7400 долара е там ако не се лъжа съвсем грубо но покрай кризата може и да е паднала малко а и ако мотора е 2008 в началото на 2009 ще се продава с около 1000 далара по евтино заради старата година дето я пише на рамката! Преди когато долара беше 1.26 при цена на мотора там около 6000 долара цената тук със съвсем минимални печалби за контейнер и митница и други съпровождащи разходи накрая излизаше около 10500 лв. сметни ги горе долу и поръчвай та и ние с карбураторите да разберем какво е CRF инжекцион и има ли файда от новото захранване и тия кабели вършат ли работа
Интересно само къде го видя това поевтиняване, при положение че доларът поскъпва и вносът от Щатите ще става по-скъп, което ще позволи на тези които внасят от Европа да държат по-дебели цени.
7600$ е в Щатите на официална цена, и намаления не се очакват.
Що се отнася до самата машина - инжекционът и е последна грижа, двигателят е по-добър от 2008 от ниски обороти до около 7400-7600 оборота, след това 2008ма двигателя го отвява (мнението е на MXA Magazine). Много по-важен момент е новото шаси, което е най-пъргавото хондово шаси от 1993та насам. Там е ключа от мазето на палатката, не в новия двигател. Пак по думите на същите журналисти.
Ще взема да преведа статията май. Мързелът ми ще се предаде за този конкретен случай.
поевтиняването го видях на две места едното е в годината в Щатите миналогодишните мотори се продават с около 1000$ по евтино тоест в началото на 2009 би трябвало да поевтинее и на второ място е световната финансова криза която вече свали цените на всички автомобили с над 15% а да не говорим колко завода спряха работа така че долара се качва ама цените падат рязко скоро скоро ще е на цаната на подарък
и още нещо да добавя един приятел скоро се върна от КИТАЙ и донесе проспект на китаиски производител на мотори мисля че се казваше нещо като AZIA WING направили са реплика едно към едно на crf450x има ги даже в три цвята иначе всичко им е еднакво и цената е доста добра около 2000$ едва ли би издържал и едо каране но се чудех като са толкова еднакви дали за Китайският се продават радиатори щото ако стават и са примерно по 15$ може да ги пробваме
и още нещо да добавя един приятел скоро се върна от КИТАЙ и донесе проспект на китаиски производител на мотори мисля че се казваше нещо като AZIA WING направили са реплика едно към едно на crf450x има ги даже в три цвята иначе всичко им е еднакво и цената е доста добра около 2000$ едва ли би издържал и едо каране но се чудех като са толкова еднакви дали за Китайският се продават радиатори щото ако стават и са примерно по 15$ може да ги пробваме
Защо ти е да се вкарваш в тези филми? Заради цената - разбирам, но знаеш какво ще стане ако радиатора сдаде брутално багажа на 20-25 км от най-близкия път! Преди две седмици бутах около 4-5 км през познат терен - вярно пресечен, но познат... върнах се като състезателен кон - нямах сухо място по мен, освен под езика! Е умножи го по пет...
ееее не си прав ти ако с тая мисъл ходиш в гората радиатора не е единственото нещо което може да се повреди има доста други които могат да те накарат да буташ например миналата неделя на колега нещо му разкопча снадката на веригата на 40км от София за щастие друг колега носеше ако си наистина толкова далеч или въже или го пускам в първото дере и ще се върна са надеждата някой да не го е намерил преди мен всичко се случва в гората за това НИКОГА САМ.
Остави тия филми за намаленията - миналогодишните мотори винаги се продавата с намаление в Щатите, но най-вече - продават се БЕЗ печалба или НА ЗАГУБА - дилърите там работят през хиляда долара, и когато има намаление е за тяхна сметка освен ако няма някаква помощна програма от производителя.
А кризата - дилърите са я решили, можеш да бъдеш сигурен, с МАЛКИ ПОРЪЧКИ за 2009
Просто за 2009та, предвид кризата, са заявили по-ниски количества. Накрая на 2009та може да остане нещо непродадено, но много по-вероятно е просто през 2009та някои модели кросаци да станат дефицитни в средата на годината.
