Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първи мотор! Голяма дилема!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

    Какъв мотор да си вземеш трябва да си решиш сам.Това,че единия ще ти е слаб а другия силен и няма да можеш да го караш, трябва лично да се убедиш след като ги пробваш.Един свиква бързо,друг по-бавно трети и 100сс 4т. да му дадеш пак ще му е силен н няма да се научи да кара.А и не е речено да вземеш един от тези два мотора,има и по-средни варианти от 450сс крос и 250сс(гъбарски)машини.Има и нешто друго,Сузукито съм почти сигурен,че много скоро ще ти умалее и няма да ти доставя пълно удоволствие от карането и ще решиш да го продадиш,а това наи често е свързано със загуба на средства и доста време.
    на сушата и град помага

    Коментар


    • #32
      До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

      Извинявам се че,се намесвам все пак съм новак,обаче си мисля,че мощният мотор може да се кара и по–спокойно,или по–нервно(бързо-бавно).Докато по–слабия,няма такъв широк спектър на възможности.Греша ли?Нещо не успях да се изкажа като хората ама вие ще ме разберете!!!
      [SIZE=1]Ако съм пропуснал препинателни знаци, тук има резевни:.......,,,,,,,,,---????!!!![/SIZE] :wink:

      Коментар


      • #33
        До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

        Първоначално публикуван от вовчик Преглед на мнение
        Извинявам се че,се намесвам все пак съм новак,обаче си мисля,че мощният мотор може да се кара и по–спокойно,или по–нервно(бързо-бавно).Докато по–слабия,няма такъв широк спектър на възможности.Греша ли?Нещо не успях да се изкажа като хората ама вие ще ме разберете!!!
        Бързия е направен с по-нервен двигател . Самия двигател е сприхав и пъргав, всичко му е олекотено, настроен е да работи на високи обороти предимно, така че трудно се получава да не върви, а навиеш ли го леко и реагира мигновенно . Четиритактовите незнам как са, но двутактовите кросаци си цапат свеща при ниски обороти /особено като се сипва повечко масло в бензина /, така че пак не вървят бавно . Общо взето не се получава .

        Коментар


        • #34
          До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

          Първоначално публикуван от вовчик Преглед на мнение
          ...обаче си мисля,че мощният мотор може да се кара и по–спокойно,или по–нервно(бързо-бавно).Докато по–слабия,няма такъв широк спектър на възможности....
          Това е теорията , брат.Практиката е нещо съвсем различно! 450-тките имат къса газ и взривна мощност-сиреч малко да врътнеш масура и мотора се побърква.Ако си го умееш не е проблем , но малко да предобриш газта и се получава това(сори Чинел,ама фотоса се запомня):


          или това , ама без да го искаш:



          Естествено това са много малка част от проблемите.Има още много!
          Прегледайте внимателно тази тема:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=86439
          проучете какво се предлага във вашия регион,опитайте възможно повече машини и много бързо ще ви стане ясно какво точно ви трябва.
          ПП.Не бъркайте ендуро с мотокрос.При ендурото никога не се знае какво има след завоя и изненадите не винаги са приятни!!!
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #35
            До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

            Много писане много нешо. От моя скромен опит ще кажа следното.
            Аз имам стаж 2 години кавазаки кле 250 с което мислех да карам в гората НЕ СТАНА продадох го.
            Взех Сузуки ДР350 97-а със стартер тежи 135 кг. Супер Мотор за в гората. Много хора ми говореха, как бил слаб, че на едиси кое место никъв шанс и тнт... Глупости карах си зад пичове с YZF-i i WR-i и секви други мошни мотори. Е да на правото ме зариват с каманак но на кривите места им бибитках (Тва в кръга на шегата). Имах го 2,5 години.
            Сега си взех WR400, като си мислех че ми е време. От тук се появи изненадата. Като го подкарах в криви пътеки и кво стана още на пърната по еб**а пътека с камък по средата мотора направи салто.
            А причината е не добрата ми работа подаването с газта, която ДР-а ми прощаваше WR не прощава
            Ако ми се доверяваш на мен взимай DR-a и не се чуди!
            Поздрави дано съм бил поне малко полезен.
            А за това, че цената им е близка ми нормално DR-a си го караш и в града!

