Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бултрако-жило за съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Бултрако-жило за съединител

    Мойте уважения към всички и към правото ви на мнение, но колегата Недялко има пълното основание за недоволство и към сервиза и към отдел "поръчки".
    Всеки мислещ и уважаващ себе си търговец би включил въпросната "контра" в поръчката на жилото, та дори да го води и като отделен артикул. Най-малкото са длъжни да го попитат. Защото те са компетентните в случая(просто са длъжни да са такива), а не клиента(той не е длъжен да е компетентен за всички болтченца и шплентове, които има по мотора му)
    А ако питате мен тази контра си е задължителна част от едно жило за съединител. То утре ще вземат да продадът и само жило, без пъпката която влиза в ръчката и ще ни карат да си я поръчваме допълнително, та дори и да си я запояваме сами. То по тая логика по добре да си ремонтирам старото жило.

    И сега, за да не бъда криво разбран:
    Това е коментара ми по въпросната тема. Лично аз съм останал само с добри и положителни впечатления от Бултрако. Радвам се, че ги има. И дано продължават в тази посока!

    Коментар


    • #17
      До: Бултрако-жило за съединител

      По принцип повечето мотори в България са в лошо състояние от липсата на части в наличност.Като отидеш в магазина и като ти кажат доставка поне 30 дена,като ти объркат веднъж модела и ти се отщява не мотор ами живота.Аз съм им сърбал попарата и ги знам много добре.Признавам м
      агазим който има всичко, все едно пазаруваш за Москвич.Споко такъв няма.
      П.С. Колкото е по голяма фирмата толкова по тешкарски се държат с малките клиенти,като нас които ,сме за дребни части.

      Коментар


      • #18
        До: Бултрако-жило за съединител

        Искам да поясня че жилото с което купих мотора беше доста попреправяно и едва ли имаше нещо общо с оргиналното. Това е и една от причините да го поръчам в Бултрако.

        Коментар


        • #19
          До: Бултрако-жило за съединител

          Знчи поръчвам аз на 28 февруари тампон за амортесиора.Знам че предишната поръчка дойде за 9 дена и мисля и тази че ще доиде за толкова,но уви.Трета седмица вече я чакам поръчката но няма никакъв смс.Обаждах се един пат в бултрако казаха че имат поръчка на следващия ден ок.Чакам аз с мисълта че ще пратат смс да дойда да си взема тампона но никакъв смс не получавам и това ме ядоса много.Днес пак се обаждам защтото вече не издържах и ми казват че били го получили и били ми пратили смс,а аз смс не съм получавал от тях.Ако бяха пратили до сега да бях отишъл да си го взема.И какво излиза че аз си чакам ли чакам ако не бях се обадил сигурно и още 1 месец нямаха да ми пратят смс да си го взема
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • #20
            До: Бултрако-жило за съединител

            Още малко по темата.Отиваме ния днес и ни казват ма то може да е станало някаква грешка с името на друг клиент.Е какво е това нещо безобразие.Чакаме ния 1 месец доставка а те си знаят тяхното.Просто нямам думи
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #21
              До: Бултрако-жило за съединител

              Днес си взех моторетката с новото жило

              Коментар


              • #22
                До: Бултрако-жило за съединител

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Мойте уважения към всички и към правото ви на мнение, но колегата Недялко има пълното основание за недоволство и към сервиза и към отдел "поръчки".
                Всеки мислещ и уважаващ себе си търговец би включил въпросната "контра" в поръчката на жилото, та дори да го води и като отделен артикул. Най-малкото са длъжни да го попитат. Защото те са компетентните в случая(просто са длъжни да са такива), а не клиента(той не е длъжен да е компетентен за всички болтченца и шплентове, които има по мотора му)
                А ако питате мен тази контра си е задължителна част от едно жило за съединител. То утре ще вземат да продадът и само жило, без пъпката която влиза в ръчката и ще ни карат да си я поръчваме допълнително, та дори и да си я запояваме сами. То по тая логика по добре да си ремонтирам старото жило.

