Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо мотоциклетите "горят толкова много".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

    На път съм за 1000 куб.пистарка.Незнам дали няма да е грешка по отношение на разхода.Не съм фен на безрасъдното каране.Просто споделям фактите.
    Същевременно ми харесват турърите,дилема голяма,ще ми се нещо по ново или чисто ново.Разхода не е без значение и определено над 6 на сто ще ми е гадно да го извеждам навън.

    П.п За мен лично съм стигнал до извода че независимо кола или мотор,колкото по ново,толкова по икономично.
    Последно редактирано от Roninn; 04-02-16, 19:21.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #47
      От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

      По добре не си взимай щом е определящ разхода.Но пък ако не си карал до сега самото удоволствие от ускорението много бързо ще те накара да забравиш за него.
      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

      Коментар


      • #48
        От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

        Тези спорове се решават на пистата. На клипа с Ф1 се вижда , че въпреки повечето конски сили спрямо килограмите , Ф1 е по-бавна на ускорение , до 300км.ч. , разликата е значителна. Някой серийни пистови мотори са с коефициент на въздушно съпротивление 0.29 , което е близо до състезателните мотори , и значително по-малко от това на автомобилите. Има и нещо друго , автомобила е на четири колела , контактната площ с пътя е много по-голяма , от там и триенето е по-голямо. И въпреки всичко мотора харчи повече , за причината пак се повтарям , тя е че работи на два-три пъти по-високи обороти. Някой спомена за инерцията и теглото. Инерцията пак е свързана с високите обороти , когато се върне газта на мотора , веднага се усеща спирателната сила на двигателя , защото до връщането на газта е работел на високи обороти. Но при правилно каране , мотоциклета може да е много икономичен , с 18л. гориво съм се връщал от Поморие до София през подбалканския път , с Kawasaki Z1000 , но оборотите рядко надхвърляха 3000.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #49
          От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

          Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
          По добре не си взимай щом е определящ разхода.Но пък ако не си карал до сега самото удоволствие от ускорението много бързо ще те накара да забравиш за него.
          Определящо е че карам рядко,но пък тръгна ли ,правя между 400 и 800 км.ми е рекорда за ден,миналото лято имам над 12000 км.Не ми е все едно дали ще изхарча 100 лв.вместо 60 лв.и това по две през събота и неделя.Месечно разликата е близо 400 лв.което не е малко.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #50
            От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

            Първоначално публикуван от motor_men
            ........ с 18л. гориво съм се връщал от Поморие до София през подбалканския път , с Kawasaki Z1000 , но оборотите рядко надхвърляха 3000.
            Е, ето за това говорих в постовете си, оборотите........ повечето от шофьорите на автомобилите ги карат с около и под 3000 об/мин, а скоростта им е около 100 км/ч...... мотоциклет с тези обороти ще върви с около 60 км/ч.....та това е едната причина, а другата която излиза виновна за това е аеродинамиката на мотоциклета....

            Коментар


            • #51
              От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

              Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
              ..... повечето от шофьорите на автомобилите ги карат с около и под 3000 об/мин, а скоростта им е около 100 км/ч...... мотоциклет с тези обороти ще върви с около 60 км/ч........
              Не съм съгласен . Уточни на коя предавка .

              Коментар


              • #52
                От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Уверявам те че на никой не съм дал повод да ми се смее...
                Не ти се смея,тъкмо обратното напълно сериозен съм.Мотора ти не е лош но е много далеч от "пистарките".Предназначението му е коренно различно,малко са му конете и повечето 600cc ще те отвеят като спрял.С правилния човек отгоре.Те за това са и направени...За пистова 1000-ка ще ти кажа само че е голяма лъжица,разхода няма да ти хареса определено...

                Коментар


                • #53
                  От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

                  Първоначално публикуван от ivo-police
                  Не съм съгласен . Уточни на коя предавка .
                  На 5-та.......но зависи и дали автомобила е с бендинов двигател или дизелов. Преди години карах Ескорт 1.8 Д, на 3000 об/мин скороста беше точно 120 км/ч , за сегашната ми кола която също е дизел, не мога да кажа с точност, ако искаш утре или в другиден ще проверя, но мотора ми /Сузуки ГР 650/ с 4000 об/мин е на 80 км/ч, с 5000 об/мин е на 100 км/ч , та и оборотите също имат особено голямо значение за "горенето".......нали ?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

                    Аз пък колеги карам едно колело дето гори около кило и половина ръкия на 24 часа. Като се отворят жигльорите и се открехнат чакрите мърка на ниски обороти.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Защо мотоциклетите "горят толкова много".

                      Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                      , та и оборотите също имат особено голямо значение за "горенето".......нали ?
                      За това не споря . Но мотори разни. Моето дърто кавазаки на 6-та с 5 000 оборота е на 100 ама мили.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X