Здравейте! Когато взех мотора си, вървеше доста добре, въпреки че чувах колко яко тракаха сегментите. Вчера както си карах леко и спокойно с 25-30км макс. и изведнъж се чува някакво страшно дрънчене откъм цилиндъра... викам си - гася мотора, това са сегменти. Отварям го аз и какво да видя... буталото с един сегмент (долния), няма надрано по него (буталото), а цилиндърът е гладък и без никакви деруги (муха да кацне, ще се разчекне). Но по коляновия вал видях, че има някакви надирания, когато го превъртях. Интерсува ме дали е възможно да съм карал с 1 сегмент и той ли е започнал да дрънчи така, и дали това, че има някакви деруги (направо линии) по коляновия вал на определено място, е проблем?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Свий
X
-
Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Тагове: Няма
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Щом има линии по коляновия вал, значи другият сегмент е някъде в картера при вала. Трябва да изчистиш парчетата, за да нямаш други проблеми занапред.Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:00.0888 074 049
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Става и с промивка с бензин, но е малко като "хвърляне на монета", никога не можеш да си сигурен!
Обръщаш двигателя на долу и завърташ вала, или ще спре, или ще иЗкара парчета!
Прави се многократно, като изплакваш с бензин
Най-сигурният начин е по-горе споменат (с разглобяване), така ще имаш възможност да оправиш или да досчупиш нещо
Внимание, гайката на касетата на съединителя е с лява резба, повтарям внимание!!! Че и трудно се намират...Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:02. Причина: Отрицателната частица "не" се пише винаги отделно от глагола - например "не можеш"
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Днес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Виж дали не е разбит нЯкоЙ лагер (основните или биелен), Щом е иЗтропал двигателя, а може и да са стари тИЯ деруги, в смисЪл да не са от сега, но да иЗкара сегмент, без да задере цилиндЪра е малко вероятно според мен.
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Прав си донякъде, че може да са стари. Но и не мога да приема факта, че сегментът е паднал долу, без да е надрал нито цилиндър, нито бутало. Ще промия с бензин, ще купя сега тИя дни сегменти, ще сложа на буталото и сглОБЯВАМ. Ако пак дрънчи, вече ще го разглОБЯВАМ или продавам.Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:07.Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеДнес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...
Относно цепенето на двигателя на ETZ-то : надявам се знаеш, че има клипчета из интернет как се цепи и зацепва точно двигателя на мз.Там е обяснен и най-малкия детайл, така, че би се справил.
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Някой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеНякой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:11.0888 074 049
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеНякой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Колеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!Последно редактирано от Di4kata; 24-08-10, 19:48.Пази душата си, не гумите!
Коментар
-
От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150
Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнениеКолеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!
Поздрави!Yamaha WR 200
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар