Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW 1200 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW 1200 GS

    Здравейте,
    ​​​​​​ Капарирал съм R 1200 GS с първа рег. ноември 2007г. на 65000км. Мотора е невероятен на външен вид и напълно съвпада като концепция с това, което търся. Изчетох доста из форума, но не намерих това, което ме интересува.
    Моля хората, които имат мнение за модела, да споделят важните неща, които трябва да знам относно:
    1. Какво трябва да се ревизира по мотора, преди да съм го подкарал? Ангренажа необходимо ли е да сменям? Ако да - колко ориентировъчно струват труда и частите?
    2. Кои са слабите места на мотора, как да ги избягвам? Четах, че кардана и редуктора, както и радиатора са едни от тези неща.
    3. Има ли резервни части на достъпни цени?
    Всяка информация е важна за мен.
    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    Маслата си смени. Имам предвид маслото в диференциала и в скоростната кутия. Това са диференциални масла. Маслото в двигателя там по мануал 15х50, 20х50, каквото ти препоръчват. Смяна на масленият и въздушният филтър. Маслото в предните колове можеш да смениш. Лагерите в диференциала се сменят след 50 000 км. Това се води голямо ТО. Ако е направено ти няма да бараш там и няма да сменяш никакви лагери. Можеш да смениш ремъка на алтернатора и да хвърлиш едно око на датчика на Хол да не са му клеясали клемите. Смени спирачната течност и провери колко са дебели спирачните накладки. Виж свещите, в какво състояние са. Акумулатора си провери.
    Задължително проверка на луфтовете на клапаните 0,15 смукателни, 0,30 изпускателни. Синхронизация на инжекторите. Тези последните две неща (клапани и инжектори) се правят само за половин час, но от човек, който е барал там и знае, как, и какво да прави. Това е за 65000 км.
    Ангренаж няма да бараш. Радиатор този мотор няма, защото е с въздушно маслено охлаждане. А ако си имал в предвид масленият радиатор под фара там няма какво да бараш.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #3
      Много съм ти благодарен за информацията. Маслата и филтрите ще ги сменя задължително. Има ли някаква индикация дали са за смяна лагерите на диференциала или направо да ги сменям? По кардана и редуктора някаква работа имам ли, че гледах в тубата клипове за ръждясали шлици и разбити карета?
      Само от BMW сервиза ли се поръчват части и консумативи или има по-бюджетни магазини. Питам защото примерно дюзите за моя бус вместо за 1200лв/бр.(цена от Мотофое), ги намерих за 750лв.- оригинални Дензо със сертификат и гаранция.
      Към мотора има и фактура за сменени инжектори на 50000км. От една страна това ме радва, но от друга се чудя защо се е наложило.

      Коментар


      • #4
        Това е наистина интересно да се разбере, защо са сменяни инжекторите на 50 000 км. То там, няма какво да се развали. Има едни малки осички по средата на самата клапа за въздух на инжекторите, които с времето се износват в краищата, правят малък луфт и започва леко да преде на ниски обороти. Появява се лек шум, но това е нищо. Може да се смени тази ос, но може и така да се кара хиляди километри. Друго няма, какво да му се развали на инжектора. Той е просто една дюза разпръсквач.
        А иначе лагерите отзад на кардана се проверяват, като на централна стойка хващаш задната гума с две ръце в два срещуположни края успоредно на земята и разклащаш, наляво- надясно. Ако има луфт отзад в лагерите ще мърда цялата капла в диференциала, а ще се чува и чукане...
        Официални вносители на БМВ са с високи цени. Има много фирми, които могат да доставят същата част но по-евтино. Части се търсят по парт № от мануала на мотора. Някои части, които са от БОШ и са универсални могат да се заменят с части за леки коли, които са същите, но са много по-евтини, от колкото за мотоциклет БМВ .
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #5
          Хмм, заинтригува ме още повече за тези инжектори. Ако няма мануал към мотора, предполагам ще мога да си го изтегля от нета. Понеже съм новак в групата на GS, от кои сайтове се правят поръчки, и прави ли се т.н. групово пазаруване(ако е от чужди сайтове)? И понеже не споменаваш за евентуален проблем, свързан с ръждиви шлици и износени карета на кардана, предполагам, че не се налага да ровя вътре. За хлабини в лагерите го тествах както ти каза и за моя радост всичко е супер стабилно и здраво. Бих се зарадвал някой ден се видим и да почерпя за отзивчивостта. Имам и много други въпроси относно комфорта, например по-голяма слюда, настройки на седалката(аз съм 190см. 130кг.), необходими ли са допълнителни тръби, за предпазване на двигателя и смия мотор, освен стандартните. Специално ли се поръчват или може да се направят от тръбар-заварчик... и т.н.

          ​​​​​​

          Коментар


          • #6
            Обезателно провери резервоара отвътре за ръжда.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              Хмм, и как става това? През капачката не се вижда. Предполагам трябва да го сваля и да го гледам със сонда. Ако има ръжда, това какво означава, и какво трябва да направя?

