До: на какъв мотоциклет сте карали изпита...
Аз карах курсовете миналото лято, на Honda CB 400 SF:

Интересното е, че дотогава на две колела бях карал само колело... Общо навъртях около 2ч, преди да се явя на изпита. Взех го без грешка. ДАИ-аджията обаче не забеляза това, защото през цялото време си лафеше с инструктора, без да поглежда изобщо какво става на полигона. Отвреме на време отбелязваше по една грешка на случаен принцип, но пусна всички. Аз бях от „късметлиите“ с 1 грешка.
След 1-2 дена вече имах мотор - ТТ-то, което сега продавам. Още първия ден го качих в планината. Сам
. Покарах малко по асфалта, и реших да пробвам едно офроуд изкачване между два обратни завоя. Беше дълго около 30м и доста стръмно. Дори сега да го качвам, си е малко триково, защото има едно-две гадни места. Заседнах някъде по средата, като качих мотора на един голям заоблен камък. Ни напред, ни назад. Някъде около половин час се мъчих да обърна мотора, за да се спусна надолу
. Когато накрая успях, бях се вече изморил доволно, и се прибрах вкъщи щастлив
Аз карах курсовете миналото лято, на Honda CB 400 SF:

Интересното е, че дотогава на две колела бях карал само колело... Общо навъртях около 2ч, преди да се явя на изпита. Взех го без грешка. ДАИ-аджията обаче не забеляза това, защото през цялото време си лафеше с инструктора, без да поглежда изобщо какво става на полигона. Отвреме на време отбелязваше по една грешка на случаен принцип, но пусна всички. Аз бях от „късметлиите“ с 1 грешка.
След 1-2 дена вече имах мотор - ТТ-то, което сега продавам. Още първия ден го качих в планината. Сам



Коментар