Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Екстрийм Ендуро Петрич

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Оффроуд около Петрич

    Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
    Аааа, аз си мислех, че имаш наколенки. Не се бави много, много защото са много важни! Аз така един път бях без и ми се наложи да преминавам една жп линия и предната гума в едната релса, задна в другата и като давам газ предната нали се е забила в релсата и заданта се окопава... та си викам ще трябва да се прескача. Засилка и хоооп - минах, обаче не бях погледнал какво има от другата страна, а там имаше канавка, в която "паркирах" и си праснах коляното в парче от чакъла от тоя дето е под релсите и траверсите. Ми не е приятно.[ATTACH=CONFIG]441132[/ATTACH] Така изглеждаше инцидента. Ххахахха.
    Уууу ти си се паркирал направо на свещ на предна гума хахах . Наколенки ще взимам утре или сряда като ида в Благоевград. Харесал съм си един модел на АХО и така . Живот и здраве за неделното каране ще съм 100 % екипиран

    П.п Днес успях да си сменя и предния зъбак на мотора с 1 зъб по-малко. Вместо 15-57, 14-57.
    Да, малко се скопи мотора, но аз не гоня топ спийд, който с тези зъбаци е около 100-110 макс). Трябва ми да катери и то яко. Намерих една пътека , която е доооста стръмна. Качих си я на 2ра като пич !!! Пробвах и едно малко прагче с височина около 1.50 и почти отвесно. Като стартирах от место точно пред прага. На 1ва излиза много зверски , но и доста оре отзад. Пробвах и на втора от место и си излезе като по учебник !!!
    За сега съм доволен, ще видим как ще се представи в неделното каране и тогава ще изкажа окончателно мнение по въпроса Поздрави на всички
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • От: Оффроуд около Петрич

      Преди да се качиш на мотора винаги проверявай дали не си си забравил телефона иначе браво много си напреднал
      Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

      Коментар


      • От: Оффроуд около Петрич

        Първоначално публикуван от ДАКАТА Преглед на мнение
        Преди да се качиш на мотора винаги проверявай дали не си си забравил телефона иначе браво много си напреднал
        Благодаря ти !!! Телефона и документите са първото нещо , което слагам в раницата/пунката(чантата за кръста) !!! Чак след това другите неща по-реда си . Без телефона не мърдам никъде !! Не се знае кога ще ми се наложи да звънна , да не дава Господ разбира се !!! Поздрави
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • От: Оффроуд около Петрич

          Даката е прав за телефона ама да не забравиш мотораааахахахаПоздрави

          Коментар


          • От: Оффроуд около Петрич

            Първоначално публикуван от borkatasx Преглед на мнение
            Даката е прав за телефона ама да не забравиш мотораааахахахаПоздрави
            Хахахах няма Боре, без него ми е някак тихо хахахахах не бих могъл, макар,че веднъж без малко да стане и тая работа (шегувам се разбира се ) хахахах

            п.с Очаквайте събота неделя ОЩЕ подобрения по-мотора живот и здраве , но за сега ще оставя в тайна какво-що как и защо . Поздрави
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • Re: Оффроуд около Петрич

              Привет колеги, с радост искам да споделя , че мотора е на 80% готов !!! За съжаление обаче , ще пропусна неделното каране , но какво да се прави всичко изисква жертви . За сега мотора изглежда много добре.

              Промените се състоят в следното:

              - смяна на тройника (трипътника на мотора)
              - смяна на предните колове с по-дебели и по-дълги такива , от Ктм е цялата предница модел до колкото разбрах 300 gs , но не се знае коя година (някъде окооло 86-7 до 90-та година)
              - смяна на кормилото с по-гълго такова (оригиналното е 72 см дълго, новото е 77см)
              - смяна на предната капла , от оригиналната 18" предна , минавам на 21"
              - съответно към предницата си върви и оригиналния спирачен апарат
              - смяна на гардовете на ръцете с такива на CEMOTO
              - смяна на предния калник с кросов такъв , вместо досегашния супермото
              - нов ауспух (заглушител само) от Ямаха ТДР 250 , благодарение на Pacharoza , за което съм му адски благодарен !!!
              - имам и нов заден калник (кросов) , но не знам дали ще го слагам за сега

              - смяна на лагерите на кормилната уредба , горен и долен !!!

              Неща , който остават да направя:

              - разнитване и преместване на контактния ключ (оригинално на моя мотор е прикрепен към горната част на тройника, но тук няма как да е така), като ще трябва да правя планка за него....
              - боядисване на предния калник (черен и ''разкрасяването" му с лепенки)
              - боядисване на предната капла (но това ще остане за другата седмица)
              - свързване на кабеляците за фарове и прочие
              - обезвъздушаване на предната спирачка
              - Окончателно събиране на мотора

              - Кефа от първия тест драйв !!!!



              Като цяло предницата на мотора се повдигна , в това число и двигателния отсек !!! За сега съм доволен от новата предница! След окончателното събиране и тестване ще постна снимки и отзиви във форума от типа: преди - сега.

              За момента мога да кажа, че предницата е доста по-лека и мотора има повече инерция, което само по-себе си е много голям плюс

              За близкото бъдеще остават 2 задачи, а именно. Смяна на задния амортисиор с по-голям такъв с цел повдитане на задницата (тук приемам и всякакви предложения от ваша страна отностно това как мога да постигна ефекта на повдигане на задница !!! ). Четох темата "Клъцни срежи..." , където колегата maki449 на Ямазукито е сложил заден шок от Нисан Терано , но ефекта е доста добър, според мен !!!

              И другата задача: Иска ми се да сменя задната джанта на мотора, която в момента е лята джанта и е 17". Тук искам да попитам 2 неща:

              Кои гуми се намират по-лесно и на по-достъпна цена: 18" или 19" ???!??!?!??!?
              И има ли някой, който да продава (ще пусна и обява) задна джанта (зависи от това , кои гуми се намират по-лесно 18 или 19) със спирачен диск, лява дирекция, която да става за ЯМАХА ТДР 125 1993 година, за да може евентуално след Гергьовден да се сдобия и с една такава !!!

              Това е за сега , колеги ! Снимки ще пускам по-късно след като завърша всичко по-мотора !!! Надявам се да помогнете и по въпросите които имам . Поздрави и до нови срещи

              Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 22-04-12, 07:54.
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • От: Оффроуд около Петрич

                Браво, колега! Доста тунинг е претърпял
                Относно гумите, по-лесно се намират '19 и са по-евтини! Понеже по мотокросите всичко е '19 цола, може да си намериш гума на 1-2 манша за малко пари
                Поздрави!
                Yamaha WR 200

                Коментар


                • Re: От: Оффроуд около Петрич

                  Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                  Браво, колега! Доста тунинг е претърпял
                  Относно гумите, по-лесно се намират '19 и са по-евтини! Понеже по мотокросите всичко е '19 цола, може да си намериш гума на 1-2 манша за малко пари
                  Поздрави!
                  Благодаря за съвета колега !!! След днешното окончателно сглобяване на мотора, съм на мнение , че ми трябва гума 19" отзад, защото в момента мотора е доста навирен , е не доста , но в изкачване се изправя директно на задната гума , което не е много фън хахаха
                  Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                  Коментар


                  • Re: Оффроуд около Петрич

                    Хайде да ви пусна няколко снимки на случващото се по мотора с малко история какво бе направено !!!

                    И така в петък , прибирайки се от Благоевград , вкъщи ме чакаха подаръци, много подаръциииии......

                    Цяла Ктм-ска предница + гърненце....



                    Ето и бъдещата предна гума... (имам и новичка външна, но още не съм я монтирал)



                    А това са бъдещите колове за мотора...



                    Това тук пък е разликата между оригиналните колове за моя мотор и тези от ктм-а. И калника който ще ползвам към момента.





                    По предварителни данни , ктм-ските колове трябваше да влязат точно в моите тройници , но действителността бе различна. Новите колове не влизаха в стандартните за моя мотор tiple clamp , което наложи да седнем и да помислим дали въобще може да стане работа с тея колове на моя мотор. Оригиналната ОС на Ктм-ската предница се оказа дебела и трябваше да се преправят един куп неща, което щеше да излезе дявол и половина. По-лесния вариант бе, да избием оста от моя тройник и да я сложим на новия (от Ктм-а). Диаметъра им е еднакъв до средата, в горната част оста на моя мотор е по-тясна. И така речено-сторено. Един ден ходене по стругари в търсена на преса да избием оста и нещата заспаха.

                    Дойде ред да разглабям предницата (моята си) . Развих всичко и ......... абе лагерите бяха станали на салата !!! С отварянето сачмите изпопадаха по земята , а самите лагери не приличаха на такива !!

                    Тук мотора е разглобен и с наложен новия тройник...







                    После се започна издирване на лагери. Не знаех колко пари са тези кормилни лагери, нито какъв размер са. Грабнах ''салатата'' от лагери и газ към най-близкия магазин за лагери !!!

                    В първия магазин намерих горните лагери , за невероятната сума от ........ 3лв - броя !!! Рекох си, бре ще мина тънко значи , другия лагер да е 15-20 лева и съм супер !!! Е да ама не , другия лагер го нямаше в този магазин. Отидох в другия голям магазин за лагери и там намерих това , което ми трябваше !!! Питам аз колко пари е лагера, като си бях приготвил едни 20тина лева и продавачката (да жена е ) ми казва 51,70 лв !!!

                    Викам си б*ххххххххххх м*ма му !! Ама нямаше как, лагерите бях сол трябваше да се сложат нови при всичко положения, независимо , коя предница ще слагам !!!

                    Взех лагерите и се прибрах да сглобяваме !!! Набихме лагерите, гресирахме обилно и сглобихме !!!
                    Имаше малко проблем с контра гайките на кормилната система. Не ги бяхме завили добре (на контра) и след 1-2 тест кръга из махалата предницата се отхлаби и се получи лек луфт . Разглобих всичко и затегнах пак (но бях сам) , след още един тест-пак се отхлаби. Ядосах се аз и в тоя момент баща ми се прибра от работа !! Казах му да дойде да удари едно рамо, та той на едната страна, аз на другата и направихме предницата бетон !!!

                    Следваше преместване на ключа за запалване ! Наложи се да правя планки за да го захвана , но с помоща на флекс , бормашина и шмиргелче си направих 2 планки и захванах "ключалката" . Стана като фабрично.

                    Тук мотора вече е готов и изкаран на слънце (задната гума ми е спаднала изцяло). Предницата е доста подвигната...





                    Тук бащата позира с мотора...







                    Ето ме и мен седнал на мотора...





                    След това подложихме една тухла 1-ца да имитира по-голяма джанта с гума и резултата е много, много по-задоволителен..





                    А това е оранжевия Ктм-ски калник след първата ръка черна боя.



                    А това след втората ръка ...





                    Свърши ми боята, но остава да се пръсне още 1-2 ръце + отдолу и калника е готов. Предпазителите ще станат червени заедно с джантата !!!

                    И така направих тест драйв и се оказа , че мотора направо не усеща дупките и камъните, но при по-стръмни изкачвания направо се изправя на задна гума, което не е добре !! А и с по-дългите колове и по-ниска задница маневреността на тясно разстояние е по-малка. Идеята ми за момента е да направя на стругар повдигачи за кормилото за да може да спусна коловете още малко надолу !!! А след като намеря джанта да я сложа и да видя как е с нея ! Другия вариант е да повдигна малко задницата от амортисьора , но не знам как да го осъществя. Ако имате идеи споделете моля ви ! Задния ми шок е обикновен - 2 ушета и бол с втулка отгоре , отдолу положението е същото. Шока е вдигнат на макс !!!

                    Друг проблем е , че не знам как да си направя стопери за кормилото. В смисъл да спира в крайно ляво и крайно дясно положение. Ако имате идеи , моля споделете ги !!!
                    Оригиналните дупки на тройника от Ктм-а не ми вършат работа , тъй като кормилото почти не се върти. А без стопери тройника удря в резервоара !! Моля мопогнете с идея или съвет как да го оправя това нещо.

                    Другото е , че единия семер на левия кол, не че сълзи , а направо тече. Утре ще го разглабям да сменям семеринга и маслото, че е толкова зле , че чак има малак луфт в кола !!!

                    Еми това е за сега. Поздрави и приемам предложения всякакви !!!

                    П.п Монтирах и другото кормило (от Ктм-а) , което е с 5 см по-дълго от моето и резултата е доста добър !!!
                    Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 22-04-12, 18:16.
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • От: Re: Оффроуд около Петрич

                      А ти сигурен ли си, че ще събереш по-голяма джанта с гума в твоята задна вилка? Има 2 опасности да ти задира гумата във вилката или да задира в задния калник когато се сгъне докрай задния амортисьор! Имам и някои опасения относно предницата. Твоя ъгъл е различен от този на ендуро и кросовите мотори и понеже и коловете са си дългички, дали няма да се натоварват неправилно и от там често да ти протича предницата!

                      П.П. И друго се сетих: имай в предвид че с по-голяма задна гума, това двигателче няма да тегли както до сега! То е като смяната на пиньоните като сложиш по-голяма гума увеличаваш скороста но намаляваш силата с която се движи напред мотора.
                      Последно редактирано от sl.daskalov; 22-04-12, 19:21.
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • Re: Оффроуд около Петрич

                        18'' ще събере със сигурност , за 19" мисля , че също няма да има проблем понеже съм виждал такъв мотор с 19" отзад. Да има вероятност да закача отзад на скокове примерно, но това може да се компенсира с по-твърд шок.

