Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите ямахи WR ендуро за 2007 ма

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
    Този голям, увиснал заден габарит ...
    малко ме смущава
    Като знам моята опашка как е обелена от удари в камъни при изпускане на мотора ...
    Само онзи ден, когато Брандауер тръгна по камъните и ние решихме да го последваме, хвърлях мотора поне 5-6 пъти!
    Някой го е измислил със г..за си
    Ако ще се кара по улиците - хубаво, но това не беше ли хард ендуро модела на ямаха
    Дано поне железата по двигателя да ги е измислил някой друг.
    Едни такива малки подробности в пейзажа показват доколко е добра концепцията на модела. Дали да е здрав и функционален или се набляга на гъзарията
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      Какво толкова ви притеснява този заден габарит? Аз бих го свалил!

      Коментар


      • #18
        той сам ще си "слезе" най вероятно

        но може пък и да изкара и бая време

        даже в мене съм сигурен че бая ще изкара ....вие не пазите :x

        Коментар


        • #19
          Дет ще го пазя, то умряла работа!
          Да не можеш да направиш спокойно 2-3 фрисайла ...
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            Тоя стоп е на бърза връзка, като излезеш на асфалта тогава го слагаш
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Краси
              Тоя стоп е на бърза връзка, като излезеш на асфалта тогава го слагаш
              Даже и така да е. Като излезеш на асфалта със затлачен калник как ще го щракнеш този стоп отдоло
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                Димитре ... все пак този мотор се води с двойна употреба ... и за да може да се продава и узаконява му е необходим стоп ...
                после кой какво ще си го прави е негов проблем

                Има хора, които ще си го карат по улиците и тук там ще слизат от тях ...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Краси
                  Тоя стоп е на бърза връзка, като излезеш на асфалта тогава го слагаш
                  Ашколсун на тия момчита
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #24
                    И яз мисля че стопа не е много добра идея и няма да е дуракоустойчив.

                    Старият си беше по здрав.

                    Димитре какви са тези глупави разсъждения, щом стопа е там целият мотор е кофти??? Колкото и да ти се иска да не е така, ямахите ще си останат най здравите ендура!

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от mitkov
                      той сам ще си "слезе" най вероятно но може пък и да изкара и бая време

                      даже в мене съм сигурен че бая ще изкара ....вие не пазите :x
                      Напълно съм съгласен !
                      А, колкото до модела - става все по маниашки !
                      Чудя се само ... защо никоя от фирмите не тунингова модели и да ги прави за състезания и да пробват дали ще потръгнат..
                      Говоря за тунинги като къдрави дискове, по-здрави вериги,Hand гардове, по-дебели кормила и т.н.. ?
                      Между другото на мен лично предишния вариант на стоп ми харесваше мнооооооого повече !
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от sabin
                        И яз мисля че стопа не е много добра идея и няма да е дуракоустойчив.

                        Старият си беше по здрав.

                        Димитре какви са тези глупави разсъждения, щом стопа е там целият мотор е кофти??? Колкото и да ти се иска да не е така, ямахите ще си останат най здравите ендура!
                        Нищо лошо не съм казал за здравината на ямахите
                        Ти си го казал добре - че стария стоп е бил по-здрав. На хонда Х-модела стопчето също си е отгоре.
                        В крайна сметка който си купува такъв мотор и дава един куп пари, би трябвало да иска да получи нещо качествено, а не да сваля и да слага разни работи по мотора, според това дали ще се движи по баира или по асфалта.

                        Казвам каквото виждам на снимката. На живо може да е съвсем друго от това което си мислим.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          айде сега...дайте я една такава на сам па ако ще и със счупен стоп
                          не вярвам да е толкова зле тоз стоп
                          все пак са правени тестове на мотора от кого ли не
                          няма начин да не е измислен що годе

                          иначе дизайна му е маниашки

                          Коментар


                          • #28
                            ...ама колко чудесии сте изписали по моето мнение, на което съм забравил да сложа и една
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              Данчо каза, че ще направи спешен внос на задни калници от Хонда CRF-X със светодиоден габарит за онези, които искат свестен тунинг!

                              Само че мисля, този кютюк на ямахата отзад е сигурно и със стоп светлина за да става за каране по пътищата?! От там си представям ауспуха колко е "задръстен" за да отговаря шума на стандартите в движение из населено място.
                              Значи е необходим и още един тунинг !!!
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #30
                                а със сигурност ще иска поне тапите от ауспуха да се извадят а те са с точкова заварка при ямаха

                                а с един акрапович май най добре ще се тунингова
                                или Q то на фмф ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X