                И сега, за да не бъда криво разбран:
                Това е коментара ми по въпросната тема. Лично аз съм останал само с добри и положителни впечатления от Бултрако. Радвам се, че ги има. И дано продължават в тази посока!
                Абсолютно съм съгласен с колегата.Ако мотора е закаран с повреда в сервиза и частите не са поръчани вината не е на клиента , но ...
                Аз продавам авточасти.РАБОТЯ (не съм собственик) в една от най-големите фирми в България за внос и търговия с авточасти и най-големи проблеми имаме с клиенти (крайни клиенти), които сами са си поставили диагноза (най-лесно се работи със сервизи-винаги знаят точния модел на автомобила,какво точно им трябва и т.н.)Но другия колега също е прав!!!!Винаги когато някой си купи от мен ,например масло ,аз го питам "а маслен филтър ще ви трябва ли?".Просто има неща които вървят пакет - не е логично да ти трябва едното , а другото не. Понякога се налага да изнасяме уроци по двигатели с вътрешно горене или конструкция на автомобила за да може клиента да се ориентира какво точно става.Да не говорим че веднъж с една кака обикаляхме квартала за да ми покаже какъв точно и е Голфа (търсихме някой подобен штото тя беше пеша-каката беше стара и грозна-да не си помисли някой нещо).Тя (какта) притеснено ми каза нещо от рода"Извинявайте, но аз не разбирам" , а моя отговор беше " Не е ваша работа да разбирате ,това е моя работа , на мен за това ми плащат".
                За представителствата-не знам как е в Хонда , но в Ямаха им бяха необходими два часа и половина за да ми извадят един списък с около 15 позиции части за осн ремонт-нещо което на мен в магазина ми отнема около 15 мин , при положение че успоредно с това работя и с други клиенти , а в Ямаха бях сам.След това когато отидох да си получа частите отново два часа и половина за да ми ги дадат, нещо което на мен ми отнема пет минути (Всички цифри са в буквален смисъл).Не че съм много велик продавач , просто в бронша с авточастите се работи така.Времето е пари.Има и много по-добри продавачи от мен.Ямаха има десет модела които масово се експлоатират в България (при автомобилите са сигурно 200)и те за по 15 гоини имат само дребни промени(пример-ТТ600,ХТ600 и TENERE са почти еднакви и то от 85 до 2000 г имат само малки разлики)Продавачите би трябвало вече да знаят частите наизуст(аз имам 20 каталога с дебелината на тел указател в главата си а те не могат да научат пет мотора) .Вярно е че е много важен софтуера на който се работи, но два часа и половина?????
                Да не говорим , че частите ми дошли , но не могат да ми ги дадат защото не били заприходени!!!Аз им идвам на крака от другия край на София и то за да им дам 700 лв , а те не искат да ми ги вземат!!! Ебати търговците!!! При нас принципа е , че клиента трябва да излезе по слип.Продаваме всичко-от свирки до ракети, но парите трябва да останат в магазина и най-важното -клиента трябва да е щаслив , за да се върне другия път пак.
                И това не се случва за първи път.Досега съм използвал услугите на представителството 5-6 пъти и винаги е едно и също.Сега ми се налага да отида до горе за една гайка за пиньон и пак съм си планирал два часа висене.Ако ми направят натривки със сигурност по всички машини(не само по моторите) в шоурума, ще има мои отпечатъци.Тоя път мисля да си взема и столче.Не знам кой ги е подбирал и обучавал тези хора , но ако аз съм им шеф ще изхвърчат на минутата!Направо съм потресен!!!!
                За офицялната политика на Ямаха като производител нямам думи!! Фирмите за производство на авточасти предлагат ,например, коплект гарнитури-абсолютно всички гарнитури които ги има по двигателя пакетирани в една опаковка.Буталата се продават под формата на бутална група-бутало,бутален болт ,сегменти ,зегерки и т.н. Естествено можеш да си купиш само сегменти например. Когато автомобила е с мокри ризи половината двигател идва в една кутия-бутало , бут. болт , сегменти , зегерки , ризи ,о-пръстени под ризите.Вътре няма само монтьор. А като отидеш в Ямаха за части за осн ремонт , една зегерка за буталния болт да проспиш (ти или подавача-професионалист) , айде отново един месец поръчка и айде още един месец мотора на трупчета(в най-добрия случай ,ако не са ти сбъркали частта , което също ми се случва всеки път).И вместо да го чупиш по горите , седиш и гледаш жално другите.В представителството ходя единствено заради оригиналните части , иначе не бих стъпил там. Аз за това предвидливо започнах основния ремонт през Ноември месец та белким до Април да стане.
                Не знам.Аз ли имам професионално изкривяване или вие не знаете как се работи истински , но не разбирам какво толкова им се кефите на тия представителства (между впрочем в автомобилните представителства е същата драма).
                И после моторите в България били развалини-е как след всичко това човек да не се спасява по единично???
                Поздрави!
                Последно редактирано от ЕМО; 02-04-08, 00:30.
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #23
                  До: Бултрако-жило за съединител

                  Първоначално публикуван от ivanminkov1981 Преглед на мнение
                  В тия "маркови сервизи е така"
                  Да не говорим,че в "Бултрако" ми поискаха 495 лева за километраж за ХЛа,при положение,че километража е отделен от оборотомера(демек,една кутийка с големината на пакет цигари)

                  П.С. Същия километраж си закупих(втора употреба) от един магазин за 40 лева ! ! !
                  на мене ми искаха 886 лв. за звездата (генератора)
                  откачена работа тая бубинка не струва толко пари та ако ще от луната да ги доставят За хл става дума

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X