Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Страната на манивелата е ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Страната на манивелата е ?

    Първоначално публикуван от Ali_007 Преглед на мнение
    И моето мнение е, че най-добре да ги имаш и дветв(и стартер и манивела). А относно от коя страна да бъде манивелата зависи от конкретня модел, иначе не е проблем от която и да бъде.
    Чел съм че по принцип десният крак при повечето хора е по-здрав, и че това е една от причините японците да почнат да слагат манивелата отдясно. При мен обаче е обратното, с левия ритам по-добре. Още от емзетката насам
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: Страната на манивелата е ?

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Чел съм че по принцип десният крак при повечето хора е по-здрав, и че това е една от причините японците да почнат да слагат манивелата отдясно. При мен обаче е обратното, с левия ритам по-добре. Още от емзетката насам
      Слизаш, заставаш до мотора, и манивелата пак ти е на удобния крак,т.е на левия.А не знам дали сте виждали едни мотори''Вор"или "Вьор" манивелата се рита напред.Много са екзотични.

      Коментар


      • #18
        До: Страната на манивелата е ?

        трябват и двете!!!ей сега едно момче си взе DRZ400 само със стартер,нов внос,и докара си го тук във В.Т. и кво стана,обикаля го като голям камък,оказа се че не му зарежда генератора-честит сбор,кога го пробвал бил само на мускули(на акумулатор)и сега ще му бием камбанаамин(майтап че)ще стане ама неможе да му се накефи вече 2ра седмица

        за паленето на скорост моторите само с манивела,които декомпресора е ръчен е лесно,но тия които са синхронизирани с манивелата или са само с стартер(мисля че е вътрешен) е малко зор,слага се мотора на 2скорост,дръпва се два-три пъти на зад да смени такта и се пуска по нанадолнище,при ХТ-то ми имаше страшен ефект,иначе влачи гума

        Коментар


        • #19
          До: Страната на манивелата е ?

          Темата стана май манивела или копче? По принцип съм твърдо за стартер - още помня как вбесен ритах задавеното ЧЗ 350 без никакъв резултат, това ми остана траен спомен и повече мотор без стартер не съм имал. После на ТДР 125 се случваше понякога да се задави и пак съм пускал манивелата в ход, но там почти няма усилие. Иначе откакто минах на 4Т - 10 години - никога не ми се е налагало да ползвам манивела... до вчера. Исках да припаля ХЛ 600 че не е работил 4 месеца и хоп, акумулатора паднал. Друг път щях да го заредя, но сега се сетих - дай да я пробвам тази манивела, дето я разхождам по баирите, дали става за нещо? Даже забравих за декомпресора, от втория път запали без никакъв проблем! Останах учуден от лекотата на упражнението и сега си давам сметка че паленето с манивела не е мазохизъм, както изглежда отстрани, а съвсем културна манипулация. Естествено предимството на стартера в трудни места като баири, реки и т.н. си остава.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

          Коментар


          • #20
            До: Страната на манивелата е ?

            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            По принцип съм твърдо за стартер - още помня как вбесен ритах задавеното ЧЗ 350 без никакъв резултат, това ми остана траен спомен и повече мотор без стартер не съм имал.
            Всичко си има чалъм колега...
            Специално удавено до върха ЧЗ 350 се пали най-много от 10 ритания, а ако те мързи го буташ и на 10тия метър и припукало.
            Но за всеки влак си има пътници, нали знаеш. Ти си си намерил своя - със стартер

            Коментар


            • #21
              До: Страната на манивелата е ?

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              Всичко си има чалъм колега...
              100% е така, просто ми беше първия мотор на който съм се учил, но спомена си остана...
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

              Коментар


              • #22
                До: Страната на манивелата е ?

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Слизаш, заставаш до мотора, и манивелата пак ти е на удобния крак,т.е на левия.....
                Аз съм си свикнал с десня. На моя мотор манивелата е от дясно, но по едно време шаибатаи беше паднала и за да не излиза манивелата заставах от дясната страна на мотора и ритах с десня крак А за онези мотори с манивелата дето се рита на пред чувал сам, дива работа
                Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X