Първоначално публикуван от sabin
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кое да избера, 250 4Т или 450 4Т ?
Свий
X
-
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
-
Първоначално публикуван от Dido_DRНе мога да повярвам че на новите мотори толкова работи трябва да се правят след няколко часа каране. Какви клапани какви глави се сменят. ДР-а ми го ръчках като луд и не е мръднал - та нима е по-добър от нов байк.....иска ми се да не е така, щото рано или късно искам по-нов 4т мотор...а вземам да се разочаровам вече, колкото и тъпо да звучи. За толкова пари си мисля че мотора не трябва да го базикаш въобще, освен основната му поддръжка.
Кофти работа Дидо, вече така стана, че като казваш какъв си, вместо ендураджия трябва да кажеш механикПредполагам, че при Х версиите като на адаша и др. по рядко ще се сблъскаш с такива проблеми, защото колкото и да е е с по-разтоварен мотор. Ама щом като от 250 4т крос вадят кончета като на WR 426 то длъжността механик не ти мърда, та се питам аз тогава къде отива удоволствието от карането. И аз обичам да си правя сам мотора и да си го подбъзиквам, ама чак да му стана слуга ще ми е трудно. Взимаш си някакъв мотор с по-разтоварен двигател/ако вече има такива нови спортни ендура/ и пей сърце.
Коментар
-
От новите модели вече почти няма степен на сгъстяване по-млка от 12, 12.5:1Това е повече отколкото при пистовите модели.
Изискването лекота+мощност налага това и няма да има вече пробези от 90-100 хил.км без ремонт, колкото и технологиите да са съвременни.
Макар че със стария си WR за два сезона направих близо 30 хил.км и си беше бетон
Много пъти съм го казвал, че ако искаш да имаш здрав мотор, трябва да не пестиш стотинки поне за хубаво масло и да го сменяш навремеЕндурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Първоначално публикуван от Жоро ХаджиевОт новите модели вече почти няма степен на сгъстяване по-млка от 12, 12.5:1Това е повече отколкото при пистовите модели.
Коментар
-
по-нов 4т мотор...а вземам да се разочаровам вече, колкото и тъпо да звучи. За толкова пари си мисля че мотора не трябва да го базикаш въобще, освен основната му поддръжка.та се питам аз тогава къде отива удоволствието от карането. И аз обичам да си правя сам мотора и да си го подбъзиквам, ама чак да му стана слуга ще ми е трудно.
направо уцелихте десятката
точно и на мен подобни мисли ми се въртят в главата
то май и за тва карам KDX само караш нищо не бараш
а и да барнеш ще е нещо дребно и лесно отстранимо
скъсано жило или нещо подобно
сега четох че в щатите пичовете от грийн тим имали случаи с KDX-и по на 10 000мили без да барнат нищо по тях
преди като имах 4т кросак само за времето за което да му сваля капака на клапаните за същото време вече на 2т то ще съм му сменил буталото
сега тоя XC-W200 много ме кефи ама ме съмнява леко че ако взема нов такъв после като реша да го продавам май трудно ще намеря мераклия да даде кинти щото всички са луднали по тия 4т
докъто един 250 4т ми се струва че препродажбата ще е значително по улеснена
другия вариант е ако взема такъв 2т после да го продам в австрия там държат много яки цени
Коментар
-
Първоначално публикуван от mitkovсега тоя XC-W200 много ме кефи ама ме съмнява леко че ако взема нов такъв после като реша да го продавам май трудно ще намеря мераклия да даде кинти щото всички са луднали по тия 4т
докъто един 250 4т ми се струва че препродажбата ще е значително по улеснена
другия вариант е ако взема такъв 2т после да го продам в австрия там държат много яки цени
Я виж цените им като нови, почти са като на топ моделите на Хонда и Ямаха 4Т.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар