Здравейте, на 16 съм, 180cm, 85кг и си търся мотор, с който да започна... Като цяло не съм карал мотори, но съм карал коли и съм наясно с работата на съединителя, скоростите и двигателя. Първо ще свикна със самото управление на мотора и след това лека полека ще карам в гората. Въпросът е тук- в момента пазарът на втората ръка е странен и е труден изборът на мотор до 5000лв( или поне така ми се струва). Повече харесвам четиритактовите и си мислех да е нещо от рода на 250f.
Първо- дали ще ми бъде проблем да карам такъв още от началото и евентуално ако някой може да ми даде ориентир за най-надеждни такива. Бая четох и мисля, че се спрях на yz250f след 2006. Знам, че е крос, но няма да съм някакъв много добър, че да ми трябва истински ендуро мотор. Харесва ми, че е по-лек и мисля, че с някои доработки може да се доближи до ендуро. Не ми трябва да има номер, фар, стоп, стартер и т.н. Да, скоростите не могат да се променят, но попаднах на няколко поста, в които се говореше, че с 13-49 може да катери добре на втора. Иначе на хартия изглежда сходен с Wr250f като преглътнем окачването, което може да се оправи. Гледах и някои КТМ SXF250-ки, но за тяхната надеждност горе долу нищо не знам. Наистина ли са здрави тези ямахи и струват ли си въобще? Също, въпреки, че съм започнал да стеснявам кръга на търсене, ще съм много благодарен ако давате предложения за други кубици и марки, ако мислите, че има по-добри.
Благодаря предварително!
П.С: Забравих да спомена, че се състезавам в планинско колоездене категория Downhill и баланс, завиване и офроуд каране като цяло ги разбирам и не е като за пръв път да карам нещо на 2 гуми. И настройките по окачването бая ги разбирам.
Първо- дали ще ми бъде проблем да карам такъв още от началото и евентуално ако някой може да ми даде ориентир за най-надеждни такива. Бая четох и мисля, че се спрях на yz250f след 2006. Знам, че е крос, но няма да съм някакъв много добър, че да ми трябва истински ендуро мотор. Харесва ми, че е по-лек и мисля, че с някои доработки може да се доближи до ендуро. Не ми трябва да има номер, фар, стоп, стартер и т.н. Да, скоростите не могат да се променят, но попаднах на няколко поста, в които се говореше, че с 13-49 може да катери добре на втора. Иначе на хартия изглежда сходен с Wr250f като преглътнем окачването, което може да се оправи. Гледах и някои КТМ SXF250-ки, но за тяхната надеждност горе долу нищо не знам. Наистина ли са здрави тези ямахи и струват ли си въобще? Също, въпреки, че съм започнал да стеснявам кръга на търсене, ще съм много благодарен ако давате предложения за други кубици и марки, ако мислите, че има по-добри.
Благодаря предварително!
П.С: Забравих да спомена, че се състезавам в планинско колоездене категория Downhill и баланс, завиване и офроуд каране като цяло ги разбирам и не е като за пръв път да карам нещо на 2 гуми. И настройките по окачването бая ги разбирам.
Коментар