Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 2007 ма моделите вече излязоха и се предлагат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 2007 ма моделите вече излязоха и се предлагат

    новите ктм и излязоха вече и продажбите са започнали

    ехс450


    sx450


    exc300


    sx250


    exc250


    exc250f


    exc200


    exc125


    sx125

    някои от моделите са доста обновени почти неузнаваеми
    на пръв поглед се набива на очи новите вече откровенно къдрави дискове и черните джанти вече и при ехс моделите

    а хидравличният съединител вече се чува че работел със спирачна течност а не както до сега с хидравлично масло-това е чудесно понеже от край време кой ли не се бърка и налива ли налива спирачна течност в резервоарчето-сигурно са станали стотици хиляди такива инциденти по света
    хем така и при по висока температура ще отказва да работи
    което се оплакваха на състезанията по пясъци
    кросовите модели пък изглеждат направо неузнаваеми с коренно променен дизайн който ме съмнява че от догодина ще премине и на ендуро моделите ако се окаже успешен
    чува се че и окачването още било подобрено
    някой ако знае още нещо да казва
    до колкото видях и от мануалите на новите 2т -имат вече серийно 2 криви на запалването на разположение-софт и "перформанс"
    малко неудобно се превключват под резервоара има един кабел включваш го в една букса или го изключваш но и се предлага и допълнително копче от хард партс да го изведеш на кормилото
    но..аз мога и сам да си го изведа с най обикновенно копче
    виж черните джанти -добре и къдравите дискове също
    заедно с дуал мапа излиза че е подобрен с части дето иначе струват към 1000 и нагоре лв
    а ако включим и новият ауспух при 2т моделите става още по интересно


  • #2




    ето още няколко конкретни елемента

    сухата маса на 450 крос модела обещават че е ..104кг

    Коментар


    • #3
      Много леки тия моторетки . Три сухи са колкото мойто АТВ с пълен резервоар.
      Не разбирам много от мотори, даже хич, ама добре изглеждат. Айде Митак скачай на един та тогава хептен да няма кой да те стигне

      Коментар


      • #4
        На мен ли така ми се струва или цилиндъра на 125-цата е учудващо миниатюрен Плюс това е със водно
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Different_Soul
          ...цилиндъра на 125-цата е учудващо миниатюрен...
          Ми като си го представиш все пак 125 сс са колкото една ракиена чаша Ти колко искаш да е голям

          Абе все съм се чудел защо на едни ауспуховата тръба след двигателя е нормална, а на други има нещо раздуто като гайда . Не се смейте, от къде да го знам. А и не че ми трябва, но за обща култура.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Different_Soul
            На мен ли така ми се струва или цилиндъра на 125-цата е учудващо миниатюрен Плюс това е със водно
            Хич не си в час. Последно кросаци с въздушно охлаждане са произвеждани преди 20 години.


            Поразгледах мануала за 2007г. на 2Т моделите и много от конструктивните решения ми харесаха. Например лагерчетата на задния амортисьор са някакви с тефлон и нямат нужда от смазване Пружините на предницата могат да се натягат.

            За да няма пълно щастие хората от КТМ са направили хидравличните съединители на моделите 125 и 200 с хидравлична течност, а 250 и 300 със спирачна течност
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              . Например лагерчетата на задния амортисьор са някакви с тефлон и нямат нужда от смазване Пружините на предницата могат да се натягат.
              Това с лагерчетата е кофти решение на пръв поглед изглежда просто но от опит знам че триенето е по голямо а при топло време започва едно затягане,най добре според мен си е с лагерчета.

              Коментар


              • #8
                Мдааа...
                Моя мотор вече е "стария модел"...Даже кавичките са излишни.
                SX450 е със стартер.
                Интересното е 104кг при наличието на стартер?! Чух някакви версии, че мотора нямал генератор, а акумулатора и стартера били само за няколоко паления при екстремни ситуации Ама мотора изобщо няма манивела.
                К. Кулев

                Коментар


                • #9
                  Според мен е неправилно да се електронизира чак толкова много !
                  Верно.... няма да риташ като луд и да залиташ на кофти местата ... но... все пак "само за няколоко паления при екстремни ситуации " според мен не е работа тая работа...
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    Добре де, след като акумулатора не се зарежда и мотора няма манивела, тогава как се пали, с бутане ли . Едва ли един генератор ще дотежи кой знае колко. Едно две кила повече или по-малко вече ми прилича на вманиачаване от страна на производителя. Че тя и боята тежи 0.5 кг. да вземат и да не ги боядисват

                    Даниеле не отхвърляй така с лека ръка електрониката, без нея вече сме за никъде. Нещата вървят все повече към електронизация и все по-висока интеграция, въпросът е да е по-качествена, че и там все се гледа понижаване на себестойността.

                    Коментар


                    • #11
                      абсурд е да няма генератор
                      тва са приказки на 2-3 ракии



                      Абе все съм се чудел защо на едни ауспуховата тръба след двигателя е нормална, а на други има нещо раздуто като гайда . Не се смейте, от къде да го знам. А и не че ми трябва, но за обща култура.
                      на 4 тактовите са си права тръба а на 2 тактовите има -тлнар резонатор който е направен така че използва колебанията възникващи в ауспуха с цел да се повиши мощтността на определени обороти-от това по просто не може да се обясни всъщтност е доста сложно и математически не подлежи на изчисление а само експериментално
                      интересно е че за първи път се прилага от източно европейски инженер -един источно германец доколкото помня
                      с тези ауспуси отбора на "мз"-60 те години печели световни титли на шосе,после японците май почват да копират а пича май забягва на запад..нещо такова беше не помня цялата история в момента

                      Мдааа...
                      Моя мотор вече е "стария модел"...Даже кавичките са излишни
                      -калине -бива ли да караш такива стари модели
                      я виж там мисли нещо

                      Коментар


                      • #12
                        Абе знаех си аз, че нема как да няма генератор .
                        Колкото до японците те май бая работи са откраднали. Транзисторът /като електронен елемент/ също е бил свит от американците. Може да са крали, ама са трудолюбиви тия дръпнати очички. Страшно разитие за петдесетина години. Немат стигане.

                        Коментар


                        • #13
                          104 кила 450 - ендуро
                          Т'ва сигур е нето и без двигател !
                          КТМ в своите брошури често така си свалят килата, ама в Dirt bikes ги има точно
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            104 кила 450 - ендуро
                            не бре, кросовият модел е толкоз
                            ендурото е повече

                            104 кила даже и ехс250 2 тактовия преди тежеше малко повече

                            Motor 1-Zylinder, 4-Takt
                            Hubraum 449,3 ccm
                            Bohrung x Hub 97 /60,8 mm
                            Antrieb 4-Gang, Kette
                            Rahmen Zentralrohrrahmen 25 CrMo4 Stahl
                            Reifen vo. 800/100-21''
                            Reifen hi. 110/90-19''
                            Bremsen vo. 1 Scheibenbremsen 260 mm
                            Bremsen hi. 1 Scheibenbremse 220 mm
                            Radstand 1475 +/- 10 mm
                            Bodenfreiheit 380 mm
                            Sitzhöhe 925 mm
                            Trockengewicht 104 kg
                            Tankinhalt 8 Liter
                            ето копие от спецификациите му

                            а ехс 450 модела е Trockengewicht 113,5 kg
                            така че ..спокойно

                            Коментар


                            • #15
                              А-а, така съм съгласен.
                              Сори, не прочетох внимателно!
                              Е, значи 450 ендуро са го посмъкнали с 4 кила. Пак е нещо !
                              Лошото е, че с това непрекъснато смъкване на килограмите, правят конструкцията по-уязвима, особено при ендурата.
                              Имам "щастието" да се уверя в по-горните си думи в момента, както и колегите ми от клуба.

                              Накрая на сезона дори ще направя, както в Америка обективно сравнение между Ямаха, Хонда и КТМ с всички плюсове и минуси на трите ендура
                              И сега мога да го направя, но ще изчакам да "събера" още данни!
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X