Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое да избера, 250 4Т или 450 4Т ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кое да избера, 250 4Т или 450 4Т ?

    Тъй като темата "Оpen air box" неусетно премина в тази, репих да го пусна като Нова тема и да помоля Митков или Краси да преместят постовете тук!
    За да ви заинтригувам ще дам резултатите от 3-те теста, според които се оформя крайното класиране по време на някои състезания от Световния шампионат. Ето ги:
    Гърция
    Е1 - 45'41
    Е2 - 45'28

    Франция
    Е1 - 43'37
    Е2 - 43'00

    Финландия
    Е1 - 53'31
    Е3 - 54'13

    Португалия
    Е1 - 29'15
    Е2 - 29'39

    Общо взето резултатите са в полза на Е2, но не навсякъде!!!
    Е3 (450+) не посочвам, тъй като в повече от случаите, макар че Найт в момента е най-добър от всички е давал по-слабо време и от двата предни класа.
    Явно теглото също няма при тях кой знае колко значение, тъй като Мериман в Е2 е доста по-лек от Сервантес в Е1
    Ха сега, разсъждавайте и избирайте.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    жоре въпроса е много труден
    много зависи от терените и от това до колко са подготвени участниците
    като цяло при еднакви други условия 450 то или Е2 си е по бързия клас
    особенно ако ги карат хора с близко ниво на уменията
    като за по начинаещи обаче 250то ще е по добре и ще се даде по добро време с него особенно по трудни терени
    наистина сложен въпрос и много обширен

    Коментар


    • #3
      А как ли е статистиката по кубатура от Лисабон Дакар

      Интересно е това дето показа. Това означава че трасетата са доста бавни и технични - според мен.

      Коментар


      • #4
        Резултатите се вземат само от сбора на тестовете, а те са наистина технични. Е, в дакар по-малките кубици нямат никакъв шанс. Той там и Фретене кара с 450, ама къде е 660
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Така си е. Хората са го казали отдавна, че "Козата си сака пръч". Неможе с XR 650 на траял, а пък също с траялка на Дакар. Но все пак при универсалните машини /250 4т и 450 4т/ нещата са много близки, ОСОБЕНО при ендуро, при кроса, като че ли, границата между тях е по-добре изразена, но това е нормално, защото средната скорост е по-голяма от колкото на ендуро състезанията. В крайна сметка при ендурото всичко зависи от предпочитанията и стила на каране на самия състезател. Ето например Митака си го кефи 250-ата, защото може да я цеди почти докрай и да си я върти между краката по-спокойно, а пък Събин може да не я изцежда докрай тая 450-тка, но като пипне масура знае защо го пипа и вече според зависи от трасето колко ще е технично, ще има минимално предимство единия или другия. За мен най-важното си остава да може да си доставиш удоволствие, прави ли ти кеф на душата един мотор значи това е твоя.

          Коментар


          • #6
            Определено е така!
            Всичко опира до чувството и удоволствието, както при други по-непопулярни спортове.
            И на мен ми доставя голямо удоволствие 250-тката, но трябва да отбележим, че новите модели нямат нищо общо с моторите от от този клас преди 2000-та година Когато карах ДР 250 почти бях се отказал от тях завинаги.
            Е, най добре си е да имаш в гаража и 250 и 450, че и двутактов 200-250 да речем, ама това са по-далечни перспективи.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Перспективите са хубаво нещо

              Коментар


              • #8
                Гледах последните тестове на 250 4т крос и конете са колкото ВР426 Естествено въртящият момент не е същият, но все пак говорим за много по лек мотор!

