Здравейте! Когато взех мотора си, вървеше доста добре, въпреки че чувах колко яко тракаха сегментите. Вчера както си карах леко и спокойно с 25-30км макс. и изведнъж се чува някакво страшно дрънчене откъм цилиндъра... викам си - гася мотора, това са сегменти. Отварям го аз и какво да видя... буталото с един сегмент (долния), няма надрано по него (буталото), а цилиндърът е гладък и без никакви деруги (муха да кацне, ще се разчекне). Но по коляновия вал видях, че има някакви надирания, когато го превъртях. Интерсува ме дали е възможно да съм карал с 1 сегмент и той ли е започнал да дрънчи така, и дали това, че има някакви деруги (направо линии) по коляновия вал на определено място, е проблем?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Свий
X
-
Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Тагове: Няма
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Щом има линии по коляновия вал, значи другият сегмент е някъде в картера при вала. Трябва да изчистиш парчетата, за да нямаш други проблеми занапред.Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 18:00.0888 074 049
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Става и с промивка с бензин, но е малко като "хвърляне на монета", никога не можеш да си сигурен!
Обръщаш двигателя на долу и завърташ вала, или ще спре, или ще иЗкара парчета!
Прави се многократно, като изплакваш с бензин
Най-сигурният начин е по-горе споменат (с разглобяване), така ще имаш възможност да оправиш или да досчупиш нещо
Внимание, гайката на касетата на съединителя е с лява резба, повтарям внимание!!! Че и трудно се намират...Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 18:02. Причина: Отрицателната частица "не" се пише винаги отделно от глагола - например "не можеш"
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Днес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Виж дали не е разбит нЯкоЙ лагер (основните или биелен), Щом е иЗтропал двигателя, а може и да са стари тИЯ деруги, в смисЪл да не са от сега, но да иЗкара сегмент, без да задере цилиндЪра е малко вероятно според мен.
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Прав си донякъде, че може да са стари. Но и не мога да приема факта, че сегментът е паднал долу, без да е надрал нито цилиндър, нито бутало. Ще промия с бензин, ще купя сега тИя дни сегменти, ще сложа на буталото и сглОБЯВАМ. Ако пак дрънчи, вече ще го разглОБЯВАМ или продавам.Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 18:07.Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Здравей, Di4kata!Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеДнес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...
Относно цепенето на двигателя на ETZ-то : надявам се знаеш, че има клипчета из интернет как се цепи и зацепва точно двигателя на мз.Там е обяснен и най-малкия детайл, така, че би се справил.
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Някой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Отивай да купуваш сЕгменти с цилиндъра под мишница, и мери по него. А чертите по маховиците на вала не са станали от само себе си, така че дали сЕгмент или някакво друго парче метал има, то трябва да се изчисти.Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеНякой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 18:11.0888 074 049
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
наи добре отиди с буталото защото не е важен само диаметара но и дебелината на сегментаПървоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеНякой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Колеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!Последно редактирано от Di4kata; 24-08-10, 20:48.Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Защо ключ? Темата може да е полезна на някойПървоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеКолеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!
Поздрави!Yamaha WR 200
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар