Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое да избера, 250 4Т или 450 4Т ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от sabin
    Хехе - това е несериозно. Тези трябва да са направили много грешни тунинги за да стигнат до това положение! Даже имам идея къде са сбъркали, но това е друга тема...
    Навярно е така, защото са го тунинговали за повече мощност кой от където подочул нещо.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Dido_DR
      Не мога да повярвам че на новите мотори толкова работи трябва да се правят след няколко часа каране. Какви клапани какви глави се сменят. ДР-а ми го ръчках като луд и не е мръднал - та нима е по-добър от нов байк.....иска ми се да не е така, щото рано или късно искам по-нов 4т мотор...а вземам да се разочаровам вече, колкото и тъпо да звучи. За толкова пари си мисля че мотора не трябва да го базикаш въобще, освен основната му поддръжка.

      Кофти работа Дидо, вече така стана, че като казваш какъв си, вместо ендураджия трябва да кажеш механик Предполагам, че при Х версиите като на адаша и др. по рядко ще се сблъскаш с такива проблеми, защото колкото и да е е с по-разтоварен мотор. Ама щом като от 250 4т крос вадят кончета като на WR 426 то длъжността механик не ти мърда, та се питам аз тогава къде отива удоволствието от карането. И аз обичам да си правя сам мотора и да си го подбъзиквам, ама чак да му стана слуга ще ми е трудно. Взимаш си някакъв мотор с по-разтоварен двигател/ако вече има такива нови спортни ендура/ и пей сърце.

      Коментар


      • #18
        От новите модели вече почти няма степен на сгъстяване по-млка от 12, 12.5:1 Това е повече отколкото при пистовите модели.
        Изискването лекота+мощност налага това и няма да има вече пробези от 90-100 хил.км без ремонт, колкото и технологиите да са съвременни.
        Макар че със стария си WR за два сезона направих близо 30 хил.км и си беше бетон
        Много пъти съм го казвал, че ако искаш да имаш здрав мотор, трябва да не пестиш стотинки поне за хубаво масло и да го сменяш навреме
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
          От новите модели вече почти няма степен на сгъстяване по-млка от 12, 12.5:1 Това е повече отколкото при пистовите модели.
          Освен някой от XR-те, примерно 400, ама те пък вече морално остаряли, обаче с един тунинг на окачването и нещо друго дребно стават

          Коментар


          • #20
            по-нов 4т мотор...а вземам да се разочаровам вече, колкото и тъпо да звучи. За толкова пари си мисля че мотора не трябва да го базикаш въобще, освен основната му поддръжка.
            та се питам аз тогава къде отива удоволствието от карането. И аз обичам да си правя сам мотора и да си го подбъзиквам, ама чак да му стана слуга ще ми е трудно.
            мммддддааааа
            направо уцелихте десятката
            точно и на мен подобни мисли ми се въртят в главата
            то май и за тва карам KDX само караш нищо не бараш
            а и да барнеш ще е нещо дребно и лесно отстранимо
            скъсано жило или нещо подобно
            сега четох че в щатите пичовете от грийн тим имали случаи с KDX-и по на 10 000мили без да барнат нищо по тях
            преди като имах 4т кросак само за времето за което да му сваля капака на клапаните за същото време вече на 2т то ще съм му сменил буталото

            сега тоя XC-W200 много ме кефи ама ме съмнява леко че ако взема нов такъв после като реша да го продавам май трудно ще намеря мераклия да даде кинти щото всички са луднали по тия 4т
            докъто един 250 4т ми се струва че препродажбата ще е значително по улеснена
            другия вариант е ако взема такъв 2т после да го продам в австрия там държат много яки цени

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от mitkov
              сега тоя XC-W200 много ме кефи ама ме съмнява леко че ако взема нов такъв после като реша да го продавам май трудно ще намеря мераклия да даде кинти щото всички са луднали по тия 4т
              докъто един 250 4т ми се струва че препродажбата ще е значително по улеснена
              другия вариант е ако взема такъв 2т после да го продам в австрия там държат много яки цени
              Тези КТМ-и от същата серия 200, 250 и 300 доста разбиха представите за евтин "цвай такт"
              Я виж цените им като нови, почти са като на топ моделите на Хонда и Ямаха 4Т.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                Тези КТМ-и от същата серия 200, 250 и 300 доста разбиха представите за евтин "цвай такт"
                Я виж цените им като нови, почти са като на топ моделите на Хонда и Ямаха 4Т.
                Прав си!

                Коментар


                • #23
                  въпреки това като сметнеш поддръжката пак идва доста по евтино
                  единственно препродажбата ме притеснява
                  иначе бих скокнал

                  Коментар


                  • #24
                    Ами човек като се замисли, излиза че всяко 2Т трудно се продава. Или ако се продава - то ще е на някаква смешна цена!

                    Коментар


                    • #25
                      е да точно там е далаверата

                      да вземеш нещо такова готино на смешна цена
                      само че тия ктм и в австрия държат по високи цени от срф250

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от mitkov
                        е да точно там е далаверата

                        да вземеш нещо такова готино на смешна цена
                        само че тия ктм и в австрия държат по високи цени от срф250
                        Предпочитам CRF-ката!

                        Коментар


                        • #27
                          Еми не може хем "х.. до края хем душата в рая"
                          I got 5 on it

                          Коментар


                          • #28
                            Абе не мога да ви разбера - малко мазохисти си падате явно. Има мотори които са се доказали че са много здрави и въпреки всичко се литкате по такива със съмнителна издържливост???

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X