аз мисля че кризата още не съ я разрешили или поне не напълно нали гледаш финансовите новини? а и мнението ми е по въпроса че миналогодишните мотори са по-евтини просто ще зачакаме да паднат цените а ако и долара падне още по добре въпреки че аз скоро си купих мотора за сега не ми е зор да знам цената на новия а и то май нов Х няма?
Кризата не я е решил никой, но дилърите със сигурност са решили как да боравят с нея. А и не само те. Виж че Ямаха тая година нямат грам промяна в моделите си за крос и ендуро при положение че всички останали пускат новости. Познай защо.
А нов Х уви наистина за момента няма.
и аз мисля да не им се стягаме толкова а и тази година се навнесоха толкова много мотори че още дълго време няма да можем да ги изпочупим само гуми бензин и ентусиясти да има на нас за друго май не ни е зор нали все сме последна дупка на кавала и сега е редно при нас кризата да свири най слабо.
ееее не си прав ти ако с тая мисъл ходиш в гората радиатора не е единственото нещо което може да се повреди има доста други които могат да те накарат да буташ например миналата неделя на колега нещо му разкопча снадката на веригата на 40км от София за щастие друг колега носеше ако си наистина толкова далеч или въже или го пускам в първото дере и ще се върна са надеждата някой да не го е намерил преди мен всичко се случва в гората за това НИКОГА САМ.
Нещо не се разбрахме - какъв е шанса да се скапе радиатора, който "Honda" предлагат оригинално? А какъв е шанса да се скапе някой от китайските? Защото аз съм виждал доста некъдърни изпълнения от тези хора (занимавам се с IT и всеки ден им гледам простотиите).
До: Финансовата криза и как тя се отразява на мотоциклетния пазар
Аз хвърлям по едно око (ляво) от време на време в няколко сайта за екипировка в щатите и се надявах, че ще паднат цените заради зимата, а не заради кризата, но няма такова нещо - просто в момента имат промоции на дрехи, ученически стоки и не знам какви си др. глупости, дето не ми трябват.
Но да изчакаме до януари и ще видим накъде ще повлекът, въпреки че съм съгласен с Гоблин и предполагаемо пазара на ендуро и крос мотори няма да последва този на автомобили - все пак не всеки има нужда от ендурак в щатите, но доколкото знам там без кола си загубен.
Остави тия филми за намаленията - миналогодишните мотори винаги се продавата с намаление в Щатите, но най-вече - продават се БЕЗ печалба или НА ЗАГУБА - дилърите там работят през хиляда долара, и когато има намаление е за тяхна сметка освен ако няма някаква помощна програма от производителя.
А кризата - дилърите са я решили, можеш да бъдеш сигурен, с МАЛКИ ПОРЪЧКИ за 2009
Просто за 2009та, предвид кризата, са заявили по-ниски количества. Накрая на 2009та може да остане нещо непродадено, но много по-вероятно е просто през 2009та някои модели кросаци да станат дефицитни в средата на годината.
Абстрахирайки се от прякото влияние на липсата на пари (ака финансовата криза), всички суровини използвани при производството на мотори (и коли) поевтиняват. Няма как цените да останат същите, защото и производителите разбират, че сега не е време за увеличаване на печалбата, а е време на оцеляване.
До: Финансовата криза и как тя се отразява на мотоциклетния пазар
И аз да изкажа моето виждане.Аз съм търговец на нови автомобили Фолксваген (VW),и откакто се появи тази криза,продажбите ни спаднаха с около 60% и това е причината Porshe BG(официалния вносител на Audi и Volkswagen за България)да пуснат доста промоции и "преоценени автомобили".Подобно нещо ще се получи и при моторите но лошото е че доларът се вдигна и за нас цените няма да са много по ниски от преди.
[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар