Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изберете ми мотор!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първо ... опитай да пишеш на крилица - по-четливо е

    За Доминатора - добро решение за смесено (градско + къси разстояния + лек офроуд)

    Конкретно този не съм го срещал никъде.

    За спиците - най-добре отначало някой да ти покаже как се правят и чак тогава да се пробваш сам. може и направо да се учиш, но ако сбъвкаш няма да е много хубаво.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #47
      ХТ 600 също е много добър аз такова животно карам из горите и съм сташно доволен,много здрава машинка. :

      Коментар


      • #48
        Най-добрия мотор е новия мотор.

        След него е добре запазения мотор.

        Марката не е от особено значение...

        Все пак за всеки вкус и стил на каране има по-подходящи и не толкова подходящи мотори, но това се установява с каране и е персонално за всеки...
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #49
          по добре провери двигателя дали е отварян щото може и с него да имаш проблеми един си купи такъв от дупница и нещо не може да варви както трябва и си личи когато е отварян п силикона дето излиза на моя също има ма не сам гледал като го зимам оня на снимката от вториая пост двигателя не е отварян и е на много малко километри човека кза че го продава за 2500 без документи е ама може да се извадят мисля не знам на външен вид може да не се хареса щото не е къпан хич обачче иска само две хубави гуми и мисля че 2ра скорост нещо хич я няма иначе друго кво да има само козметични проблеми
          занам каде е ходил тоя човек и мотора варви много в балкана и на асфалт няма значение каде
          [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

          Коментар


          • #50
            мдааааа градивна критика е тва за кирилицата kirilica is not dead!
            Уговорих се с продавача днеска, за съжаление късно (потъмно) да го гледам и пробвам. Готиното е, 4е го дава с 2 почти нови шосейни гуми и оригиналните му калници и светлини. Неприятното е, че машината кисне на открито, завита в платнище за мотори и би могла да има разни корозий.
            ...бе незнам, едвам издържам вече, нямам търпение да забръмча из града и не само , пренавит съм и рискувам да се хвърля на нещо недотам качествено.

            П.С. Има ли нещо характерно в звука на този тип двигатели, което не трябва да ми прави впечатление? 'щото пробвах един Dominator, в чиито двигател (по-коро в коляномотовилковия механизъм) се долавяше особен шум, нещо като виене и тоя ми обясняваше, че това не би трябвало да ме притеснява, било "нормално"
            //(. )( .)\\

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от PSYchadelicates
              П.С. Има ли нещо характерно в звука на този тип двигатели, което не трябва да ми прави впечатление? 'щото пробвах един Dominator, в чиито двигател (по-коро в коляномотовилковия механизъм) се долавяше особен шум, нещо като виене и тоя ми обясняваше, че това не би трябвало да ме притеснява, било "нормално"
              Виж тук: http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=7564

              Коментар


              • #52
                ...+ тва се чудя дали като е в по HARD вариант - с дигнатия калник - дали няма да хвърля кал по ребрата на цилиндъра и да прецака охлаждането?
                //(. )( .)\\

                Коментар


                • #53
                  GOLDY, сега прочетох въпросите от предната страница.

                  сравнение 250 - 600, 4Т: (ценова категория ~ 3000 лв)
                  250 кубиковите са 25-30 к.с. (най-често 27-30)
                  въртящия момент е 22-25 НМ
                  теглото около 115-125 кг.

                  600 куб. 40-50 к.с. (най-често 43-46)
                  въртящия момент е 45-55 НМ
                  теглото около 165-175 кг. (ХР600/650 и КЛХ650 са по-леки - към 130-140 кг, а по-шосейните модели ДР 650 РСЕ стига 195 кила)

                  като динамика и ускорение до 50-60 км/ч са почти идентични (карани от аматьори) иначе 600 си е 600 ... над тази скорост малките почват да гупят по-значително от големите кубатури.

                  На шосе 600 имат голямо предимство.
                  В градски условия са идентични - само ако возиш още някой малкия става тромав.
                  В гората идва предимството на по-лекия 250 куб. Първо трябва да крепиш 50 кила по-малко (30%). Като паднеш дигаш по-малки щанги. при затъване някъде също.

                  Това е моето мнение продиктувано от малко опит и повече наблюдения. Със сигурност ще има някой, който да го оспори

                  примерно "Виждал съм такъв мотор да се качи на... " да, ще се качи, но въпроса е с цената на колко усилия. Аз съм виждал видео на БМВ Р 1200 ГС на мотокрос писта да прави скокове от единия на двоен трапец...

                  Като цяло за начинаещ моторист си направил добър избор. С по-малката мощност се свиква по-лесно, не изморява толкова и няма да те изненадва много...
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                    Първоначално публикуван от PSYchadelicates
                    П.С. Има ли нещо характерно в звука на този тип двигатели, което не трябва да ми прави впечатление? 'щото пробвах един Dominator, в чиито двигател (по-коро в коляномотовилковия механизъм) се долавяше особен шум, нещо като виене и тоя ми обясняваше, че това не би трябвало да ме притеснява, било "нормално"
                    Виж тук: http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=7564
                    10х
                    другото което ме изкушава е това: http://i.mobile.bg/photos/5/big/51167054031912963_1.pic Готина Ямаха, но определено е по-шосеен вариант.
                    //(. )( .)\\

                    Коментар


                    • #55
                      Здравейте,според мен му е висока цената на този доминатор,тьй като е от пьрвите 88/89г.Аз такьв сьм продавал за 2300лв. Ако има шум в двигателя,това е най вероятно от ангренажната верига,единственото слабо място на доминаторите.

                      Коментар


                      • #56
                        NoComment ти от каде го купи твоя,щото ми се вийда познат?

                        Коментар


                        • #57
                          Ако става въпрос за мен - не съм го купил ЗА СЕГА
                          Снощи го разгледах и го пробвах и .... яко ме изкефи. По готин от Сузи ДР 600 '89.

                          Обявен е за '91-ви набор.
                          А бе ще поровя в пазара още месец (най-много) и май ще го взема. Неприятното е, че няма мигачи
                          //(. )( .)\\

                          Коментар


                          • #58
                            Приятел, от 90г. нагоре са само сьс стартер,мисля,че е мн.скьп

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от asen_dp
                              NoComment ти от каде го купи твоя,щото ми се вийда познат?
                              кой Хондата ли тя не е моя
                              не един приател е
                              [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от asen_dp
                                Приятел, от 90г. нагоре са само сьс стартер,мисля,че е мн.скьп
                                В смисъл, че нямат манивела ли? Странно този: http://www.bikez.com/motorcycles/hon...nator_1993.php ми се струва по-нов дори, а има такава!?! Де да знам. Имаш ли идея как да проверя коя година е?
                                //(. )( .)\\

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X