Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

    Да се представя първо - казвам се Калин и съм от Варна на 25 г.
    Преди няколко дена си закупих Кавазакито 91г. и започнах да го разглобявам, защото исках да му видя състоянието, а и имаше някои видими кусури.
    Първото което забелязах беше че зъбаците са се износили, но си казвам то това е консуматив и ок Вече са поръчани нови от NHM (Mady in Bulgaria)
    Второто което ми направи впечатлени след като го купих вече беше, че от вала където е малкия зъбак тече масълце. И си викам семеринга - поправима за малко пари
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3078.jpg
Прегледи:1
Размер:127.9 КБ
ID:5916462

    После гледам и - оххоооо той единия кол протекъл. Казвам си поправимо е и това (понеже скоро бях чел във форума за предницата) и веднага бягам до МОТО БУМ-а и си купувам семеринги на Vesrah и масълце за предници Motorex 5W , ( Тука може би трябва да вмъкна - ако някой ми каже колко масло се сипва на кол получава биричка и кебапчета )
    Ако се обърне снимката е левия кол.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3087.jpg
Прегледи:1
Размер:153.2 КБ
ID:5916463

    Отварям си аз филтърната кутия свиркайки си и какво да видя :
    Ами тя била по празна и от джоба ми в края на месеца
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3081.jpg
Прегледи:1
Размер:161.7 КБ
ID:5916464

    Почвам да питам по фирмите за филтър и се оказа че няма никъде. За това отново до МОТО БУМ и поръчка ни филтър TWIN AIR, който ще дойде след около 2 месеца понеже към края на месеца щели да правят поръчка. Е казвам си какво пък толкова и без това няма лев да правя всичко на един път ще почакам.
    Накладките бяха тотален дроб и тях трябва да сменя. Най вероятно и лагери ще трябва да се сменят :
    След като видях тази картинка , но може и да греша понеже нямат никакъв луфт и се връткат добре (дано да греша).
    В общи линии е това . Ако излезе и друго ще продължа темичката.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3079.jpg
Прегледи:1
Размер:87.8 КБ
ID:5916465

    Сега мотора е в това състояние и чака части
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3080.jpg
Прегледи:1
Размер:184.2 КБ
ID:5916466

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3083.jpg
Прегледи:1
Размер:126.9 КБ
ID:5916467

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3086.jpg
Прегледи:1
Размер:161.7 КБ
ID:5916468

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3089.jpg
Прегледи:1
Размер:177.8 КБ
ID:5916469

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3084.jpg
Прегледи:1
Размер:153.7 КБ
ID:5916470

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3085.jpg
Прегледи:1
Размер:188.1 КБ
ID:5916471

    Мисля че имаше колеги от Варна с KDX-сове и ако имат желание да ми помогнат с някой работи по мотора с удоволствие бих ги приел . Разбира се всичко се заплаща и се полива с биричка , защото иначе не върви работата.

    А и да не забравя, някои да ми помогне да прегледаме KIPS-a. Ако е наред само да го освежим.

    Направо и тука ще напиша че турся вата за ауспуха. Някой ако има и може да ми продаде да свирка.
    Някой ако знае от къде във Варна мога си купя хуба грес да каже или в най-лошия случай да каже от каде да си поръчам от БГ.

    По принцип съм технически грамотен човек и горе долу се справям и сам с нещата. Където е по сложно на майстор или пробвам сам със страх че мога да патя после.

    Ако не съм подредил темата както трябва извинявам се - нов съм във форума и те първа ще почвам с темичките.
    Последно редактирано от Chinela; 10-02-11, 07:51.

  • #2
    От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

    Когато купуваше мотора не ги ли погледна тези неща,първо от тях се започва,или се зарадва че го взимаш на сметка,видимо по снимките да не кажа голяма приказка но май ще са ти нужни около 500лв за да започнеш да караш.

    Коментар


    • #3
      От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

      След като е каран без филтър бих ти препоръчал да свалиш и да му изчистиш хубаво карбуратора. Цилиндъра го отвори задължително и мисля, че няма да останеш много доволен...Както е каран без филтър май и за там ще трябва да отделиш някой лев. Виж му буталото, цилиндъра за износване както и биелата. С всичкия тоя прахоляк, който е влизал може да олекнеш с едно 800-900 лв. ако горе опоменатите части са за смяна. А ако не са може да пуснеш тото... Относно предницата прегледай тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=5245&page=10 . В пост 188 има линк към сайт, където мисля, че пишеше колко масло се сипва на твоя мотор. Дано съм помогнал и успех с ремонта на мотора, дано да не излизат още подводни камъни

      Коментар


      • #4
        От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

        Както каза колегата Живота, ще са ти нужни 500лв ако искаш да го подкараш, но ако искаш да го караш....доста повече, изборът е твой.
        В този магазин дето ходиш Мотобум има и сервиз в който работи Пламен, той за въпроси на никой пари не е взел, а има какво да ти каже, стига да ти се слуша.
        Друг гуру на тия мотори е Иван J, пак е от Варна, пак разбира много, и пак е човек който няма да те върне ако го помолиш за помощ.

        Другият вариант е четене в този форум, после пак четене и накрая отиваш при майстор и нещата се нареждат. Успех и да пишеш.

