До: Мотори VS. АТВ-та
Карам и двете, като че ли повече напоследък мотора , но поне за мен са незаменими и двете ...
... Ако имам малко време, а ми се иска да се поизпотя и натоваря, определено тогава изкарвам мотора
Доста точно го описа Близнака
Плюсове на мотора за мен са - лесно намирам едно близко място и се сцепвам да се качвам, падам, хвърлям и какво ли не мотора. Моторът го хвърляш на стръмно изкачване и той си остава там общо взето - заорава кормило и степенка - вдигаш и пак наново. Няма какво да му се чупи и се чувствам по-спокоен. И от мотор се пада по-лесно и по-безопасно ...
АТВ е перфектно за бързи и дълги рейдове тип Рали. Дори можеш да позяпаш и природа по пътя - прощава ти недоглеждане на дупки или скрити тревни коловози по пътя и тем подобни неща, на черен път е много по-готино да влезнеш с "вратите" напред с АТВто отколкото с мотор, а и при 100на километра черни пътеки задните ми части страдат доста по-малко. Има и минуси - разход гориво, кормилни накрайници, шарнири, прътове кривещи се като локум, четири скъпи гуми ...
Ама е добре и двете, дедо попе, и двете
Карам и двете, като че ли повече напоследък мотора , но поне за мен са незаменими и двете ...
... Ако имам малко време, а ми се иска да се поизпотя и натоваря, определено тогава изкарвам мотора
Доста точно го описа Близнака
Плюсове на мотора за мен са - лесно намирам едно близко място и се сцепвам да се качвам, падам, хвърлям и какво ли не мотора. Моторът го хвърляш на стръмно изкачване и той си остава там общо взето - заорава кормило и степенка - вдигаш и пак наново. Няма какво да му се чупи и се чувствам по-спокоен. И от мотор се пада по-лесно и по-безопасно ...
АТВ е перфектно за бързи и дълги рейдове тип Рали. Дори можеш да позяпаш и природа по пътя - прощава ти недоглеждане на дупки или скрити тревни коловози по пътя и тем подобни неща, на черен път е много по-готино да влезнеш с "вратите" напред с АТВто отколкото с мотор, а и при 100на километра черни пътеки задните ми части страдат доста по-малко. Има и минуси - разход гориво, кормилни накрайници, шарнири, прътове кривещи се като локум, четири скъпи гуми ...
Ама е добре и двете, дедо попе, и двете
Коментар