Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW 1200 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да не разводняваме темата, нека който има опит с R 1200 GS 2007г. да сподели по същество какво, кога, от къде, каталог за резервни части, service manual, или каквото сметне за необходимо. Едва ли аз съм единственият, който се сдобива или има такава машина и има( и ще има) питания.
    Благодаря сърдечно на ВладиЧ, Skrapheap, и на всички, които се включват в темата.

    Коментар


    • NIKSD
      NIKSD коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм сигурен на Димо /модератор във форума/ дали не е същия. Ако да, Димо е навъртял на неговия около 170 000 /мотора му е на 200 000, взел го е на 30 000 или нещо такова/. Говорихме това лято с него по въпроса за ремонти, не помня нещо кой знае какво да беше правил /за някакви оплътнения спомена ама не се сещам подробностти/.

      Как ги вдигате тия добитъци не ви знам. Или пък не ги събаряте…?

  • #17
    https://www.manualedereparatie.info/...gorii/bmw.html Ето ти мануал. Aз съм го отворил на руски, но има и други езици. Начело на този списък е R 1200GS.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • kanasta_z
      kanasta_z коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря,
      Ако няма проблем заради рекламата на сайтове, от страна на модераторите, би ли предложил някой проверени сайта за поръчки на рез. части?

  • #18
    За 10 години каране на БМВ, за над 90 000 км,(навъртени само от мен) не ми се е налагало да ползвам някакви специални части за БМВ. Общи неща като накладки, чанти, куфари и др съм поръчвал от мотобумци. https://motoboom.bg/ Масла съм поръчвал от магазини, които продават масла за леки коли, а филтри Шампион, или Хифло от приятели, които имат магазини за резервни части за коли. Нищо не съм купувал от официален вносител на БМВ. Един път съм сменил жилото за съединителя на моето тогава БМВ R 1100 GS. Сложих му жило от ИЖ, което купих за 3 лева от http://www.motorbike-bg.com/. Те имат магазин и склад в Пазарджик. Когато ми просълзи задният спирачен маркуч се обърнах към фирма, която прави различни хидравлични маркучи за всякакви МПС-та и те ми направиха нов маркуч с накрайниците за 40 лева. Други части не си спомням да са ми трябвали. Когато сменях лагерите на диференциала, (след, като купих мотора), си поръчах лагери от специализиран магазина за лагери по номера им.
    А на новият G 650 GS за 18 000 км навъртяни само от мен, от както съм го купил преди година, нищо не съм сменял, като резервни части, освен маслото, масленият и въздушният филтър, които естествено не съм ги купувал от официален вносител на БМВ. И така.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #19
      Уж си фен на марката , а ще ги докараш до фалит .

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
        Уж си фен на марката , а ще ги докараш до фалит .
        Марката си е много добра, но не обичам търговци да ме правят на глупак.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #21
          Здравейте отново.
          До сега всички мотори, които съм карал, съм ги зареждал с 95+. Вчера си говорихме с един приятел моторист и той ми каза, че GS трябвало да го карам с бензин 100 октана. Останах изненадан предвид, че с този мотор се предполага, че ще се пътува на по-далечни разстояния. Та, примерно, в Албанския генгерлик, ако няма 100 окт....?
          Далеч не е въпроса в цената на бензина. Важното е какво е по-добре за двигателя?

          Коментар


          • #22
            Пълни глупости на търкалета ти е наговорил тоя твой приятел. Тоя мотор идеално си върви с 95 без проблеми. Върви без никакви проблеми даже и с бензин 91-92. Нищо, че вече го няма по нашите ширини. По света го има на доста места. Не съм чул някоя фирма в света да произвежда адвенчър мотори за пътешествия, които да се карат със супер бензин 100. Чак толкова глупави производители няма.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #23
              Ма каква Албания,то в средата на Калифорния няма

              Карай с какво искаш,нищо му няма
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #24
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16351540192544467908469582136500.jpg
Прегледи:321
Размер:274.1 КБ
ID:6783637 Здравейте, някой знае ли каква е точно крушката на предния габарит? Вече четвърти магазин ми казват, че не понеже не се виждал надписа, не могат да я определят.

                Коментар


                • NIKSD
                  NIKSD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тая крушка се води T10, тук ги има навсякъде, в БГ не знам.

