Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем и запитване за MZ ETZ 150

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем и запитване за MZ ETZ 150

    Здравейте! Когато взех мотора си, вървеше доста добре, въпреки че чувах колко яко тракаха сегментите. Вчера както си карах леко и спокойно с 25-30км макс. и изведнъж се чува някакво страшно дрънчене откъм цилиндъра... викам си - гася мотора, това са сегменти. Отварям го аз и какво да видя... буталото с един сегмент (долния), няма надрано по него (буталото), а цилиндърът е гладък и без никакви деруги (муха да кацне, ще се разчекне). Но по коляновия вал видях, че има някакви надирания, когато го превъртях. Интерсува ме дали е възможно да съм карал с 1 сегмент и той ли е започнал да дрънчи така, и дали това, че има някакви деруги (направо линии) по коляновия вал на определено място, е проблем?
    Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:00.
    Пази душата си, не гумите!

  • #2
    От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

    Щом има линии по коляновия вал, значи другият сегмент е някъде в картера при вала. Трябва да изчистиш парчетата, за да нямаш други проблеми занапред.
    Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:00.
    0888 074 049

    Коментар


    • #3
      От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

      Наско, а как става това? Само с цепене на двигателя?
      Пази душата си, не гумите!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

        Да, ако наистина има счупен сегмент в картерите се вади с цепене на двигател.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

          Става и с промивка с бензин, но е малко като "хвърляне на монета", никога не можеш да си сигурен!
          Обръщаш двигателя на долу и завърташ вала, или ще спре, или ще иЗкара парчета!
          Прави се многократно, като изплакваш с бензин
          Най-сигурният начин е по-горе споменат (с разглобяване), така ще имаш възможност да оправиш или да досчупиш нещо
          Внимание, гайката на касетата на съединителя е с лява резба, повтарям внимание!!! Че и трудно се намират...
          Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:02. Причина: Отрицателната частица "не" се пише винаги отделно от глагола - например "не можеш"

          Коментар


          • #6
            От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

            Днес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...
            Пази душата си, не гумите!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

              Виж дали не е разбит нЯкоЙ лагер (основните или биелен), Щом е иЗтропал двигателя, а може и да са стари тИЯ деруги, в смисЪл да не са от сега, но да иЗкара сегмент, без да задере цилиндЪра е малко вероятно според мен.
              Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:05. Причина: Спазвайте правилата на правописа!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                Прав си донякъде, че може да са стари. Но и не мога да приема факта, че сегментът е паднал долу, без да е надрал нито цилиндър, нито бутало. Ще промия с бензин, ще купя сега тИя дни сегменти, ще сложа на буталото и сглОБЯВАМ. Ако пак дрънчи, вече ще го разглОБЯВАМ или продавам.
                Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:07.
                Пази душата си, не гумите!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                  Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнение
                  Днес се допитах до един човек, и той ми каза, че е невъзможно сегмента да е паднал долу, след като нито буталото, нито цилиндъра са надрани. Според него, всичко е минало през ауспуха. Когато превъртам вала, не спира да се върти, нито дере... За гайката с лява резба вече разбрах, и лошото е, че моята е достра "изтрадала" така да се каже. Това с цепенето на двигателя не ме устройва, тъй като ме е страх, че после няма да мога да го сглобя...
                  Здравей, Di4kata!
                  Относно цепенето на двигателя на ETZ-то : надявам се знаеш, че има клипчета из интернет как се цепи и зацепва точно двигателя на мз.Там е обяснен и най-малкия детайл, така, че би се справил.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                    Някой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?
                    Пази душата си, не гумите!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                      Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнение
                      Някой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?
                      Отивай да купуваш сЕгменти с цилиндъра под мишница, и мери по него. А чертите по маховиците на вала не са станали от само себе си, така че дали сЕгмент или някакво друго парче метал има, то трябва да се изчисти.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 23-08-10, 17:11.
                      0888 074 049

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                        Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнение
                        Някой може ли да ми каже, кое се мери на буталото за да се купят сегменти? С шублер да премеря самия диаметър на буталото? Или на един от двата канала на сегментите на буталото?
                        наи добре отиди с буталото защото не е важен само диаметара но и дебелината на сегмента

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                          Колеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!
                          Последно редактирано от Di4kata; 24-08-10, 19:48.
                          Пази душата си, не гумите!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                            Първоначално публикуван от Di4kata Преглед на мнение
                            Колеги, ръчкахме с някакъв магнит там, източих маслото от пробката, и нямаше нищо. Мотора е вече сглобен с чисто нови сегменти и започна разработката. Благодаря ви, поздрави! Ключ!
                            Защо ключ? Темата може да е полезна на някой
                            Поздрави!
                            Yamaha WR 200

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем и запитване за MZ ETZ 150

                              Извинявам се, че пиша извън темата.Тъй като още не съм пълноправен потребител нямам право на ЛС.Ще помоля ако е възможно Di4kata да ми даде скайпа си, за да го разпитам отностно ЕТЗ-то.

                              Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X