От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т
Ицо всичко е донякъде в рамките на шегата, не го приемай толкова сериозно за Ерцберг
Всеки мотор си има + и - , ама най-важно е задкормилното у-во, който си го може си го може дали с 2 или 4Т. Видях снимки от това състезание в Енина, Кокера как излита със скок на ектрийма с едно ЕХС300, така че надали е проблем мотора.
А пък и честно да ти кажа на мен не ми е кеф да изляза някъде с някакво ниско моторче тип траялка и да бутам с крака вместо да съм на стъпенките, или пък с някакво мазно двигателче което само те изкарва някъде. Къде остава кефа от карането на мотор като едва ли не ходя заедно с него.
Примерно 2Т ендуро, при добре настроено окачване става и за хард ендуро, става и за мотокрос трасе. Айде върви карай траялски тип мотор на трасе или пък 130кг 4Т ендуро, което като се приземи от скоковете имаш чувство че ще се разцепи попивката
Първоначално публикуван от hristo jivota
Преглед на мнение

Всеки мотор си има + и - , ама най-важно е задкормилното у-во, който си го може си го може дали с 2 или 4Т. Видях снимки от това състезание в Енина, Кокера как излита със скок на ектрийма с едно ЕХС300, така че надали е проблем мотора.
А пък и честно да ти кажа на мен не ми е кеф да изляза някъде с някакво ниско моторче тип траялка и да бутам с крака вместо да съм на стъпенките, или пък с някакво мазно двигателче което само те изкарва някъде. Къде остава кефа от карането на мотор като едва ли не ходя заедно с него.
Примерно 2Т ендуро, при добре настроено окачване става и за хард ендуро, става и за мотокрос трасе. Айде върви карай траялски тип мотор на трасе или пък 130кг 4Т ендуро, което като се приземи от скоковете имаш чувство че ще се разцепи попивката

Коментар