Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво ендуро да избера?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Кой модел и каква кубатура...

    евтини нямам предвид без пари, но на фона на други фирми да са евтини :-)

    Коментар


    • До: Кой модел и каква кубатура...

      И аз бях на твое място миналата година, и съм доволен от избора, който направих - ТТ600. Първо - мотора е доста лек за паркетно ендуро. Второ - Ямаха ХТ/ТТ са едни от най-разпространените ендура в България, т.е. части се намират лесно. Трето - наистина здрав и надежден. Бих казал - добиче .
      Относно кубиците - на мен ми беше първи мотор, като преди него не съм карал никакъв друг, дори и скутер. Газта му е дълга и плавна, мощността е много лесно контролируема. От друга страна още в ниските има достатъчно въртящ момент, за да те качва по невероятни места, без да загасне.
      Така че, смея да твърдя, като първи мотор изпълни ролята си блестящо. Сега този сезон, ще минавам на следващото стъпало - може би WR 400/426/450 или нещо от този клас.
      Ако се интересуваш, пиши ми на скайп deyo81, може да се договорим така, че да влезем в бюджета ти

      Коментар


      • До: Кой модел и каква кубатура...

        И двамата колеги са ти дали хубави съвети.
        За справка осн.ремонт на ХТ600(включващ всичко което може да се счупи по двигателя) излиза около 600-700лв за части(без труд) и то от представителството на Ямаха. ХТ,ТТ и ХЛ са много разпространени и за тях може да се намери абсолютно всичко(и двата модела които си написал влизат в клас "екзотики" и не ти ги препоръчвам-най-добре си вземи разпространено ЯПОНСКО ендуро). Аз лично от 50куб скутер се качих директно на Ямаха ТТ600.Специално на теб бих ти препоръчал ХТ или ХЛ(ХР и ТТ са по-горско ориентирани).В началото трябва да си малко по-внимателен , но бързо се свиква.Както е писал колегата мотора е много кротък,но в същото време мощен,много лесно се контролира , бързо му се свиква и става за първоначална подготовка за ендуро(за по-леки трасета-бих ти дал съвет преди да се буташ по горите да покараш поне един сезон само на асфалт-после ще ти е много по-лесно).Машината е невероятно здрава и дуракоустойчива и търпи уникално левашки грешки(заради кроткия си характер),нещо което не може да се кажи за леките ендура и за двутактовите мотори(за тях си трябва майсторлък).Малко са тежки , но се свиква.
        Всичко това ако си решил да караш повече на асфалт(80%) и по-малко на черно(20%).Ако си правиш сметка някой ден да започнеш сериозно да караш по горите,по-добре още от сега си купи 4Т мотор от 250 до 400 куб и под 130кг зареден.Хем ще ти е по-лесен за усвояване , хем ще ти свърши по-добра работа в гората.Лошото е че са малко по-скъпи.
        Успех!

        ПП.Погледни тук:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=47818
        Последно редактирано от ЕМО; 29-01-09, 19:10. Причина: допълване
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • До: Кой модел и каква кубатура...

          Accelerator, Emo мерси много за информацията. Поне засега имам намерение наистина да карам 60-80% от време на шосета главно. Идеята ми е просто когато лятото пътувам в планински райони, планини, полета и т.н. да мога да се изкачвам без проблеми. Ако се запаля по планински трасета след време ще го сменя или ще си взема още един за планините само :-) .

          ПП: Момчета единствения проблем е, че не успях да намеря снимки + технически характеристики за моторите, които сте ми препоръчали. Дали имате възможност да дадете някакви връзки?

          Коментар


          • До: Кой модел и каква кубатура...

            Първоначално публикуван от JokerA Преглед на мнение
            Момчета единствения проблем е, че не успях да намеря снимки + технически характеристики за моторите, които сте ми препоръчали. Дали имате възможност да дадете някакви връзки?
            Как бе колега?!
            Те са най-отгоре:
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16865
            http://www.xt600.de/
            http://www.tt600s.de/
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • До: Кой модел и каква кубатура...

              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16865 - JokerA, вие нямате право на достъп до тази страница. Причините за това е възможно да бъдат:
              http://www.xt600.de/ - The page cannot be displayed
              http://www.tt600s.de/ - само този линк ми се зарежда, но не знам дали аз се бъркам тъй като не разбирам, но този модел ми изглежда по като за планината и че не е много подходящ за шосе/магистрала.

              Коментар


              • До: Кой модел и каква кубатура...

                А стига бе!
                Че защо да не те пуска?!
                В страницата от последния линк има всички по-стари модели на Ямаха-трябва да се поровиш.
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • До: Кой модел и каква кубатура...

                  Първоначално публикуван от JokerA Преглед на мнение
                  Поне засега имам намерение наистина да карам 60-80% от време на шосета главно....
                  всички така казват и още на втория ден се набиват в гората...
                  моят съвет е търси по-лек мотор,без значение толкова марката но да е made in Japan!,стига да не си над 100кг че тогава трябва да намесим и фактора мощност.
                  Последно редактирано от MitakaNX; 30-01-09, 17:28.

                  Коментар


                  • До: Кой модел и каква кубатура...

                    Не. Лекичак съм. към 65 кг :-) . Иначе относно гората да бих се качил на втория ден и ще го направя независимо какъв мотор си взема и какви усилия ще ми коства, но искам да мога като реша да отида до някой град, който е на 200 или 300 км просто да се кача на мотора и да отида... Просто искам да пътувам с мотора освен да се катеря по чукарите. Затова и се спрях на шосейно ендуро. По това, което прочетох и видях ми се струва, че ще ми позволя да правя и двете. За жалост не на 100%, но пък е по-балансирано.

                    Коментар


                    • До: Кой модел и каква кубатура...

                      Съвсем скоро ще откриеш обаче, че с мотор, с който можеш да караш 300км по асфалт в гората не става, и обратно. Причините са няколко.
                      - Гумите. С ендуро гуми за асфалт нямаш особено голям шанс в гората. Особено ако е влажно, или още по-зле - кално. Обратно - гумите за гора на асфалт си заминават страшно бързо.
                      - Пластмасите - мигачи, стопове, огледала.. Ще заминат при първото падане, а в гората, особено ако си начинаещ, няма начин да не „полегнеш“ някъде.
                      - Теглото. Всички неща, които има едно шосейно ендуро тежат малко или много. Стартер, акумулатор, огледала, мигачи, по-голям резервоар, километражи и т.н. Поотделно може да ти се струват леки, но заедно добавят 20-на кг, които си оказват голямо влияние.

                      Според мен, ще се случи следното: ще си вземеш паркетно ендуро, ще го покараш малко по пътищата, докато му свикнеш. Както сам казваш - на второто/третото каране, или малко по-късно ще пробваш някоя пътека, и... След това асфалта ще ти се струва скучен и отегчителен. Следващите няколко карания ще „очукаш“ излишните неща, и ще почнеш малко по малко да разглабяш ненужното. Ще трябва и нови гуми да вземеш.. Всички сме минали по този път

                      Иначе - ето един сайт, в който има технически характеристики на различни мотори: http://www.motorcyclespecs.co.za/

                      Коментар


                      • До: Кой модел и каква кубатура...

                        хаха. честно да ти кажа и аз очаквам същия сценарии... с малка разлика. най-вероятно ще си запазя паркетното ендуро за пъруване и ще си взема още едно за планината ако имам финансова възможност. Ако не ще го сменя с ново за планината и ще си пътувам с колата :-/ . Но за първо съм решил да е шосейно... второто ще го мисля после ;-)

                        Коментар


                        • До: Кой модел и каква кубатура...

                          пробвай различни ,
                          като седнеш на даден мотор, ще разбереш кой е твоя...
                          Далеч се стига не като се бърза, а като не се спира...

                          Коментар


                          • До: Кой модел и каква кубатура...

                            Много правилно го е написал колегата...Избора на подходящ мотор става чрез метода проба грешка...просто трябва да знаеш какво искаш което е по големият проблем
                            MG RACING

                            Коментар


                            • До: Какво ендуро да избера?

                              Да това е истина! Така направих с колата - влезнах и ми залепна за гърба, подкарах я и усетих сила в нея! Е така до днес си каркам едно хюндайче без никакви ремонти вече две години. А за мотора се надявам че пак същото чувство не ме е излъгало след като сядах на разни мотори а този дето ми залепна мисля да ми доставя необходимото удоволствиве дълго време! Все пак го имам само от вчера! Но го покарах деееее!
                              И сега болят колената от вятъра!!!! bmw f650

                              Коментар


                              • До: Какво ендуро да избера?

                                Така си е момчета и момичета, двоен кеф няма!!!
                                Взех си аз мотор "Комбиниран" -(Доминатор), ДА ама НЕ.
                                Реших да го пробвам по асвалта и след 50 километра изминат път ми поизтръпнаха ръцете, щото е едноцилиндров и вибрацийките са му в повечко.
                                Днес го покарах и в гората, е става върви и там, ама тежка си е машинката и трябва бая концентрация.
                                Ама ще си го карам щото няма парички за два мотора.

                                Поздрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X