            Ох забравих да спомена, че като си търсех мотор се качих на 1-ин YZ450F и ми угасна 3 пъти, защото на тези моторетки не можело да отпускаш съединителя плавно а трябвало да пускаш рязко и да подаваш газ. Е аз не можаш и се отказах
            Последно редактирано от anubis; 30-03-10, 15:56.
            WR400-in-in-in...
            LZ1RAO

            Коментар


            • #36
              До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

              Първоначално публикуван от anubis Преглед на мнение
              Ох забравих да спомена, че като си търсех мотор се качих на 1-ин YZ450F и ми угасна 3 пъти, защото на тези моторетки не можело да отпускаш съединителя плавно а трябвало да пускаш рязко и да подаваш газ. Е аз не можаш и се отказах
              Нещо май джамбазина, който ти е продавал мотора, се е опитал да те метне...
              Искам да видя мнение от автора на темата какво си е купил, и след това мнението му в края на сезона.

              Коментар


              • #37
                До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                Нещо май джамбазина, който ти е продавал мотора, се е опитал да те метне...
                Искам да видя мнение от автора на темата какво си е купил, и след това мнението му в края на сезона.
                Не го познавам колегата, но имах същия проблем с един CRF 450!!!
                Като преди това бях карал 1 година и повече KDX 220 R и имах доста опит с него!!! Качих се на CRF-a и го гасих 2-3 пъти!!! След няколко качвания и покарвания разбрах едно и от тогава не съм си променял мнението - кросов мотор НЕстава за ендуро!
                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                Коментар


                • #38
                  До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                  Специално при Ямаха, доколкото знам единствената разлика в съединителите между YZF и WR е, че при втория пружините са малко по-меки. Причината да зацепва рязко вероятно е в износен съединител, или по-точно износени огледални дискове. Може и да е износена касета.
                  А това, че кроса не ставал за ендуро - според мен всичко е до привикване към мотора. Нормално е като си карал досега 250цц мотор, и си свикнал да му навиваш яко газта, да имаш проблеми с 450-цата, навивайки му газта по същия начин.
                  Между другото, никъде не се споменават килограми. Според мен, ако си над 90кг 250-цата си е доста слаба, дори и за начинаещ.
                  Първата ситуация от снимките на Емо (starring Chinela ) съм я виждал с всякакви мотори - слаби и силни, нови и стари. Обикновено става на много стръмни места, когато тялото постепенно се хлъзне назад, а мотора - съотвено отива напред, и ако не стиснете веднага съединителя, или пуснете късно газта, се получава горният "ефект" - моториста остава здраво стъпил на земята, а мотора се изстрелва напред. В по-добрия случай - право напред, а в по-лошия - прави салто

                  Коментар


                  • #39
                    До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                    Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                    Първата ситуация от снимките на Емо (starring Chinela ) съм я виждал с всякакви мотори - слаби и силни, нови и стари.
                    Така е! Но я си сложи ръка на сърцето и кажи честно-с кой мотор салтото става по-лесно(много по-лесно).Със стария ти(ТТ600) или с новия (ВР450(не УЗ , а ВР! С УЗ-та...))???А колко често си се окопавал на меко и как се държи ВР-а на каменисто,като например тука(спомняш ли си я тази снимка?)



                    когато е нужна прецизна газ , а не да се меткаш наляво-надясно? А колко ... ... ... и т.н. и т.н.!!!
                    ПП.Новите 450-тки са страхотни машини-леки , мощни, пъргави , повратливи с добро окачване и т.н. , но просто не са подходящи за новобранец(поне според мен).То принципно в гората можеш да вкараш и пистарка , но въпроса е каква част от карането ще е каране и каква част търкаляне , носене и псуване!
                    Последно редактирано от ЕМО; 31-03-10, 01:51. Причина: допълване
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #40
                      До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                      Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                      Специално при Ямаха, доколкото знам единствената разлика в съединителите между YZF и WR е, че при втория пружините са малко по-меки. Причината да зацепва рязко вероятно е в износен съединител, или по-точно износени огледални дискове. Може и да е износена касета.
                      Moже и това да е било, не знам. Даже, като го отпусках съединителя, като че ли притракваше
                      А относно килограмите аз съм 96 и 350-та ме изкарваше без никакъв проблем.
                      Друг е въпроса ако още от началото колегата се метне да катери сипейте по Бухово... А и да ти кажа продажбата на ДР-а, като му умалее няма да му е проблем. Поне при мен беше така
                      Пък като му стане малко слаб слага 13-50 и пак кара 1 година
                      Поздрави.
                      WR400-in-in-in...
                      LZ1RAO

