Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRE 250 - що за чудо е това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CRE 250 - що за чудо е това?



    http://www.motorbox.com/Moto/VisteeP...iali/4474.html

    http://www.specialmag.it/html/news10555.shtml

    Нещо не съм го чувал много този и няма много инфо ... Или това е HM? Някаква външна фирма, която сглабя от части Хонда?
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    Аз до колкото знам това си е чист крос със монтиран фар обаче друго не се сещам да е коментирано във форума....
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #3
      Нещо не ви ли намирисва на спагети...?
      Ако е преработен CR с всичките му изисквания за ендурото там маховици и др. за добър въртящ момент в ниските и със светлините отпред наистина заслужава внимание...

      Коментар


      • #4
        Ами това си е CRF 250 (450) R, тунингован в Италия за ендуро. Пишат го HM.
        От тяхни машини е съставен тимът на Хонда в WEC - Simone Albergoni (250), Mika Ahola и Paul Edmondson (450).
        Първите двама са втори в класовете си, но Edmondson е по-назад и от там влошава класирането на тима като цяло.
        Има разновидности и на двутактовия CR, но по-малко!
        Както каза Goblin, от догодина Хонда спират легендарния CR и ще произвеждат само 4Т.
        Между другото имаме свединия от Запад, че от догодина ще забраняват 2Т да участват в състезания, а на 4Т задължително ще слагат КАТАЛИЗАТОР.

        Няма шега, борбата за екология върви с пълна сила и връщане назад няма да има!
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Адаш, хубаво ... и аз видях, че рамата му е като на ЦРФ ... ама е с двутактов двигател ...
          Ставаше дума, че е към 50 к.с. което не е баш ЦР 250, а по-скоро двигател от ЦРМ 250 ... или нещо по средата ...

          Иначе и на мен ми мяза на ЦРФ с 2Т двигател ... 108 кг е ...
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #6
            Гледам, че и двутактови правят..... Това е по-добра алтернатива от CRM 250 за, който се замислях.....
            Имате ли представа от коя година започват преработки на CR 250 ??

            Коментар


            • #7
              Адаш, за 2Т не съм много осведомен, но навярно базата си е на CR-a, макар да се води CRM ?!
              Скоро четох за тунинга им в 4Т, но не си взех хапчето и забравих за какво ставаше точно дума! Знам, че слагат БАЯ макарони по него, но какви ...
              Митков сигурно ще знае, той е цар на 2Т, макар че както казах вече ги спират от производство.
              http://www.hmmoto.it/schede_tecniche/creF450R.html
              Ето тук има всичко + спецификации.

              Не вярвам да са много сполучливи, иначе щяха да ги ползват в екстремните ендуро състезания !!!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Като гледам, има го със старата рама ...
                http://static.sportbikez.net/bikepics/1062372399.jpg

                ама все пак ... правен е в заводите на Хонда или? някой инфо?

                Жоро ХР - като за теб ама е скъпичко
                http://www.offoffmotos.com/index.htm...ODART=ART00072
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  това са си 100%-ви хонди модифицирани за ендуро и нямат нищо общо с CRM

                  преправят се от HM Honda http://www.hmmoto.it/
                  Е-то значи или ендуро или електрикал
                  двигателя си е на хонда както на кросовия вариант, незнам дали има модификаци по него ......
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    Правеха някакви модификации на ск.кутия специално за ендуро. Имаше и промени в карбураторите ...
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Явно има

                      Мерси на Жоро Хаджиев и Краси ...

                      Не знам какви макарони слагат - вероятно по спирачките ...

                      Иначе изглеждат зверски ... за 2007 поне ги има и двутактовите варианти ... килограмите им звучат примамливо ...

                      ама в БГ не съм чувал за такъв мотор?
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
                        Жоро ХР - като за теб ама е скъпичко
                        http://www.offoffmotos.com/index.html?msgOrigen=6&CODART=ART00072
                        Да това е малко више....)

                        Това със старата рама нещо не ми се отваря..?.
                        Ма прави впечатление, че 4т ги правят във вариан Х и вариант R

                        Коментар


                        • #13
                          Разработка на HM, италиянска фирма специализирана в преработката на кросови мотори в супермото и в ендуроваци:

                          http://www.hmmoto.it/

                          От това което гледам като характеристики, става въпрос за слагане на съществуващи части (запалителни бобини, осветление, по-цивилизовани разпределителни валове при четиритактовите, тежести на маховика) - нищо което не можеш да си купиш и монтираш сам.

                          При CRE 250 (двутактовата) май обаче извършват и някаква работа по запълване на кухините в картера, което е много нужно при 250ките след 2002, които страдат от почти нерешими проблеми с пълненето (двигателят като идея е много добър, но по мнението на специалистите просто не е доклатен - Хонда го изкара през 2002ра и след това като излезе 450ката, двутактовата 250ка застина във времето без промени).

                          Другото което е хубаво при HM е че май (май, не съм сигурен) правят машините възможни за регистриране. Но може и да греша.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #14
                            CRE

                            Могат да се регистрират във всички случаи. Мисля че и окачването е малко по различно. Митков да каже в Гърция ги гледахме в почти всеки магазин. Ако слагат фар, стоп и да пипат скорости защо им е тази фирма НМ нали си има Х вариант на 450-ка
                            Иво Георгиев
                            Gworkshop

                            Коментар


                            • #15
                              това е хонда нм правят ги в италия само за техния пазар регистрират се и всичко как си требе
                              имат доста промени -заглушителя е по тих фар клаксони мигачи ..но иначе си е ср -двигателя промяната е че има по мощен генератор и то доста по мощен като и маховика естественно е по тежък
                              а задната гума е 18 ка
                              за италия не само хонда но и кавазаки имат подобен моделпреправен на ендуро от кл италианска фирма -пак с фарове мигачи степенка и тн
                              а има и рм-е сузуки пак така преправен
                              ..карат ги по екстремните състезания и още как
                              а и на световното преди много ги караха а в италианския шампионат ..който е много много многочислен и има и за отделни региони даже още сума състезания та там яко ги купуват
                              гледам че и във франция много ги има

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X