              Коментар


              • #8
                Обикновено се вижда през капачката. Инжекционната помпа и горивният филтър са вътре и ръждата ги скапва. Брах ядове с това при R850,но предполагам, че при ГС е същото. Останалото Влади ти го е написал. Хубави машини, но искат своето..
                Последно редактирано от Scrapheap; 07-10-21, 17:46.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • kanasta_z
                  kanasta_z коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нищо претиснител не виждам, но пък и не претендирам за специалист. Брал си ядове, а крайното решение какво е? Няма ли начин да се редуцира тая ръжда мамка и. Ако се свали и почисти с ръждопреобразувател (примерно) или се поцинкова(ако е възможно)...

              • #9
                Тоя модел от 2007 год (не съм сигурен), но май, че е с пластмасов резервоар та, ако е така няма да има ръжда.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  Тоя модел от 2007 год (не съм сигурен), но май, че е с пластмасов резервоар та, ако е така няма да има ръжда.
                  Дали има лесен начин да се провери дали е пластмасов или не? Че сега съм извън града и не мога да проверя, а това ще ме човърка да го е@а.

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Магнит имаш ли?

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    На хладилника обикновено винаги има

                • #11
                  Така, днес се запознахме практически с мотора😁😁. За моя радост резервоара е пластмасов, както предположи ВлаиЧ, което отхвърля потенциални проблеми от ръжда. Запалих го и изчаках да поработи около 5мин. Възникнаха обаче няколко въпроса. Работните му обороти не паднаха под 1100, те нормални ли са? От дясно до N светеше един червен индикатор за спирачките, но след първите 10м. каране угасна. От лявата страна на N свети жълта удивителна, отгоре пише "LAMPS". За тези неща трябва ли да се притеснявам?
                  Двигателя работи равномерно, скоростите влизат плавно. Първата влиза без придърпване като на предишния ми мотор, което ме учуди. Съединителя отделя плавно на около половината ход на лоста.

                  Последно редактирано от kanasta_z; 08-10-21, 17:01.

                  Коментар


                  • #12
                    Оборотите са нормални. Съединителят е сух и еднодисков, като на кола, за разлика от при повечето мотоциклети, където е в маслена вана и е многодисков - при влкючване на скорост подскача. Лампата е за АБС. Ако гасне след потегляне е ОК.
                    Последно редактирано от Scrapheap; 08-10-21, 18:07.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #13
                      1100 оборота са напълно нормални. Червената лампа свети и след тръгване гасне. Това означава, че АБС-ът е задействан. Жълтата лампа обикновенно свети, когато си на резерва за горивото.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • kanasta_z
                        kanasta_z коментира
                        Редактиране на коментар
                        Резервоара е пълен, поне така показва от ляво на дисплея. Не съм го зареждал, защото няма да го карам докато не го обслужа, а и сега е кофти времето. Аз си мислех да няма изгоряла крушка(защото на дисплея пише LAMPS). Е@аси, май доста имам за опознаване с тази машина. То може да е обяснено в мануала, кое какво означава, но към мотора няма такова. В тоя ред на мисли, търсих free download... мЪ не намерих. Някой ако има, такова(или линк) ще съм много благодарен... а и ще спестя много тъпи (за знаещите) въпроси.

                    • #14
                      Не е нотмално! Счупен е, продай ми го, давам цели 100 лева! С тия съвдинители и лампички… Че може и гумите да са му поспаднали малко! Хахах
                      Честит! С квф да си го караш!
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • kanasta_z
                        kanasta_z коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря! мЪ за 100 лв. - цъ😂😂 ни гУ продаам... Ама ако се срещнем бирата е от мен.

                      • trapper
                        trapper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ник, на прав път си, но добави вдясно още две нули и цената в евро. Пробвай, може и да стане ...
                        Преди 4 години си харесах такъв мотор, но жената се намуси и за тия пари си купих Рейндж Ровър

                      • NIKSD
                        NIKSD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Trapper, при нас са по-евтини. Аз това лято, като се повозихме с Димо 2400 километра из България, покарах неговия. Идеален мотор, ама аз искам да се завирам из разни чукари, и 1200 ми идва в повечко. Пък и съм новобранец. Че и ще го тръшкам из камъните и искам да е ефтин мотора, че да не ме боли сърцето.
                        Ония ден си взех мотор номер 6 в семейството /3 са мои, 3 са на щерките/. Супер ефтин 2006 F650GS. Сравнително лек, ниска седалка, и за тия пари мога да си го рендосвам без да ми се свива душата.
                        По въпроса с цупенето на жените- вече се оглеждам за номер 7 /мотор, не жена, моята си е супер/… Добре, че имам няколко каски и бронежилетки…

                    • #15
                      Хаха, че тя и моята застана на "Ф" с репликата: - Колата НИ струва 4к. лв. а мотора ТИ 9к.?... Ама я изправих пред свършен факт. -Купих го! Абе "Здрави гуми и без произшествия". Страхотна машина е GSa, няма такъв адреналин... мощна и стабилна... за малкото време която я карах. Сега следва обслужване и ако даде хубаво време, малко да покарам с кеф!

                      Коментар


                      • NIKSD
                        NIKSD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Супер ефтиния GS дето си го взех да го рендосвам по камъните в пустинята струва точно тройно на колата дето я карам… Преди седмица си взех яке и панталон за мотора, сумарно с ботушите= на цената на колата. Сега се пазя да не падам, че да не си скъсам екипчето хахаха!
                        Абе… да сме живи и здрави /и се пазете от летящи чинии и черпаци!

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X