Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да избера Европейско или Японско, 2Т или 4Т

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

    Аз съм фен на Honda карам CRF 250 R ама много подръжка иска и изпускателните клапани се правят доста често . Иначе ендурото не иска чак толкова подръжка и мисля че 1 CRF 450 X ше ти доиде добре само дето е малко по слабичко от "R" ама пък имаш стартер,фар,стоп и други екстри .

    Коментар


    • До: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

      Първоначално публикуван от grigor_grigorov_crf Преглед на мнение
      мисля че 1 CRF 450 X ше ти доиде добре
      А мислиш ли, че те е чакал 4 години да си дадеш мнението какъв мотор да си купи?!

      Четете малко преди да спамите!

      Коментар


      • До: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

        Най доброто ендуро е това ,което можеш да си позволиш и поддържаш 2т 4т бош лаф работа
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • До: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

          Коментар


          • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

            Щом човека дава 7000 лева за мотор значи ще може да си го поддържа.
            Според мен ще остане доволен от едно Японско 4-тактово ендуро 600/650 кубика.

            Коментар


            • Re: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

              Аз смятам че японските са наи добрите, но това си е лично мнение. За 2т или 4т немога да кажа, и двете си имат плюсове и минуси

              Коментар


              • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                2Т моторите според мен са за писта (кросовите специално).Ако ще е ендуро да е 4Т и японско.Лично впечатление ми прави ,че японците правят много издръжливи машини било то коли мотори и така нататък.ДА и подръжката не евтина.Но ако ще караш здраво 2т крос за по-продължително каране Ендуро 4Т!

                Коментар


                • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                  Ти май не си карал двутактово ЕХС? ..Щом твърдиш че за ендуро е само и единствено 4Т,а 2Т е само за писта ...виж какво се кара по ерцберг,редбул ромениякс и други подобни състезания .. 60-70% от моторите са ЕХС,като по-голямата част от тях са 2Т.
                  Друг е въпроса как искаш да го караш това ендуро

                  Коментар


                  • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                    С 2т. на по голям преход задължително туба с бензин в раницата
                    на сушата и град помага

                    Коментар


                    • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                      И една туба с масло.

                      Коментар


                      • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                        И въжета за помощт от публиката,за по кривите пътечки.

                        Коментар


                        • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                          Първоначално публикуван от robocop Преглед на мнение
                          С 2т. на по голям преход задължително туба с бензин в раницата
                          Първоначално публикуван от asenzdravkov Преглед на мнение
                          И една туба с масло.
                          Аааа да бе туба, цяла цистерна си носим даже тия дето сме с 2Т Те 4Т не зареждат хич, има няма след 20 км и те са на моето дередже, ако 20 км са ти проблема на прехода.

                          Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                          И въжета за помощт от публиката,за по кривите пътечки.
                          То се вижда на Ерцберг кои са с въжетата, тия дето са останали без сили от 130 килограмовите си мотори. Тия които хем си правят кефа, хем карат леки мотори отдавна са заминали
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                            Двутактовата машина е школата за един моторист. Там човек се учи да работи върху мотора, а не да се вози.
                            Моторист, който не е карал 2т машина винаги ще носи една празнота в моторджийската си душа. Това е доказано от специалистите в бранша, не си го измислям.
                            Не случайно всички школи и треньори държат клас 65 и 85 да си останат двутактови и са против ЦРФ 150 4т.
                            Просто децата, за да се научат да управляват истински мотоциклета трябва да минат през 2-та такта, в противен случай се превръщат просто в едни мързели и нямат шанс за успехи в съвременния мотоспорт.

                            Коментар


                            • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                              Не мога да разбера защо все сравнявате ендурото в България със състезания от рода на Ерцберг,във нашият шампионат картинката е съвсем различна,не казвам че двутактовите са лоши,просто при нас не са за предпочитане от икономическа гледна точка.Също на последното ендуро състезание в Енина,имах честта да го наблюдавам от близо,и установих че 4тактовите се представят в пъти по добре по екстримите.

                              Коментар


                              • От: Какво да избера Европеиско или Японско, 2Т или 4Т

                                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                                Двутактовата машина е школата за един моторист. Там човек се учи да работи върху мотора, а не да се вози.
                                Моторист, който не е карал 2т машина винаги ще носи една празнота в моторджийската си душа. Това е доказано от специалистите в бранша, не си го измислям.
                                Не случайно всички школи и треньори държат клас 65 и 85 да си останат двутактови и са против ЦРФ 150 4т.
                                Просто децата, за да се научат да управляват истински мотоциклета трябва да минат през 2-та такта, в противен случай се превръщат просто в едни мързели и нямат шанс за успехи в съвременния мотоспорт.
                                Колега,след като каза това вече съм напълно сигурен,че не съм збъркал с избора на машина!
                                Zongshen 200 --> Yamaha DT 125 R --> Suzuki DR 350 S --> Honda CR 125

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X