До: С каква боя да боядисам споилерите на мотора
Здравей Георги искам малко да опсъдим по темата ида одговоря на някои въпроси. Надявам се да го разбереш като Колега не да се обидиш.Тъй като работа над 10 години в Италия искам да ти кажа тук как процедират защото има спициални тех.лица които ги изпrащат в Кароцерията да показват техники и последователност на операцията.Немисли че са зле точно обратното напред са 20 години във този занаят било за материали било за машини в този занаят. Първо искам дати одговоря на първия въпрос. Немисли че колкото са по дълбоки ригите толкова е по добре не така и АЗ си гомислех едно време така ама се оказа съвсем че греша.Защото така се наранява пласмасата и остават риги от шкурката при което трябва да повториш пак шприц пак търкане до като получиш хубавия резолтат но след време почва всичко да личат драскотините от едрата шкурка която си исползвал първият път.Пласмасата се подготвя по друг начин от ламарината и алуминий. Второ забравих да спомена по горе написането отонзи ден че шприца винаги трябва да е с катализатор. Трето за различни пласмаси се исползват различни техники подготовки както и различни Антистатични праимери и Пластификатори с катализатори.Товаса два различни продукта .Ако си обърнал внимание на пласмасови брони,пласмасови лаисни от вътрешната страна има кодиче на самата пласмаса по това кодиче има таблица които ти казва какъв тип епласмасата и какви рподукти да използваш.А за ситната шкурка не се претеснявай че боята ще хване слабо спазвай техническите правила и техническата таблица на продукта и нямаш проблем от нищо.Надявам се дасам бил полезен с тази информация.Неискам да давам акъл на никoй просто всеки има различен начин на работа но и да гледат никoй нови тънкости и новости където излизат всеки ден. Успех на Всички.
Здравей Георги искам малко да опсъдим по темата ида одговоря на някои въпроси. Надявам се да го разбереш като Колега не да се обидиш.Тъй като работа над 10 години в Италия искам да ти кажа тук как процедират защото има спициални тех.лица които ги изпrащат в Кароцерията да показват техники и последователност на операцията.Немисли че са зле точно обратното напред са 20 години във този занаят било за материали било за машини в този занаят. Първо искам дати одговоря на първия въпрос. Немисли че колкото са по дълбоки ригите толкова е по добре не така и АЗ си гомислех едно време така ама се оказа съвсем че греша.Защото така се наранява пласмасата и остават риги от шкурката при което трябва да повториш пак шприц пак търкане до като получиш хубавия резолтат но след време почва всичко да личат драскотините от едрата шкурка която си исползвал първият път.Пласмасата се подготвя по друг начин от ламарината и алуминий. Второ забравих да спомена по горе написането отонзи ден че шприца винаги трябва да е с катализатор. Трето за различни пласмаси се исползват различни техники подготовки както и различни Антистатични праимери и Пластификатори с катализатори.Товаса два различни продукта .Ако си обърнал внимание на пласмасови брони,пласмасови лаисни от вътрешната страна има кодиче на самата пласмаса по това кодиче има таблица които ти казва какъв тип епласмасата и какви рподукти да използваш.А за ситната шкурка не се претеснявай че боята ще хване слабо спазвай техническите правила и техническата таблица на продукта и нямаш проблем от нищо.Надявам се дасам бил полезен с тази информация.Неискам да давам акъл на никoй просто всеки има различен начин на работа но и да гледат никoй нови тънкости и новости където излизат всеки ден. Успех на Всички.
Коментар