                Коментар


                • #9
                  За мен най-важното си остава да може да си доставиш удоволствие, прави ли ти кеф на душата един мотор значи това е твоя.
                  е те тва е
                  между другото мен ме кефи и 450 то и то много най вече срф450х са

                  а от 250 4 т то х моделите ми се струват малко слабички
                  ако взимам 250 4т най вероятно ще е кросовия модел
                  независимо от коя марка
                  между другото по модерните 200кубикуви ендура имат почти същите характеристики както модерните 250 4т даже са и мааалко по леки
                  е искат малко челъми като ги караш щото двутактовия мотор работи по специфично-трябва да си го знаеш кога на какви обороти как щте дръпне докато 4т то си тегли като електромотор на всякакви обороти
                  2т то иска да го държиш в определен диапазон обороти над които и под които не може да се ползват много много
                  от там и повече се ползва и съединител и други разни похвати
                  един от които при 4т никога не се налага например като поработи малко на по ниски обороти или след спускане 2 т то иска да го изфорсираш един два пъти на съединител за да "изчисти" така да се каже иначе може да прекъсне или предърпа в най неподходящия момент,особенно преди да тръгна по баир винаги го правя за да съм сигурен че ще тегли
                  докато 4 т то тва ме кефи че работи много "чисто"
                  колкото газ му даваш толкова си тегли и държи точно оборотите които си му задал

                  Коментар


                  • #10
                    Е, на световното карат кросовия вариант, но там са събрани само "The best drivers", а и след всяко състезание се сменят клапани и ако се наложи и други "консумативи"
                    Аз също се бях спрял на варианта CRF 250 R, но говорих с Митака от Троян и той каза, че CRF-а на севлиевския клуб след всяко състезание го карали при него за смяна най малко на клапани, а един път вече са сменяли и глава
                    Това може би се дължало на прекаления тунинг: специален вал, рейсингов филтър, карбуратор с доработки, ауспух и други простотии, от където може да се изкара повече мощност, но той препоръча да си взема ендуро варианта категорично и да се въздържа от прекалени тунинги
                    А относно 250Х и 450Х е категоричен, че 450 създат повече проблеми, тъй като са направени на същата база, а са още по-напомпени.
                    Така, че безплатен обяд няма!
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      е той вижда само проблемите с моторите
                      при него такива карат-развалени
                      иначе има много дето си ги карат хората ама...
                      за сега оставам на 2т може би да мина на по големи кубици ако изпадне нещо свястно

                      Коментар


                      • #12
                        http://dirtrider.com/tests/offroad/141_0601_lms_200xcw/

                        e на тва много съм му мераклия напоследък
                        как мислите ако взема такова чисто ново после дали ще мога да го препродам що годе изгодно на някой в българия
                        или ще се наложи да го продавам на някой в австрия

                        Коментар


                        • #13
                          Ето малко по-обширно сравнение между различните видиве КТМ-и и препоръчителна таблица за употреба + подробни спесификации:

                          http://www.off-road.com/dirtbike/mac...200-300xc.html

                          Вярвам че данните са достовени, тъй като американците не публикуват какво да е в престижните си сайтове.
                          И цените са за Америка
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            Е, на световното карат кросовия вариант, но там са събрани само "The best drivers", а и след всяко състезание се сменят клапани и ако се наложи и други "консумативи"
                            Аз също се бях спрял на варианта CRF 250 R, но говорих с Митака от Троян и той каза, че CRF-а на севлиевския клуб след всяко състезание го карали при него за смяна най малко на клапани, а един път вече са сменяли и глава
                            Хехе - това е несериозно. Тези трябва да са направили много грешни тунинги за да стигнат до това положение! Даже имам идея къде са сбъркали, но това е друга тема...

                            Всеки тунинг води до изисквания за донагласване/подмяна и на други части по мотора за да отговатя на променените условия, нещо което май много малко хора разбират...

                            Коментар


                            • #15
                              Не мога да повярвам че на новите мотори толкова работи трябва да се правят след няколко часа каране. Какви клапани какви глави се сменят. ДР-а ми го ръчках като луд и не е мръднал - та нима е по-добър от нов байк.....иска ми се да не е така, щото рано или късно искам по-нов 4т мотор...а вземам да се разочаровам вече, колкото и тъпо да звучи. За толкова пари си мисля че мотора не трябва да го базикаш въобще, освен основната му поддръжка.
                              No bike - no fun!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X