Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 тактова хонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2 тактова хонда

    Един приятел си купи Хонда 250с 1988г., но като я запалим и върнат смУкач държи Високи обороти, а като го опъна смъква оборотите. Стува ми се, че смучЕ много въздУх, но не можем да го разберем. Ако може някой да даде съвеТ, в сряда ще кача малко снимки.
    Последно редактирано от viki terzieva; 01-12-10, 11:02. Причина: Кошмарен правопис!!!

  • #2
    Re: 2 тактова хонда

    Виж си болчето за въздуха на колко е нагласено.
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

    Коментар


    • #3
      От: 2 тактова хонда

      Първоначално публикуван от koliomars Преглед на мнение
      Един приятел си купи хонда 250с 1988г но като я запалим и върнат смокач държи жисоки обороти а като го опъна смвъква оборотите стувамисе че смучи много въздох но неможем да го разберем ако може някой да даде съвед в сряда ще кача малко снимки.
      Малкия жигльор е запушен,отпушете го.

      п.п. Колега пишеш ужасно
      0888 074 049

      Коментар


      • #4
        От: 2 тактова хонда

        Може да пише бързо.
        0877 877 297

        Коментар


        • #5
          Колега, на хондите мисля, че именно от смукача се регулираха оборотите,пробвай да навиеш (по посока на часовниковата стрелка) лостчето на смукача.
          Смятам, че оборотите ще си дойдат.
          Успех!

          Малко съм се заблудил с годината на производство,престорих го на 98 вместо на 88г.
          Но може и този да е така.
          Последно редактирано от viki terzieva; 01-12-10, 11:00.

          Коментар


          • #6
            От: 2 тактова хонда

            Аз също имам проблем с оборотите,смисъл такъв като пусна газта и гасне.Имам мануал но е на английски и не разбирам всичко добре,освен от смукача се споменава и за "air screw"но картинката е много избеляла и не се вижда каде еНатиснете снимката за да я уголемите

Име:f_62402896-a437ab3d.jpeg
Прегледи:1
Размер:51.3 КБ
ID:5234088 мисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.
            По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

            Коментар


            • #7
              От: 2 тактова хонда

              Ако болтчето не се намира отдолу, значи е това.

              Коментар


              • #8
                От: 2 тактова хонда

                Първоначално публикуван от stefko1992 Преглед на мнение
                мисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.
                Това е болтче за въздуха при ниски обороти,завиваш до краи и отвоваш 2 оборота в зависимост от времето варира малко, при по студено завиваш малко и при по топло обаратно
                0888 074 049

                Коментар


                • #9
                  От: 2 тактова хонда

                  Първоначално публикуван от stefko1992 Преглед на мнение
                  Аз също имам проблем с оборотите,смисъл такъв като пусна газта и гасне.Имам мануал но е на английски и не разбирам всичко добре,освен от смукача се споменава и за "air screw"но картинката е много избеляла и не се вижда каде е[ATTACH=CONFIG]278610[/ATTACH] мисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.
                  Този карбуратор е за състезателни мотори и на вид е същия като повечето, но всъщност не е така. Карам с такъв карбуратор от СR-125 на ТМ-250 и доста пъти съм го разглабял. Та първото нещо относно ниските обороти-.... няма да ги имаш тъй като нямаш болче за ниските обороти намиращ се под дросела и го подпира чисто механично.А това болтче е за регулиране на качеството на сместа от ниски до средни обороти. Колкото е по "завито" пуска по-малко бензин и мотора в зависимост от другите настройки може да е муден. Повече "развито" толкова е повече притока на бензин при подаване на газта и може да е добре или да се получи "Давене". Ей-й-й-йй колко сложно го написах С две думи болтчето дроселира чрез принципа на пулвелизатора притока на бензин от НИСКИ до към Средните обороти всичко след тези обороти зависи от иглата на дросела и най-вече от главния горивен жигльор.
                  [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                  Коментар


                  • #10
                    От: 2 тактова хонда

                    Първоначално публикуван от АСЕН МИНКОВ Преглед на мнение
                    Този карбуратор е за състезателни мотори и на вид е същия като повечето, но всъщност не е така. Карам с такъв карбуратор от СR-125 на ТМ-250 и доста пъти съм го разглабял. Та първото нещо относно ниските обороти-.... няма да ги имаш тъй като нямаш болче за ниските обороти намиращ се под дросела и го подпира чисто механично.А това болтче е за регулиране на качеството на сместа от ниски до средни обороти. Колкото е по "завито" пуска по-малко бензин и мотора в зависимост от другите настройки може да е муден. Повече "развито" толкова е повече притока на бензин при подаване на газта и може да е добре или да се получи "Давене". Ей-й-й-йй колко сложно го написах С две думи болтчето дроселира чрез принципа на пулвелизатора притока на бензин от НИСКИ до към Средните обороти всичко след тези обороти зависи от иглата на дросела и най-вече от главния горивен жигльор.
                    Болче за ниските обороти намиращ се под дросела подпиращо го чисто механично на този карбуратор няма но това не значи че няма да има ниски обороти - ниските обороти идват като развиеш самото лостче на смукача (въртиш обратно на часовниковата стрелка и оборотите идват - колкото повече го развиваш толкова по-високи обороти ще имаш) - пробвано и работи на хонда цр 125 2003г !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: 2 тактова хонда

                      Първоначално публикуван от бате_бойко Преглед на мнение
                      Болче за ниските обороти намиращ се под дросела подпиращо го чисто механично на този карбуратор няма но това не значи че няма да има ниски обороти - ниските обороти идват като развиеш самото лостче на смукача (въртиш обратно на часовниковата стрелка и оборотите идват - колкото повече го развиваш толкова по-високи обороти ще имаш) - пробвано и работи на хонда цр 125 2003г !!!
                      А това прочетели го от началото????-"Един приятел си купи Хонда 250с 1988г"
                      [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                      Коментар


                      • #12
                        От: 2 тактова хонда

                        Имам и друг въпрос проблема е следния като развъртях лостчето на смукача дойдоха обороти но при рязко подаване на повече гас когато е на 1 ва и вече съм пуснал съединителя и тръгвам, мотора глъхне (смятам че не му стига бензин) и пак го върнах както си беше и сега почти го няма този проблем.Смисъл трябва да му навия масура съвсем до края за да заглъхне пак.И пак няма обороти ,защо според вас се получава така?
                        Последно редактирано от stefko1992; 14-02-11, 09:06.
                        По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X