                      Коментар


                      • #41
                        До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                        Непишеш колко килограма си,но ако си над 100,твърдо вземай над 300 кубика,иначе от място и на малка стръмнина,няма качване.
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • #42
                          До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                          Що не спрете да пишете глупости.Аз съм 185см 104кг карам ДР250 82г,и досега няма такова място,където да са преминали мотори с по голяма кубатура,и аз да не съм се качил.Вие направо се подигравате с колегата, препоръчвате му крос 450,като първи мотор.Ами що не му предложите направо ЦР500,или тези които му предлагат крос 450,са деца по на 10 години,както ги има доста такива във този форум,и тези мотори ги гледат по комиксите.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                            Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                            Що не спрете да пишете глупости.Аз съм 185см 104кг карам ДР250 82г,и досега няма такова място,където да са преминали мотори с по голяма кубатура,и аз да не съм се качил.
                            Точно това се опитам да кажа и аз!
                            WR400-in-in-in...
                            LZ1RAO

                            Коментар


                            • #44
                              До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                              Емо, тия камъни и сега са си зор, особено ако е мокро И все пак си мисля, че окачването на YZF, макар и да е малко по-твърдо, е по-добро от на DR-a.
                              Признавам, за начинаещ с по-слабият мотор ще му е по-лесно в началото. Но аз изхождам от моя опит - ТТ600, с който почнах не е никак слаб мотор (макар и да не може да се сравнява с YZF-a). Аз не бях карал преди това дори и скутер, а на ТТ-то му свикнах за около месец.
                              Даже ако сравня ТТ600 с YZF450, вторият има сериозни предимства - по-лек е, по-мек съединител, по-добро окачване, по-тесен.. Вярно, ТТ-то има страхотни ниски, трудно гасне, но това пък се компенсира от по-твърдия му съединител, който не позволява никаква "игра" с него. С ТТ-то на по-засукани места, където ти трябва полусъединител, ръката ми се схващаше на 2-та минута...
                              В нашата група половината карат чист крос, и в момента се сещам поне за 3-ма, които карат само от няколко месеца, и почнаха с чист крос. Наистина, мотора е сериозен, по-трудно се кара, изисква респект, особено в началото, но - ела ги виж сега как карат, само след 10-на излизания! Не бих го препоръчал пред 250-ка в случаи, когато сте под 80кг, или предпочитате да карате спокойно и "разходкаджийски". Но явно всеки си има мнение, аз не искам да споря, просто казвам АЗ какво бих избрал преди 2г, ако разсъждавах както сега.
                              ПП: за колегата по-горе - аз съм на 28г. Относно пример за ситуация - веднага ти давам - дълъг и стръмен сипей, за който трябва скорост да се засилиш, и мощност да го качиш на 2-а до горе.

                              Също и следната ситуация - караш си на 4-та примерно по "магистрала" с 50-60км/ч, изведнъж пред теб изниква някакъв малък ров или дълбока кална локва, които не се виждат отдалеч - какво правиш? Аз само ставам прав, дърпам се леко назад и давам газ - предницата се вдига, и "прескачам" дупката. Със слаб мотор, и при положение, че тежиш 90-100кг, не знам дали ще стане..
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от ACCELERATOR; 31-03-10, 15:33.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                                Ако се гони време,работата с малкия мотор не става,ама не всеки е състезател,иначе за такива сипейчета,производителите са сложили първа скорост,и една хитрост от наша страна по голям заден венец,и си свиркаш.А относно дупката на пътя,ако карам на четвърта свалям на трета,мотора влиза в час и я прелитам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X