новите ктм и излязоха вече и продажбите са започнали

ехс450

sx450

exc300

sx250

exc250

exc250f

exc200

exc125

sx125
някои от моделите са доста обновени почти неузнаваеми
на пръв поглед се набива на очи новите вече откровенно къдрави дискове и черните джанти вече и при ехс моделите
а хидравличният съединител вече се чува че работел със спирачна течност а не както до сега с хидравлично масло-това е чудесно понеже от край време кой ли не се бърка и налива ли налива спирачна течност в резервоарчето-сигурно са станали стотици хиляди такива инциденти по света
хем така и при по висока температура ще отказва да работи
което се оплакваха на състезанията по пясъци
кросовите модели пък изглеждат направо неузнаваеми с коренно променен дизайн който ме съмнява че от догодина ще премине и на ендуро моделите ако се окаже успешен
чува се че и окачването още било подобрено
някой ако знае още нещо да казва
до колкото видях и от мануалите на новите 2т -имат вече серийно 2 криви на запалването на разположение-софт и "перформанс"
малко неудобно се превключват под резервоара има един кабел включваш го в една букса или го изключваш но и се предлага и допълнително копче от хард партс да го изведеш на кормилото
но..аз мога и сам да си го изведа с най обикновенно копче
виж черните джанти -добре и къдравите дискове също
заедно с дуал мапа излиза че е подобрен с части дето иначе струват към 1000 и нагоре лв
а ако включим и новият ауспух при 2т моделите става още по интересно


ехс450

sx450

exc300

sx250


exc250

exc250f

exc200

exc125

sx125
някои от моделите са доста обновени почти неузнаваеми


на пръв поглед се набива на очи новите вече откровенно къдрави дискове и черните джанти вече и при ехс моделите
а хидравличният съединител вече се чува че работел със спирачна течност а не както до сега с хидравлично масло-това е чудесно понеже от край време кой ли не се бърка и налива ли налива спирачна течност в резервоарчето-сигурно са станали стотици хиляди такива инциденти по света

хем така и при по висока температура ще отказва да работи

което се оплакваха на състезанията по пясъци
кросовите модели пък изглеждат направо неузнаваеми с коренно променен дизайн който ме съмнява че от догодина ще премине и на ендуро моделите ако се окаже успешен

чува се че и окачването още било подобрено

някой ако знае още нещо да казва
до колкото видях и от мануалите на новите 2т -имат вече серийно 2 криви на запалването на разположение-софт и "перформанс"

малко неудобно се превключват под резервоара има един кабел включваш го в една букса или го изключваш но и се предлага и допълнително копче от хард партс да го изведеш на кормилото
но..аз мога и сам да си го изведа с най обикновенно копче

виж черните джанти -добре и къдравите дискове също
заедно с дуал мапа излиза че е подобрен с части дето иначе струват към 1000 и нагоре лв

а ако включим и новият ауспух при 2т моделите става още по интересно


Коментар