Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първи мотор! Голяма дилема!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

    Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
    Колега, за какъв кеф говорим??? Да се качиш на наточена 450 и да се возиш както би се возил на ИЖ Юпитер 5 птимерно????? Да изпечеш една сланина и да изпиеш 1 кило вино??? Това ли е кеф???
    Или да си купиш свестен мотор на който да се научиш да караш и да можеш да владееш! Да се впуснеш в гонка с някого, да осетиш адреналина от състезанието?! Да видиш как овладяваш мотора когато той реши да излезе извън контрол!?? Не е ли това именно кефа от карането???
    За мен кефа идва от това, че човек владее машината, а не от това са се вози на нея!
    Какъвто и мотор да вземе колегата, няма да збърка защото рано или късно ще го смени!!!!
    Аа виж сега, аз затова сложих един бушон в мнението си, който нарекох "мерак", забележи че споменах за "изпаряване". А кой къде намира кефа е съвсем отделен въпрос. В крайна сметка е нормално и логично да се почне от лесен за каране към труден за каране, но какво от това?

    Коментар


    • #17
      До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

      Благодаря отново на всички и Ви моля да не влизате в излишни полемики. Ясно е, че има много обективни, а и много субективни фактори в тази "дилема" и кое ще надделее. То като цяло и двата мотора ама никак не си приличат, за да стане неква реална сравнителна анлитика. И тези, които са за мощния но труден за каране от мен, и тези които за са ДР-а са прави!
      Преди известно време гледах един колега, който като за първи мотор се беше качил на един CRF 450 чист крос...Като го видях кви мъки изпитва в първите си моменти чак му се чудех, щото нали е хоби това все пак, а хобито трябва да носи удоволствие.

      Коментар


      • #18
        До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

        Имам нещо в напредвид за теб 0899 92 11 03 ми е телефона звънни ми ,че немога да ти пиша лично.Поздрави

        Коментар


        • #19
          До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

          Нека и аз да кажа.
          YZ-а е машина за крос трасе,а не за гора!!! Ако искаш ендуро правилните букви са WR. Разликата е огромна особено за новобранец-опитните колеги могат да компенсират недостатъците на машината с майсторство , а новобранците не и проблема става още по-голям. По-лош избор от YZ450 като за първи мотор , е може би само YZ426(ако говорим за Ямаха)! Другото важно нещо е , че кубатурата не е от чак такова значение(като цифри)-много по-важно е поведението на мотора.Например ЦРФ450 няма нищо общо като характер с ХР400 въпреки , че имат само 50куб разлика.ЦРФ-а е много по-нервен , зъл и непрощаващ грешки (което овладяно носи страшен кеф)-питай Чинела той минА по тоя път, докато ХР-а е кротко добиче което можеш да контролираш без почти никакво усилие.
          За един новобранец е важно мотора да е кротък,да има силни ниски обороти и да е лек(или поне сравнително лек).Подходящи в случая са ВР250,ЦРФ250(въпреки че на тях им куцат ниските) , ХР400 , ДР350 или ДРЗ 400.И задължително 4Т!!!
          Така или иначе стара истине е , че първия мотор винаги е набутване.Важните неща се учат в гората , а не във форума и ще ти трябва поне един сезон за да разбереш какъв точно мотор ще ти върши най-добра работа точно на теб. Един колега преди време зададе същия въпрос и му отговорих , че да му изберем мотор е все едно да му изберем гадже.
          Успех!
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #20
            До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

            Първоначално публикуван от itso1 Преглед на мнение
            Имам нещо в напредвид за теб 0899 92 11 03 ми е телефона звънни ми ,че немога да ти пиша лично.Поздрави

            Здравей, колега..
            Предполагам, че ще ми оферираш Хондата, която продаваш. Вариант ми е! Но не искам да се разводнявам много...Нещата клонят вече към по-спокойна машина, нема се трепа ебаси


            Един колега преди време зададе същия въпрос и му отговорих , че да му изберем мотор е все едно да му изберем гадже.
            Успех!

