснеш буталото в цилиндъра , за да се види дали задържа някъде.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за цилидър

                          Току-що се прибирам от маЙстора и каза, че цилиндЪра е перфектен, но за буталото каза, че е като елипса. В смисъл от долния до горния краЙ до сЕгментите разликата била 0,06мм и по него е и направен цилиндЪра с размер 72,14 и каза, че при този луфт няма проблем да затегне, даже и гаЗта да му навия до край. С две думи и да е марково буталото, никаква гаранция А видимо няма следи от удари
                          Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:11.
                          300 exc

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за цилидър

                            Размерите на различни места измерени на буталото , са различни , защото на места има повече материал , а на други по-малко , в горната част се нагрява повече , в долната по-малко. Като достигне работна температура , размерите се изравняват.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за цилидър

                              Буталото се мери перпендикУлярно на буталния болт. Има конус, защото челото се нагрява повече и съответно повече се разширява,има и елипса,защото при буталния болт материала е с различна дебелина. Всъщност то е цилиндрично при достигане на работна температура.Това и при всички бутала и дори начинаещ маЙстор би трябвало да го знае.
                              Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-11, 15:08.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X