Един приятел си купи Хонда 250с 1988г., но като я запалим и върнат смУкач държи Високи обороти, а като го опъна смъква оборотите. Стува ми се, че смучЕ много въздУх, но не можем да го разберем. Ако може някой да даде съвеТ, в сряда ще кача малко снимки.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
2 тактова хонда
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2 тактова хонда
Тагове: Няма
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Малкия жигльор е запушен,отпушете го.Първоначално публикуван от koliomars Преглед на мнениеЕдин приятел си купи хонда 250с 1988г но като я запалим и върнат смокач държи жисоки обороти а като го опъна смвъква оборотите стувамисе че смучи много въздох но неможем да го разберем ако може някой да даде съвед в сряда ще кача малко снимки.
п.п. Колега пишеш ужасно0888 074 049
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега, на хондите мисля, че именно от смукача се регулираха оборотите,пробвай да навиеш (по посока на часовниковата стрелка) лостчето на смукача.
Смятам, че оборотите ще си дойдат.
Успех!
Малко съм се заблудил с годината на производство,престорих го на 98 вместо на 88г.
Но може и този да е така.Последно редактирано от viki terzieva; 01-12-10, 12:00.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Аз също имам проблем с оборотите,смисъл такъв като пусна газта и гасне.Имам мануал но е на английски и не разбирам всичко добре,освен от смукача се споменава и за "air screw"но картинката е много избеляла и не се вижда каде емисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.
По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Това е болтче за въздуха при ниски обороти,завиваш до краи и отвоваш 2 оборота в зависимост от времето варира малко, при по студено завиваш малко и при по топло обаратноПървоначално публикуван от stefko1992 Преглед на мнениемисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.0888 074 049
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Този карбуратор е за състезателни мотори и на вид е същия като повечето, но всъщност не е така. Карам с такъв карбуратор от СR-125 на ТМ-250 и доста пъти съм го разглабял. Та първото нещо относно ниските обороти-.... няма да ги имаш тъй като нямаш болче за ниските обороти намиращ се под дросела и го подпира чисто механично.А това болтче е за регулиране на качеството на сместа от ниски до средни обороти. Колкото е по "завито" пуска по-малко бензин и мотора в зависимост от другите настройки може да е муден. Повече "развито" толкова е повече притока на бензин при подаване на газта и може да е добре или да се получи "Давене". Ей-й-й-йй колко сложно го написахПървоначално публикуван от stefko1992 Преглед на мнениеАз също имам проблем с оборотите,смисъл такъв като пусна газта и гасне.Имам мануал но е на английски и не разбирам всичко добре,освен от смукача се споменава и за "air screw"но картинката е много избеляла и не се вижда каде е[ATTACH=CONFIG]278610[/ATTACH] мисля че е болче номер 2 и каква роля има като цяло.Мотора е cr 125.
 С две думи болтчето дроселира чрез принципа на пулвелизатора притока на бензин от НИСКИ до към Средните обороти
 всичко след тези обороти зависи от иглата на дросела и най-вече от главния горивен жигльор.
							
						[URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Болче за ниските обороти намиращ се под дросела подпиращо го чисто механично на този карбуратор няма но това не значи че няма да има ниски обороти - ниските обороти идват като развиеш самото лостче на смукача (въртиш обратно на часовниковата стрелка и оборотите идват - колкото повече го развиваш толкова по-високи обороти ще имаш) - пробвано и работи на хонда цр 125 2003г !!!Първоначално публикуван от АСЕН МИНКОВ Преглед на мнениеТози карбуратор е за състезателни мотори и на вид е същия като повечето, но всъщност не е така. Карам с такъв карбуратор от СR-125 на ТМ-250 и доста пъти съм го разглабял. Та първото нещо относно ниските обороти-.... няма да ги имаш тъй като нямаш болче за ниските обороти намиращ се под дросела и го подпира чисто механично.А това болтче е за регулиране на качеството на сместа от ниски до средни обороти. Колкото е по "завито" пуска по-малко бензин и мотора в зависимост от другите настройки може да е муден. Повече "развито" толкова е повече притока на бензин при подаване на газта и може да е добре или да се получи "Давене". Ей-й-й-йй колко сложно го написах
 С две думи болтчето дроселира чрез принципа на пулвелизатора притока на бензин от НИСКИ до към Средните обороти
 всичко след тези обороти зависи от иглата на дросела и най-вече от главния горивен жигльор.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
А това прочетели го от началото????-"Един приятел си купи Хонда 250с 1988г"Първоначално публикуван от бате_бойко Преглед на мнениеБолче за ниските обороти намиращ се под дросела подпиращо го чисто механично на този карбуратор няма но това не значи че няма да има ниски обороти - ниските обороти идват като развиеш самото лостче на смукача (въртиш обратно на часовниковата стрелка и оборотите идват - колкото повече го развиваш толкова по-високи обороти ще имаш) - пробвано и работи на хонда цр 125 2003г !!!
							
						[URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: 2 тактова хонда
Имам и друг въпрос проблема е следния като развъртях лостчето на смукача дойдоха обороти но при рязко подаване на повече гас когато е на 1 ва и вече съм пуснал съединителя и тръгвам, мотора глъхне (смятам че не му стига бензин) и пак го върнах както си беше и сега почти го няма този проблем.Смисъл трябва да му навия масура съвсем до края за да заглъхне пак.И пак няма обороти ,защо според вас се получава така?Последно редактирано от stefko1992; 14-02-11, 10:06.По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар