Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 2007 ма моделите вече излязоха и се предлагат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Еее пу за мен си е SX 250 . Страшен е , карал съм такъв самоче с 10 години по стар и беше чудовищно бърз и мощен , представям си какво ли е това . А някои да знае какви цени са тия звярове , че да знам да чупя касичката и да скачам на един
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO
      ...А някои да знае какви цени са тия звярове , че да знам да чупя касичката и да скачам на един
      Зависи от касичката ти. Ако дрънка /значи не е пълна, а не че е счупена/ май няма да можеш да си го купиш .
      Двутактовия 250 сс мисля че беше към 13 хиляди и шест-седем стотин лева. Ако ти трябва по-точно да ти дам тел. на представителите оказа се че са ми градски.

      Коментар


      • #18
        Ендуро варянта на 450-ката е малко по тежак, защото незнайно защо хората са решили да удължат повече ауспуха на ендуро варианта след излизането му от цилиндъра, което при кросовия варянт липсва! което е минимум 300-400 грама.. отделно на ехс модела рамката е малко по тежка + това и задната вилка е по-подсилена - резервуара е по-голям, корите също и незнам защо тея от КТМ са направили тея промени а просто не вземат кривката примерно от крос и да спестят някой друг грам от тук малко от там малко.......капка по капка вир става
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #19
          аххаха , маи поразмислих , абе това КТМ дървена далавера (дървена далавера като нямаш кинти да си го позволиш) , затова си карам КМХ , нема да има ядове и тои започва с "К" .
          http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            Е, значи 450 ендуро са го посмъкнали с 4 кила. Пак е нещо !
            Не знам от къде са ги свалили, но е тежичко защото си е стария модел. Само разцветката и навярно някои дреболии са нови. Инъче двигателя, рама, пластмаси всичко е същото.

            Първоначално публикуван от Десислав
            Че тя и боята тежи 0.5 кг. да вземат и да не ги боядисват
            Ами те почти са спрели. Пластмасите са си оцветени, алуминиевите части са оксидирани...

            Първоначално публикуван от Different_Soul
            Според мен е неправилно да се електронизира чак толкова много !
            Верно.... няма да риташ като луд и да залиташ на кофти местата ... но... все пак "само за няколоко паления при екстремни ситуации " според мен не е работа тая работа...
            Туйков, това са глупости бе. Нали ти казах, че изобщо няма манивела. Начи генератор си има. А колкото до "електронизирането". Да ги правят с чукче още?!? :x Стартера ОСОБЕНО ЗА ЕНДУРО е невероятно голяма екстра!

            Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO
            аххаха , маи поразмислих , абе това КТМ дървена далавера (дървена далавера като нямаш кинти да си го позволиш) , затова си карам КМХ , нема да има ядове и тои започва с "К" .
            Цецко, не разводнявай темите, че да не те изгонят и от тука!!!
            К. Кулев

            Коментар


            • #21
              Калине, искара ме хептен прост и явно не си разбрал какво искам да кажа !
              Това са двата нови модела за 2007-ма нали
              Първоначално публикуван от Калин Кулев

              Кривката на Ендурото е по-тежка от тази на кроса, защото е има една свивка надолу която при просовия варянт я няма !
              Исках да кажа, че ако са ползвали подобна кривка и за Ендурото както на крос-а са щяли да свалят още малко теглото !
              Не си ме разбрал явно ... говоря за снимките, които е дал Митков и моля те опитай се да ме разбираш като пиша... явно щом не са ползвали подобна кривка значи има нещо ..... просто това беше едно мое наблюдение от двете снимки !!!!
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #22
                точно така . и аз мисля като Different_Soul , но така поне има по голямо разнообразие . и Калине ако си спомняш аз поисках да ми се изтрии е профила че ми писна от намеци че вие сте профисионалисти а аз не и все пак мисля че мога да карам малко по добре от колкото някои от онзи "форум" , за съжеление нямам средства за да ви го докажа , но пак се отплеснах от темата , съжелявам
                http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                Коментар


                • #23
                  А бре Даниелеее!!!
                  Аз нищо не съм те изкарал. Писах ти на лични.
                  Ти още ли не си разбрал за какво става въпрос???? Обясних ти 3 пъти!
                  Не са сложили такава друга кривка, друг шарнир и т.н. на новото EXC. Това просто е старото EXC което излезе 2004та, само разцветката е малко различна.
                  Виж са. Ей това е SXа който излезе 2004та:

                  Конструктивно този и произвежданите следващите години са еднакви, като всяка година сменят разцветката и правят незначителни промени.
                  2005та:

                  2006та:

                  Такъв е и EXC
                  2004та:

                  2005та:

                  2006та:

                  Виждаш ли че кривките им са еднакви . Новия шарнир го слагат 2005та на EXC и 2006та вече и на SX.
                  2007ма EXC е същото:


                  Но SX-F а е съвсем различен мотор. С променена рама, изцяло нов двигател, нов шарнир, нов дизайн и т.н и т.н.


                  Сигурно скоро ще изкарат и ново ендуро EXC с този двигател и дизайн ( и шарнир )
                  СЕГА ВЕЧЕ РАЗБРА ЛИ??????
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO
                    точно така . и аз мисля като Different_Soul , но така поне има по голямо разнообразие . и Калине ако си спомняш аз поисках да ми се изтрии е профила че ми писна от намеци че вие сте профисионалисти а аз не и все пак мисля че мога да карам малко по добре от колкото някои от онзи "форум" , за съжеление нямам средства за да ви го докажа , но пак се отплеснах от темата , съжелявам
                    Колко можеш да караш няма никакво значение. Никой не ти е намеквал нищо. Няма значение професионалист или аматьор. Като пишеш глупости и разводняваш темите ще те изгонят и от тук. Ако мислиш да ми отговаряш давай на лични или в друга тема, защото тази е за КТМ 2007ма
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #25

                      калин е направил кратка ретроспекция на развитието на моделите
                      -все пак сте пропуснали да видите разликите в рамата м/у 2004 та и 2005 та рамата е доста по различна профилът на тръбите не е кръгъл а овален което е направено с цел стабилност и си е подобрение значително

                      кривката от сх новия няма как да я сложат на ехс то щото двигателя е СЪВСЕМ друг и те тия кривки не може току тъй да се разменят
                      а се настройват спрямо двигателя оборотите и т.н. така че да се използват трептенията вътре в системата за подобряване на мощтността
                      така че като му сложиш тая късата тръбичка и няма да тегли от ниски както трябва -и дреме ти тогаз че е 200 г по лек

                      освен това пропускате и други разлики
                      проблемното при ктм ите окачване WP се подобрява всяка година и то с по много за да могат да настигнат водещите шова и каяба
                      от година на година се правят промени по предницата и задния шок и всяка година като прочета мненията на пилотите на дирт райдър например пишат че окачването на таз годишният модел е по добро стандартно от на модела миналата година модифициран при тунинг фирма
                      сега са взели на работа в ктм и момчето от фирмата NOST който прави тунинг окачвания взимат също на сериозно и всички модификации които се правят и за състезанията в щатите
                      и всички тези неща се въвеждат много бързо в серийно производство

                      то точно това ме кефи при ктм че всичко се въвежда бързо и се правят неща така че да се угоди на възможно повече и повече клиенти
                      ще видите че постепенно това ще дава все повече резултати

                      японците станаха прекалено големи и мудни верно отдавна са в тая работа и знаят какво как тр да се прави а и технологично са напред
                      но ктм ите ще стават все по популярни

                      лично мен леко ме дразни само цената на ктм а че е колкото на един японец а хем си се прави в европа и има доста по малки разходи ..но то това донякъде е и маркетинг

                      преди време мерцедес например свалили цената на някакъв модел и установили че по малко взели да го купуват
                      тука е нещо подобно
                      а и ктм правят много разходи за реклама ,организиране на мероприятия отбори и т.н. а то това всичко се калкулира в крайната цена
                      според мен и реинвестират доста повече от японеца за да могат да вървят бързо напред
                      докато хонда например са много консервативен производител правят нещо много добро и след това го ползват по 100 години само с козметични промени
                      сега например са направили нов модел моторче като са използвали части от различни стари модели и ето ти нов модел
                      преди време така пуснаха и хр400 уж че нов модел а той всъщтност бе модел от преди 10 и кусур години с 50 кубика отгоре и нови шарки и дизайн и айдее удариха кьоравото продадоха сума бройки и още продават пестят всяка стотинка и пак правят хубави модели
                      ктм стратегията е по различна -правят се много модели и много неща само и само да тръгне работата
                      в една статия бях чел че ктм имали повече офф роуд модели от колкото всички японски производители взети заедно
                      няма начин в едни времена когато индивидуалността е издигната в култ тази стратегия да не даде резултат

                      Коментар


                      • #26
                        Дочух, че новия модел освен стартер има и специалния съединител който до сега беше само афтърмаркет възможност и то доооста скъпа (серийно го има само в някои пистови мотоциклети). Става въпрос за тъй наречения слипър клъч (съединителя с обратно действие, който е най-полезен май в супермотото и улеснява (да не кажа позволява) пързалянето при спиране). Дано това не е само слух.
                        И познайте кой е новият директор в спортната програма за световния шампионат по мотокрос МХ1 на КТМ. Въпрос с повишена трудност
                        К. Кулев

                        Коментар


                        • #27
                          Интересно звучи това , обаче сигорно и цената им е по различна , а Калине Ти няма ли да сменяваш "стария КТМ"
                          Кои е ... аиде издаи таината (да не си ти )
                          http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                          Коментар


                          • #28

                            Да бе аз!
                            Стефан Евертс, момчета!
                            Имал е оферта за същата (подобна) длъжност и в Ямаха, но е избрал КТМ заради програмата им която е наосчена към работата с млади пилоти.
                            Цената на новия КТМ си е както на стария когато беше нов
                            Аз определено искам да сменя моя точно с този, но ще го направя най-вероятно след година-две, като поостарее и поевтинее модела. Освен ако някой спонсор не реши да ми закупи един такъв...
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #29
                              да и аз вчера случайно научих за новината за евертс
                              бреее това леко ме изненада направо
                              КТМ пак удариха кьоравото

                              Коментар


                              • #30
                                НЕ не. Те инвестират!
                                Много умен ход btw.
                                К. Кулев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X