        Коментар


        • #5
          От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

          До колкото се вижда , липсва тампона на задния амортисьор , ако е така , не е на добре. Трябва да свалиш лагерите на каплите , поне да ги гресираш. Задната вилка и линковете трябва да се почистят и гресират .
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

            Рано или късно след закопуването на мотор трябва да се направят тези процедури. До колкото четох тука във форума са неизбежни. Аз ще ги направя сега и ще открия сезона малко по късно, но ще го открия. Там на МОТО БУМ-а го знам майстора , преди известно време му карах другия си мотор ХОНДА ЦБ1 400. Беше пробил буталото поради неизправност в електрониката на 1 и 3 или на 2-4 цилиндър. Ще го питам и ако ми помогне с информация само мога се радвам , а където се запъна ще му нося на него да го прави. Във форума чета доста и питам което незнам.

            Едно въпросче - мога ли изчистя резонатора със горелка ( питам понеже ми се върти нещо в главата че бях чел някъде , че резонатора бил с двойни стени и между тях имало вата)
            Благодаря за отговорите. Темичката ще я продължавам и опреснявам при първа вузможност, а през останалото време всички съвети са добре дошли.

            P.S. : Може ли да ми дадеш някакъв лин да го видя този тампон и евентуално да го потърся някъде.

            Коментар


            • #7
              От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

              Резонатора/ауспуха/може да го почистиш с горелка , за да изгори наслоеното масло. Заглушителя , тази част която е на края , трябва да се разглоби и да и се смени ватата. За да сложиш тампон на амортисьора , трябва да го разглобиш , а разглоби ли се , е хубаво да се ремонтира.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                Колега недей да се набутваш толкова много за нов филтар а и чакането...В купувам-продавам едно момче продаваше тлин еар за 10 лева (те се перат такаче може да се ползва).
                Поздрави и ми харесва ентосиазма ти успех с моторчето има и една тема в този раздел доста страници за кдх като цяло здрави моторчета.
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • #9
                  От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                  Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                  Колега недей да се набутваш толкова много за нов филтар а и чакането...В купувам-продавам едно момче продаваше тлин еар за 10 лева (те се перат такаче може да се ползва).
                  Поздрави и ми харесва ентосиазма ти успех с моторчето има и една тема в този раздел доста страници за кдх като цяло здрави моторчета.
                  Той филтъра трябва да си е точно за модела иначе няма да пасне . Обаче сега като гледах снимката се сетих, че само филтъра няма да върши никаква работа ако липсва пластмасовата му "клетка", която седи в него. Без нея няма да може да уплътнява хубаво и все едно си без него

                  Коментар


                  • #10
                    От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                    Обади ми се, мога да помогна с ремонтите. Имам опит и нужните инструменти и знания за КДХ.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                      След преглед на лагерите на люлката останах доста доволен , бяха за смяна само 2 лагера. Тези които са оградени в червено :

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3084.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5251355

                      Лагерите също на коляното на което е хванат задния амортисьор и люлката (незнам точно как се казва за това му казвам коляно ) също са ок. Е то неможе само лоши да работи да излизат
                      До колкото за въздушния филтър ще си го поръчам , мисля че така е по-правилно да си взема новичък точно за модела.
                      Имам и клетката която държи филтъра , на снимката я няма понеже ще ми пречи при миенето на кутията .

                      В темата за КДХ-совете пише че оригиналните резонатори са с двоини стени и между стените вата и за това няма да стане с горелка чистенето. Може би с някоя силна горелка да пробвам само на отворите да паля.

                      По лошото нещо което разбрах вчера е , че семерингата на вала, която тече е от вътрешната страна на дигателя ( аз си мислех че е външната ) и ще се наложи по скорошно цепене на двигателя от предвиденото.

                      До колегата Ivan J - Ще се радвам да ми помогнеш , ще имам нужда .
                      По късно ще се ти се обадя да се разберем нещо.

                      Благодаря ви за отговорите в темата .
                      Последно редактирано от Chinela; 11-02-11, 08:47.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                        И така.
                        Коловете са напълнени и готови за монтиране.
                        Семерингата на вала на малкия забак е сменена заедно с о-ринга.До края на седмицата трябва да ми дойдат и забаците да мога да ги монтирам и тях.
                        Тук във Варна има един магазин за лагери в който си намерих малките иглени лагери на люлката на 11лв. парчето . Също така и на вилката единия лагер беше заминал и него го имаха заедно със семерингата на 25лв. комплекта - KOYO.
                        Взех и масло за скоростите 10W30 на MOTOREX . Това го даваха по книжка.

                        Някой може ли да ми каже от каде да си купя капачка за резервоара или да ми продаде някаква подходяща ???

                        Малко по малко вървим към завършек на освежаването.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                          Изгубих ти телефона, но гледам си се оправил.
                          Ако има нещо друго, обади се.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                            Гледам, че ти стой системата за разделно мазане (или поне съда за маслото). Ако работи по-добре я махни, че ако откаже става неприятно. Мисля, че имам останали разни работи от моя КДХ (предимно по ел.схемата), свиркай ако можем да помогнем. От Варна съм и аз.
                            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                            Коментар


                            • #15
                              От: Козметика на Kawasaki KDX 200 SR

                              Резервоарчето за маслото смятам да го оставя, да си държа там резервне масло, а не да си нося в раницата примерно. Помпата ще я изолирам и сам ще си смесвам маслото , но смятам да оставя помпата да си върти масло в затворен кръг.

                              Търся тази част - държи задния спирачен апара. Ако не намеря смятам да го заварям тази отчупената част на аргон.


                              Нещо немога да кача снимките.

                              Излезна и друг проблем - май резонатора не е от този мотор(не му пасват планките за захвата по рамата). На него пише нещо от сорта на KHI I 220 или нещо подобно беше. Утре ще напиша със сигурност че трябва да ходя до работилничката да видя .

                              4еф4о ако може дай си телефона да те прозваня и може да пием по бира и да видим какво имаш.

                              Капачка за резервоара търся също.
                              Лека ви за сега

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X