            Избора включва ли "тестдрайв" или само визуално, щото ако включва и аз искам да избирам гадже на колегата

            Коментар


            • #21
              До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

              ако взимаш Ямаха-та , първо мини през някой застраховател ( да застраховаш себе си, а не мотора) само че не казвай че ще си купуваш мотор че няма да ти направят застраховка (така ме е посъветвал един френд който се занимава с това) също си купи и надеждна екипировка Успех (ще ти е нужен) !!
              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

              Коментар


              • #22
                До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                Ей, много го наплашихте човека! Аз пък познавам няколко души, които карат в гората кросови 450-ки, и нямат кой знае какви проблеми. На двама от тях им е ПЪРВИ ендуро мотор, но не и първи мотор като цяло. Единият преди това беше карал Априлия Пегасо, а другият - 1000 кубика пистарка. Еми карат си, и се кефят, и то по същите екстрими, по които минаваме всички. Никой не се е оплакал. Само в началото, докато му свикнеш трябва да се внимава повече - първите 1-2-3 месеца (зависи колко караш). После вече ръката ти свиква с масура, и подава толкова, колкото е нужно
                Ако ще си взимаш мотор, с идеята, че ще се учиш един сезон, и ще го продадеш - по-добре вземи нещо по-слабо. Ако мислиш да го караш поне 2-3 години - скачай направо на 450-ката, защото другият бързо ще ти умалее.
                И не на последно място - не е казано, че един мотор трябва да се кара на 100% от възможностите му. Но колкото повече - толкова повече. 450-ката с лекота може да качи дълъг и стръмен сипей, където 250-ката би се задъхала, и няма да има мощност. Примерно. Освен това мен лично не ми е кеф да карам мотор, на който като му навиеш газта, и задницата му не почва да танцува, или предницата не се вдига.

                Коментар


                • #23
                  До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                  <flame>
                  Абе аз съм бил голямо дърво бре... Един има-няма триста кубиков двутактов мотор не мога да удържа на пета!!! Каква пета бе... Около Кърджали не съм намерил толкова дълга права, че да сменя на пета...

                  Я се стегнете малко! Какви са тия самоубиствени "съвети" за 450-ка първи мотор! Четиритактов кросак! За гората! Я се вземете малко в ръце, че тоя ще вземе и да го купи!

                  </flame>

                  @No_Dignity - по постовете ти виждам, че никога не си карал подобна машина - или най-малкото така изглежда, като ги чета. Човече в раздела има доста теми написани по въпроса - защо не ги прочетеш по-внимателно...

                  За начинаещ по-добре ендуро (тип "камила" е може би най-добрия вариант) - да преведа - Suzuki DR 250/300 (DRZ 400), Honda XR 250/400. Ако толкова държиш да го раздаваш състезател - Honda CRF-X 250/ Kawasaki KLX 250 - от KTM не помня в момента модели - тук има хора, които ги знаят по-добре.

                  Ако наистина държиш да го купиш това... ми... вземи пробвай това дето го писах по-горе - карай прав на степенките поне двайсет секунди... Не го казвам за да ти обясня, че не можеш, а защото тоя тип мотори се карат прав... На седалка се сяда в завой. През останалото време прав. Ако трябва да споделя моя скромен опит - на по-пресечен терен едвам го докарвам до петнайсетина секунди... след това ми се разтреперват краката и сядам, макар вместо да завива мотора да подскача като магаре (разбирай хвърля къчове)... Като се отворихме на завои - предполагам поне за това си даваш сметка - тоя тип мотори не се завива с кормило, а с накляне и прехвърляне на тежеста от едната към другата степенка. Ако мотора ти е дръглив и нямаш опит точно в това ще прогресираш бавно, а това е най-важното в карането - как да завиеш... Всеки може да навива газта на правата!

                  Въобще... сметна ли нещо съвсем просто - колко пари годишно без паданията ще вадиш за да го караш това? Щото си е сума!

                  P.S. Ако наистина смяташ да караш прав - брадичката над кормилото, лактите по-високо и краката вкопани в степенките, за да не ти се смеят петнайсет минути, след като го прекантариш за два и половина метра... Ако се чудиш от къде го знам... ми прекантарих един. Собственика не спря да се смее доста повече от петнайсет минути! Дори не се разсърди, че му прекантарих мотора...

                  Последно редактирано от господин никой; 28-03-10, 01:37. Причина: typo... добавка... снимка...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                    Колега след тези мнения изписани от колегите по горе мисля,че почти няма вече какво да се напише,но моя съвет е ако си се спрял на YAMAHA и взимаш YZF 450 поне гледай да е с след 2006 с аломиниевата рама,защото според мен е много по плавна и по удобна за каране от предните модели,но имай също в предвид в никакъв случай по слаба от тях.
                    Успех и безаварийно с какъвто и да е мотор.
                    КОЛАТА ВОЗИ ТЯЛОТО,А МОТОРА ДУШАТА!!!
                    (YAMAHA DT 125-1981,SUZUKI DR 650R-1992,SUZUKI DR 600R-1989,HONDA CRF 450R-08,HONDA CRF 450R-09,KAWASAKI KFX 700-08).KTM EXC 250-06.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                      Дилемата е хубаво нещо,показва че си се ориентирал горе-долу,но да попитам все пак,мислил ли си за 2Т ? КТМ имат много УСПЕШНИ модели в тази област,помисли за среден вариант,като кубатура говоря

                      Коментар


                      • #26
                        До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                        Дилемата е приключена.
                        Отново благодаря на всички за мненията!