                        За ъгъла.... гледах, мерих, струвах и работата е следната : ъгъла си е същия , но поради факта , че коловете са по-дълги идва малко навирена предницата.То момчето каза ,че коловете салзят , но не каза , че направо си текът (единия де , другия е добре) ! Не, че е проблем и така да си я карам, ще и свикна, но ще ми трябва малко време. За сега като първи вариант , ще направя повдигачи на кормилото за да падне леко височината на предницата.

                        За по-голямата гума: не мисля че ще има проблем , понеже дори джанта 19'' като тегло ще е по-лека от тази, с която съм в момента. А и съм виждал мотор с такава гума. Е то в крайна сметка може и 18" да се търси нещо, но... ще видим. Задната джанта ще се сменя задължително, трябва да са две еднакви джанти понеже така дори от чисто естетическа гледна точка не ме кефи !

                        Другия вариант е да се търси височина с нов заден шок, по - дълъг и това е май-май !!!
                        Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 22-04-12, 21:56.
                        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                        Коментар


                        • От: Оффроуд около Петрич

                          Доста внушителен вид има .Успех в начинанието.

                          Коментар


                          • Re: От: Оффроуд около Петрич

                            Първоначално публикуван от rosen_vg Преглед на мнение
                            Доста внушителен вид има .Успех в начинанието.
                            Много ти благодаря . Ще се получат нещата, няма нещо, което да не става. С много желание и упоритост всичко се постига
                            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                            Коментар


                            • От: Re: От: Оффроуд около Петрич

                              Относно гумите и аз мога да потвърдя, че 19-ки можеш да намираш доста по-лесно и с по-добър избор Лично аз преди няколко месеца се занимавах с търсенето на таралежки 17 и 18 цола, и мога да ти кажа, че е голяма мъка. Навсякъде където питах се натъквах само на 19-ки, и както колегата по-горе е писал, всичко това е защото кросовите машини са с 19-и отзад Лично мен ме изненадваш с преправянето на мотора, но пък това което правиш е доста интересно, така че чакаме информация и снимки
                              SUZUKI DRZ SuperMoto

                              Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                              Коментар


                              • Re: От: Re: От: Оффроуд около Петрич

                                Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
                                Относно гумите и аз мога да потвърдя, че 19-ки можеш да намираш доста по-лесно и с по-добър избор Лично аз преди няколко месеца се занимавах с търсенето на таралежки 17 и 18 цола, и мога да ти кажа, че е голяма мъка. Навсякъде където питах се натъквах само на 19-ки, и както колегата по-горе е писал, всичко това е защото кросовите машини са с 19-и отзад Лично мен ме изненадваш с преправянето на мотора, но пък това което правиш е доста интересно, така че чакаме информация и снимки
                                То и аз не мислех да го правя , но вторник вечер без да искам се разрових из форума и всички тея чаркалаци ми изпаднаха за 100 лева. В това число предна джанта със спирачен диск , спирачен апарат, колове, тройници, ръчки , кормило , предпазители , преден калник и заден калник. Грехота беше да не ги взема.

                                Основната ми идея е , че стандартната предница има много малък ход 180мм. При скокове или по-екстремни ситуации се сгава до край и понякога даже удря кола в дъното, а съм направил предницата максимално твърда.
                                Тези колове имат много по-голям ход и освен това се помпат. Главно това ме подтикна да направя тази промяна. А и ми трябваха няколко сантиметра в повече между предната гума и калника, най-малкото заради визията на мотора, понеже като се кача и разстоянието между предната гума и калника става... окло 13-4см, ч и по-малко (мерено на око) и предницата потъва.

                                Другата причина е , че винаги съм искал да направя мотора с 21" предна и 18-19'' задна. Едно, че джантите са по-леки от моите , друго , че мотора малко ще се повдигне понеже самият мотор е с по-малък просвет отдолу .

                                И така , а пък разгадах как да преправя предницата , така че ако нещо не ми хареса крайния резултат или нещата не се получат така както съм ги планирал ЩЕ си върна СТАРАТА предница и всичко ще продължи по - старо му.
                                Но все пак щом стигнах до тук мисля, че ще се справя. Утре ще направя повдигачи за кормилото, още не съм решил колко високи да са, колебая се между 40мм и 45мм , като по -този начин ще сваля малко предницата с тези 40-45мм и ще стане доста по-добре , а в същото време ще се остане предостатъчно разстояние между предната гума и калника

                                Поздрави
                                Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 23-04-12, 01:17.
                                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X