Забележката е много правилна и на място! Ще е неприлично да се съберем 10 мотористи с нашите "тихи" мотори на центъра ( където е единият му дом ), така че всичко да го дирят горе в гората!
Както е написал в описанието си г-н Жоро Хаджиев " Сексът и ендурото не са шега работа ", е много е прав. Вчерашното ендуро далеч не беше пенсионерско, но за сметка на това пък преживяването беше уникално. Повече по темата от колегата Г.Бонев !
Както каза Цекича в неделя 18.10.2015г. излязохме да направим една лека пенсионерска разходка която се оказа едно уникално приключение, но за това по късно. Идеята беше да се качим до връх Шипка минавайки Габровският квартал Ябълка, а след това да се върнем по обратния път на тазгодишното ендуро Габрово - през БКС-то.
Тръгнахме Аз с Beta 525, Дебо с Yamaha YZF450 , Деко с DRZ 400, Цветан с KTM EXC 300 и Цекича с KTM EXC 450.
На Сечен Камък към нас се присъединиха и двама Дряновци, Любо с KTM EXC530 и адаш му Любо с KTM LC4 400.
Там също трябваше да дойдат и още двама Тревненци забавили се по технически причини, Стефчо с Husaberg FE300 и баща му Иван с KAWASAKI KLX450R.
Стефчо и баща му доста се позабавиха и ние отпрашихме към първия екстрем Мъхченица, с идеята да ги изчакаме там.
Всичко вървеше по план, Стефчо и баща му ни настигнаха на Мъхченица и продължихме към кв.Ябълка. На мото пистата на Ябълка се появи и Габровската група. Имаше доста екшън, който ще бъде качен на видео по късно. Заговорихме се с Габровци че мислим да спуснем БКС-то и те ни посъветваха да не ходим там че ще "ядем дървото" ама кой да ги слуша....
На Ябълка Деко счупи ръчка на предна спирачка която сменихме на място, а Дряновеца Любо с KTM LC4 скъса болта държащ скоростния лост. Любето реши да се прибира така. С Габровци покарахме до вр. Бузлуджа.
След това се разделихме и ние продължихме към връх Шипка.
На вр. Шипка докато хапвахме се появи Любето от Дряново, нашето момче слязъл до едно село, някакъв човек му помогнал да отремонтират скоростния лост и пича ни настигнал (евала упорито момче). След като хапнахме тръгнахме по първоначално запланувания маршрут.
В началото всичко беше перфектно, минавахме през интересни местности, атакувахме няколко хубави екстремчета. Деко на единия екстрем метна мотора и проби маркуча на водната помпа, но и той беше успешно отремонтиран. Малко след това започнаха едни засукани кози пътечки минавайки покрай една рекичка, просто красота. Колкото повече карахме толкова по кално и мазно ставаше. Реката се прекосяваше на две места. На едното място Деко падна и счупи конзола на съединителя, няколко свински опашки решиха проблема. След последното прекосяване на реката терена стана много хард, мокри камъни и много Габровска кал. И като се почна едно бедстване, тикане, теглене с въжета. Вече не си спомням колко пъти съм падал На едно място Дебо метна ямахата и счупи кормилото. Късмет извади че беше счупено почти в средата, което позволи да бъде закрепено в положение да може да се кара моторетката, иначе не ми се мисли какво щеше да го вади от там. За да е по интересна картинката започна да се здрачава и на едното място преди БКС-то почти се загубихме, добре че Цецо имаше ГПС. Хванахме пътеката и се спуснахме в дерето на въпросното БКС. В сумрака първи успяха да излязат Цецо и Стефчо. Аз направих няколко отита да изкарам мотора от там но нямах капка сила а и вече се беше стъмнило. И така взехме динодушното решение че моторите ще нощуват в дерето. Обадихме се да ни приберат и зарязахме конете там.
Едно вечерно селфи:
Аз съм малко разочарован от клиповете в личен план, защото не можах да си се порадвам, а имаше къде . Благоарен съм на фотографите все пак, че си направиха труда да заснемат интересния материал. Браво! Карането беше уникално и след като сменя лагерчето, което ми скъси живота с няколко минути пак ще повторим
Благодаря за клиповете, макар че ми се искаше повече от БКС-то. Друг път да слушате Пайнара . Само не разбрах, къде точно ви се взеха силите, щото според мен сте превзели всичко, освен последното изкачване към Тота Венкова?
Коментар