                • Ilia801
                  Ilia801 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Последно от Кауфланд купувах такива. Има ги навсякъде. Номера не го помня

                • NIKSD
                  NIKSD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тия крушки идват под няколко номера. Точно такава сложих на габарита на F650GS.
                  https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1

                  Fit bulb size: 2825, 168, T10, W5W, 147, 152, 158, 159, 161, 175, 184, 192, 193, 194 LED bulb can fit map light, dome light, license plate light, tag light,trunk light, courtesy light

              • #25
                Първоначално публикуван от kanasta_z Преглед на мнение
                Здравейте отново.
                До сега всички мотори, които съм карал, съм ги зареждал с 95+. Вчера си говорихме с един приятел моторист и той ми каза, че GS трябвало да го карам с бензин 100 октана. Останах изненадан предвид, че с този мотор се предполага, че ще се пътува на по-далечни разстояния. Та, примерно, в Албанския генгерлик, ако няма 100 окт....?
                Далеч не е въпроса в цената на бензина. Важното е какво е по-добре за двигателя?
                Гледаш не октаните, а с какво гориво препоръчва производителя. Моя мотор е с Е5 или Е10 бензин. Това е. Даже и на маркучите в страната (то е ясно) и чужбина гледам какво пише, дали са подходящите "Е", което и е допълнително успокоение, че "зеления" пистолет, ако пише нещо друго - не е за теб.
                И на мен ми пънеха гавата с "октани" и подобни приказки и сметки, но продавача/сервиза ми го рече с едно изречение. Да, всеки иска "хубаво гориво" за мотора си, някой иска дори "красиво".

                Сега ще се почне: Е5=А95, а Е10=А98. Ок, на колко е равен А100? А на колко е равен Е85?
                Последно редактирано от p-pleven; 25-10-21, 16:57.
                Публикувайте отговор

                Коментар


                • p-pleven
                  p-pleven коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вчера зареждах Е8 от наша бензиностанция. Явно има и такова нещо.

                • FREEFLYER
                  FREEFLYER коментира
                  Редактиране на коментар
                  Петьо, Е8 означава 8% биоетанол в горивото.

              • #26
                А така. Толкова колкото бутах днес, не си спомням да съм бутал до сега. А бре, тая машина защо не ми показва коректно колко бензин имам?
                Като го взех светеше жълтия триъгълник с надпис LAMPS. Смених две изгорели крушки и триъгълника изгасна.
                ВладиЧ сподели, че триъгълника светва и когато съм на резерва. Това при мен не се случи. Предполагам, че проблема е в нивомера. Ако съм прав, някой ако има опит с този проблем, нека сподели как се отстранява.
                Благодаря предварително.

                Коментар


                • #27
                  Чак сега го прочетох тоя постинг. На 1200 точно на този модел се появява някакъв проблем с нивомера в резервоара. И други колеги се оплакваха точно от тоя нивомер. На следващият по-нов модел схемата на тоя нивомер била вече съвсем друга и с него нямало проблеми. Иначе, ако си вземеш оригинален нивомер точно за този модел 1200 хем ще дадеш повече пари, хем в един момент, пак може да те изненада неприятно.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #28
                    Здравейте отново,
                    Моля някой, който е свързвал халогени на R1200GS 07, да сподели какъв е правилния начин. Какво реле, към кой предпазител и с какво бюджетно копче да ги включвам. От халогените излизат три кабела - червен черен и жълт. Жълтия за какво е?

                    Коментар


                  • #29
                    Здрвейте итново.
                    Днес ми се случи нещо, което ме притеснява. Запалих мотора, но оборотите не бяха стабилни, след като подадох малко газ, всичко се нормализира. След 3-4 светофара мотора загасна в движение Таблото работеше, показваше на коя скорост съм и сигнал CHECK. Натиснах съединителя и пробвах да запаля но не завътя стартера. Върнах ключа и после дадох на контакт. Мотора запали нормално и после не съм имал проблем и CHECKa изчезна.
                    Преди 500км. съм му направил пълно обслужване: всички течности и филтри, нови свещи, реглаж на клапаните, почистване и регулиране на дроселите, преглед на целия ботуш и гресиране на карета и шлици и т. н.
                    Мина ми през акъла, дали е възможно да не съм завъртял ключа за контакта до край, и от вибрациите да се е изключил. Това ако е възможна причина, то тогава защо после, при работещо табло, не можах да запаля?
                    Моля за вашите мнения и съвети.

                    Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • #30
                      Закачи да видиш дали не е записал някоя грешка, все пак. При БМВ не е рядкост някой датчик да “откачи” и да шашне системата

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X