                        Четиритактов кросак! За гората! Я се вземете малко в ръце, че тоя ще вземе и да го купи!
                        И на теб благодаря, колега, въпреки че едва ли съм ти "тоя"! Ако погледнеш стила ми на писане тук е повече от културен и уважителен, или това че имаш повече стаж на две колела ти дава право на подобен изказ!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                          Нещо пак много станаха мненията, но аз заставам твърдо зад позицията на @господин никой, който много добре е дал примери за избор на ПЪРВИ мотор, каквото е и заглавието на темата. 450 крос е безумица и според мен дори не трябва да се коментира толкова. Все пак колегата не е карал никакъв мотор. Аз доскоро бях в търсене на машината за мен. До преди това бях карал на асфалт Сузуки Бандит 250 и 400куб. Сега за първи оффроуд мотор се сдобих с Ямаха yz250f и си паснахме страхотно. Има достатъчно мощност и пъргавина и ми задоволява нуждите изцяло. Все пак @No_Dignity, трябва да се качиш и да покараш няколко вида мотори, но мнението ми е да се ориентираш към споменатите вече машини:
                          Yamaha wr/yzf 250
                          Honda crf/xr 250
                          Suzuki dr 350/250/drz 400

                          Успех!
                          Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                          Mercedes w212 E350 4matic
                          Ducati Monster 600
                          O888795575

                          Коментар


                          • #28
                            До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                            Първоначално публикуван от No_Dignity Преглед на мнение
                            Дилемата е приключена.
                            Отново благодаря на всички за мненията!


                            И на теб благодаря, колега, въпреки че едва ли съм ти "тоя"! Ако погледнеш стила ми на писане тук е повече от културен и уважителен, или това че имаш повече стаж на две колела ти дава право на подобен изказ!
                            Бих искал да се извиня за тона си... не съм искал да те обидя, но просто... подобно нещо ме попритесни - краката и парите са твои за трошене разбира се, но искам да съм сигурен, че си даваш сметка в какво се забъркваш. Дори и да не ти е забавно моторите ще ги сменяш - не става да се прескачат класове... Да не мислиш, че щях да си купя тоя дръгел ако имах пари да си купя читава двеста и петдесятка?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                              Бих искал да се извиня за тона си... не съм искал да те обидя, но просто... подобно нещо ме попритесни - краката и парите са твои за трошене разбира се, но искам да съм сигурен, че си даваш сметка в какво се забъркваш. Дори и да не ти е забавно моторите ще ги сменяш - не става да се прескачат класове... Да не мислиш, че щях да си купя тоя дръгел ако имах пари да си купя читава двеста и петдесятка?
                              Незнам какво би си купил, наистина. Още в началото казах, че ми е ясно, че двата мотора нямат ама грам общо освен, че са мотори, но затова сравнявам ямахата и с нещо къде по-нормално!
                              Просто не разбирам как така питам за характеристика и качествата на моторите, а ми се изтъкват лични такива!?!
                              Ако бях някой надъхан тийн темата би била "Пичуве, една яка 450-ка ма чака, да я яхам ли"..
                              Не исках полемики, а мнения каквито и да са, но и да се отнасяме с уважение! Всеки има различен опит, различен вкус, различни парични средства, но хобито Ви събира, нали?
                              От ден на ден се уверявам, че препоръчаните ми от всички вас ендура биха били супер подходящи, колегата, който ми предложи XR400, хубав мотор е, ама няма докс. Не искам проблеми с полиции и тем подобни. Знаете как е, утре някой злонамереник отива и казва "Знам кой има краден мотор" и нещата влизат в схема. Единствено цената би ме замислила дали да не купя нещо такова.
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Избор на първи мотор! Голяма дилема!

                                Щом искаш мотор с регистрация какво го умуваш? То е ясно, че крос няма да си вземеш!? И аз немога да те разбера? Ако питаш за характеристики на мотора просто прочети малко повече из форума! Почти всичко вече е изписано и разискано!
                                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Днес.

                                Зареждам...
                                X