Да ви споделя нещо по темата. Винаги когато се усетя че прекалявам с газта си викам че трябва да карам по разумно за да мога да карам по дълго. Винаги ме е било страх да не се пребия сериозно, не заради самото пребиване а от страх да не би на не мога да карам вече мотор. Затова моето мото е "Разумно и докато смъртта ни раздели"
Някъде някой беше казал из форума много вярно нещо. Чувстваш ли се несигурен, значи трябва да намалиш! Последното се отнася за туристическо каране де, защото за състезателно каране в 90% от случаите се излиза с газ, а не спирачка.
хмм имам много добър приятел австриец който бе завършил 6 ти на ерзберг..до сега почти е нямал сериозни наранявания а кара по кросове и суперкросове и кво ли не от малък но това лято както ремонтирал някакви булдозери на работата си някакви тежки пети хидравлични паднали върху него и го счупиха на две едва оцеля а сега е инвалид купил от пит баерер един фолксваген дето се кара само с ръцете и сега се разхожда с него насам натам.. ама кофти работа.. всичките му роднини го врънкали от малък още да не кара мотор а то.
по принцип това че си на 45 не е проблем стига физически да се чустваш здрав и да нямаш някакви хронични заболявания
родни смит един пич американец шампион на gncc като стана на 40 и четох едно интервю питат го ше се отказваш ли човека им казва -40 е като 39 -просто едно число
има един пък на 60 и нещо години американец джими левис не може да го бие на някои състезания даже
..що се отнася до 125 то за сина ти
според мен 125 то много по лесно се кара от ТТ-Р че и даже и да паднеш с него то е толкоз леко че..
а и от много трудни положения излиза без да паднеш пак поради лекото си тегло
взимай му на момчето не се притеснявай
друг вариант да си каркаш и кефиш е да си вземеш една триалка
в БГ не са разпространени но на запад мноо се карат супер леки са тихи не дерат почвата и като им посвикнеш е голям кеф
иначе друго което може да направиш е да си вдигнеш малко физическата подготовка малко фитнес туй онуй бягане че да ти иде по отръки с мотора
..а и все пак -казвай и по една молитва като да му се качваш
Здрасти Митков ТТ-Ра го продадох и сега сме с едно XL 125/200 стегнах го преди време за сина да караме заедно 200куб.бутало абе основен ремонт всичко сменено каквото се сетиш по двигателя.По старичко е ама го стегнах супер.Все пак не е много лек...знам,че два такта е много по лесен за подръжка,но все иска обороти и се увлича човек.За тебе не е проблем знам че имаше такава машина ,лек около 40 коня и точно това ме плаши ти ходеше по състезания с нея а ние да я вземем за туризъм Казваш по леко се кара...за какви пари се намират 91 92г KX например че един познат ще докарва от Италия мотори та да знам.
Не се отказвай! Аз съм на 42г. и от 4 месеца съм горд собственик на ХТ225- първият ми мотор . Ако искаш да караш с начинаещ обади ми се-и аз съм от Пловдив
TT-Raa, ако искаш 125 който да е по-лесен за каране вземи Ендуро, а не Крос като на Митков ... КДХ или ЦРМ като моя ( или ДТ, ТС ... и т.н.) ... леки са и не са особено рязки ...
Митак ти се майтапиш ама аз наистина се колебая но се колебаех повече преди да се разбъбря из форума.Що се отнася за каране с начинаещ тъкмо работа за мен,та аз съм си още с пирона в крака трябва да се внимава Tatkobarba имаш право,благодаря.
На 43 съм от 3-4 седмици имам мотор-XR 250.Днес за първи път в живота си карах ендуро на една поляна пред нас.Паднах два пъти,единия на асвалта,а другия на тревата.Човече та ние сега навлизаме в живота,къде си тръгнал да се отказваш!Двете най стойностни физически преживявания които съм имал са,ендурото и упеавлението на лек самолет.Синът ми е на 16 и за сега джитка XR по добре от мен,но той има пресен едногодишен опит с балканче.
To и аз и брат ми имаме едногодишен тренинг с балканче ама аз ве4е си карам само МЗ-то а брата още джитка с балкан4ето ин4е криво го прави пергели мергели
Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
Gas Gas EC 200
Коментар