Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Универсалният 4Т крос за мераклията е ...?
Свий
X
-
Това нарочно го каза щото знаеш, че съм си харесал един такъв звяр... нали
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
-
Казах го, щото така го мисля!
Ти всички модели през различен период на вдъхновение си харесвал !
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Има нещо такова, но при тоя модел разликата е че присъства и в сънищата миПървоначално публикуван от Жоро ХаджиевКазах го, щото така го мисля!
Ти всички модели през различен период на вдъхновение си харесвал !

Тук става повече въпрос кой мотор е по-подходящ за туйков май май а ?
Само бай Димитър и Николай може би могат да коментират как карам, и какво ми трябва всъшност щото само те са ме виждали.... макар и за малко.. Магарето ми даде ДРЗ-та си, но след карането на КХ 125 не се отпуснах както си карам по принцип поради обясними причини...
Тук Става въпрос кой от всичките кросаци е най-добър според вас за тези неща..
Приемете го като съвет към тези които си взимат кросаци като CRF 450, KX250 F, SX450 RMZ 450, YZ 450 и т.н...
Ясно е, че универсален крос няма ! Не ми го обяснявайте на мен това....Просто хората купуват изброените машини по-горе с надеждата да намерят универсалния мотор в тяхно лице
Ето защо основния въпрос е кой от по-горните изброени кросаци става за ендуро, преходчета и крос, но за крос знаем че всички са супер, защото все пак за това са създадени
Траялски елементи аз освен паднали дървета и камъни друго не се сещам толкова траялско
така че горе долу нещата се свеждат до: преходи, мотокрос, ендуро и най-леките траялски елементи
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
За преходи, ендуро, мотокрос и лек траял може би най-добър е 450X, по-плавен е от WR450, но изисква повече подръжка. По 50 и няколко к.с. са и двата, с оригинални пиньони вдигат по 140 и горят 6 (това знам, че те интересува). Понякога и по-малко - моят минава по 130 км поне, а аз доста бензин разсипвам по пътя при търкалянето. Но не съм виждал човек, който да не е хвърлил поне 5000лв. годишно за такъв мотор, и то ако не е каран на писта, а в средните по пътечки и малко по "състезания", но е в кавички, защото ние и там не даваме много газ. Ти си 40 кг. и този мотор ще те хвърля насам-натам и въобще не си подготвен за такива болки и страдания, повярвай ми. Вземайки предвид крайно ограничените ти финансови възможности (не го казвам злонамерено) и малката ти подготовка, този мотор, докато го изплащаш към банката, няма да можеш да го караш. Само едно сериозно падане и си за нов радиатор (около 620 лв.), лостчета и кормило. Наистина не ти е по силите. Аз скочих на 450, но защото нямаше кой да ме посъветва, пък и само този се появи на пазара тогава. Обади се на Боби от Перник и вземи неговия (все пак е прославен с това класиране за 2006-та), не се занимавай с по-големи кубатури. И той ще иска сериозни средства, но поне ще можеш да го удържаш. EXC520 си е приключение, Данчо все пак е два пъти по-тежък от теб и със сериозен опит.
Но скоро ти дадох един съвет, пробвай и "курбанджийския" DR400Z
, идеален е за "преходи, мотокрос, ендуро и най-леките траялски елементи Idea"...
Ride to arrive.
Коментар
-
Ххахаха.. съветите за какъв мотор би ми подхождал най-много на мен и карането ми са в ДРУГА тема
хахах леле подлудил съм всички в фурма
Спирам да пиша вече теми и коментари за подходящи мотори
Пламене ти изброи само ендуро варианти... говорехме за чисти кросаци:
КТМ -> SX
Yamaha -> YZ, YZ F
Suzuki -> RM, RM Z
Honda -> CR, CRF
Kawasaki -> KX, KX F
Аз тези модели знам че са кросовите
CRF Х-а е ендуро, до колкото знам както и WR
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар