Обява

Свий
Няма добавени обяви.

kaвазаки пускат 450 кубиков ендуро модел !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • kaвазаки пускат 450 кубиков ендуро модел !!!

    мдаа няма майтап и те вече ще имат такъв
    базиран е на кросовия 450 но има стартер -5 ендуро скорости лампи крушки диоди дигитален трип и спиид метър и тн
    http://www.dirtrider.com/features/14...asaki_klx450r/
    това е цялата статия -5 страници може да ги преглеждате от долния десен ъгъл


  • #2
    Изглежда много добър и агресивен на вншен вид ... нямам вереме сега да прочета статията (на училище съм) . но съм сигорен че ще се окаже един много добър и надежден мотор , то KAWASAKI не по закъсняха ли с този модел , ако не се лъжа Yamaha И Honda от доста време имат 450f модели
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO
      ... нямам вереме сега да прочета статията (на училище съм) . но съм сигорен че ще се окаже

      --------------
      Много малко данни има в спецификацията
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Това означава ли, че вече няма да продават Suzuzki DRZ400?

        Коментар


        • #5
          не мисля
          а и ти вероятно имаш предвид не толкова DRZ400
          а KLX400 което всъщтност е едно и също де
          те са всъщтност за малко по друг тип клиенти ...то всъщтност май са за много широк гръг такива де и едва ли ще го спрат щото си се купува като гледам
          новия KLX450 всъщтност си е почти състезателен мотор докато с DRZ то може да идеш и на -околосветско пътешествие
          в същото време има и хора дето си ги карат екстремно
          шмида и магарето и двамата са с такива
          и гледам че са доволни
          между другото DRZ то всъщтност си е доста спортно като се замисля поне що се отнася до окачване и рама
          на моя RM който си е чисто кросов мотор и предницата и задната вилка и амортисьора главините спирачките и лагерите по окачване и кормило са абсолютно едни и същи с тези на DRZ то

          Коментар


          • #6
            Колеги, в момента имам един КLX250R 1997г. и съм много доволен.Това ми е първи мотор и го карам както в горите така и по мото писти.Вече почнах да усещам ,че не ми стига мощност и гледам за нещо друго(основно не ми стига мощост за да скачам както искам от скоковете и ми се струва малко меко окачването).Как би се държал един кросов мотор (250 4т) в гората и кое е най-правилното решение като здравина щом ще се кара и и на двата вида трасета?
            EXTREME

            Коментар


            • #7
              сега събин ще ти препоръча -ямаха wr250
              и що годе ще е прав
              аз се оборудвах с crf250r едно че такъв ми изпадна и друго заради съединителя който е двутактов тип и заради готината рама и окачването твин чамбър на предницата а и не на последно място че хондите обикновенно си държат парите и свежия външен вид много по дълго
              но иначе wr250 то е екстра моторче
              от хондите по ми харесва r а отколко х са
              а откровенното ми мнение е че специално за гората 2 тактовият мотор си е много по добре -особенно 250 2 тактов от по новите
              -стига да можеш да го караш де че то 250 2 тактов...не е лъжица за всяка уста

              Коментар


              • #8
                Не съм много съгласен за някои неща
                R-ката е по-добра за вече напреднали състезатели като МИТКО и само за участие в състезания.
                За масовия консуматор ендуро вариантите са много по-добре и по-лесно се карат Дори за нивото на нашия шампионат все още ендурото е по-за предпочитане. Не гледайте световния шампионат, където карат модифицирани кросови мотоциклети. Там нивото е най-високо и зад теб стоят още един отбор механици, които сменят клапани, бутала и валове за 30 минути.
                Много пресилено върви слухът за клапаните и главата на CRF-a. Вчера пак проверявахме моите и са си точно по каталог. Дори не са мръднали в рамките на допуска.
                Колкото до 2Т, мисля че все още са за предпочитане за някои много трудни трасета, където моторът е необходимо да е лек и дори ако се наложи да се пренася много лесно. Дори и там се употребяват моделите, които стсват за ендуро, а не всички.
                И за да се върнем към темата, на Кавазаки беше спешно необходимо такова ендуро и затова го направиха. Иначе съм карал от по-старите модификации KLX и смея да твърдя, че бяха далеч от модерните вече ендура на Хонда, Ямаха и КТМ.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  да аз си мисля че като пуснат и те 250 кубиков нов модерен клх250 подобен на този 450 то то тогава вече ще е хубаво моторче
                  макар че пак едва ли ще е на нивото на хонда де
                  ама пък някои си обичат ..зеленото

                  а за 2 тактовите
                  -колкото по тежки са условията толкоз по подходящт става 2 те то
                  особенно ако е мокро гадно и кално и трасето е тежко
                  е го на ерзберг повечето са с 2 т мотори
                  по трудно прегряват по леки са центъра на тежеста им е по ниско и са куча марка няма кво да им се развали
                  а и литровата им мощтност е много по висока
                  е го сега в един клас са 125 2т със 250 4т тоест на половина с по малко кубици е 2 те то
                  и верно 250 4т върви -ама много повече от 125 то
                  за това сега в щатите ще разрешават вече 2 те тата да са до 144 кубика в този клас
                  при това положение вече нещата стават доста различни
                  много ми е мерак да пробвам една такава комбинация 144сс
                  даже разбрах че ктм ще пускат такъв модел от до година 144

                  Коментар


                  • #10
                    Според мен Кава закъсняват с 4Т моделите за ендуро поради причината че кросовите им 2Т модели са перфектни ендуро рейсъри.
                    И 125сс и 250сс моделите им са с по-плавни криви на мощността. Дърпат яко но плавно още от ниските.

                    Този KLX за който говорим е направен със същата концепция или свободно преведено от статията - "отличава се с подобрена мощност от ниските и средни обороти за качване на нагорнища, каране в кал или по места където е хлъзгаво или трябва да се кара бавно."
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      Според мен предимството на 4т е че могат да се карат бавбо на голяма предавка с малко уборота , докато при 2т ако ги караш с малко убороти по бързо загряват и започват да тресат (поне такова ми е впечатлението) ... аз също мисля да сменям "старата кава" , но определено пак ще си взема Кавасаки вече изпитано
                      http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X