От: Cz 350 vs Иж 350
Ми колега и аз това казвам , но при положение , че вървят заедно с МЗ-250 на дълго / едното е250 , а другото 350куб./ със скорост 130-140 МЗ-250 не прегрява и стяга.А и нали знаеш 85год. и ония младежки и безразсъдни години , понякога правехме и кушии лятото в жегата. Мн. просто лошо охлаждане.
Първо охлаждащата му площ е най много , колкото на МЗ-250 да не кажа и по малко.
Второ Чз-350 не е с цилиндрови втулки набити в алуминиево оребрено тяло , като на Мз-250 , а е с цял чугунен оребрен цилиндър , както знаем алуминия има по добрите свойства да отдава температурата към околната среда. Колкото до паспортните спецификации и препоръки на ЧЗ 350 относно скоростта му то не си мн. точен. Препоръчителна шосейна скорост му дават 105км/ч , а стрелката е на крайната границата на зеленото /икономичен режим/на оборотомера при 4та предавка. И да мотора се води туристически и не е за издевателства. Другия му недостатък освен склонността към прегряване казвам при по големи издевателства бързо си отиват основните /съчмени/лагери , като почти винаги първите признаци ги дава десния по късно и средния , левия държи повече може би защото малко или много се маже по добре от маслената баня на съденителя и ск.кутия вследствие леки пропуски /износвания/ на семеринга , който ги отделя , всъщност доказателството е , като погледнеш едно ЧЗ отзад левия ауспуш винаги пуши повече от десния.
Трофито МЗ-175 на времето бе голяма машина ,верно мн. меко окачване,возия , но пък да не коментираме недостатъка на предното му шарнирно окачване. Е верно не бе създаден за спорт и скорост в завоите , а за шосе и дълго туристическо пътуване. За него се продаваха цели двигатели на 250куб. и само цилиндър и бутало за да си го направиш 250куб. Еех спомени .......от 85 смених 3 ЧЗета , а това сега го продавам , мина ми времето , болят ме кокалите от ветровете зиме и лято през ония времена дето нямаше костюми , едно яке , един вестник под него , сняг вали , а ние айде на дискотека в Приморско.
Поздрави!
За гората още един плюс и от мен за руския кютук , но едноцилиндровия.
Ми колега и аз това казвам , но при положение , че вървят заедно с МЗ-250 на дълго / едното е250 , а другото 350куб./ със скорост 130-140 МЗ-250 не прегрява и стяга.А и нали знаеш 85год. и ония младежки и безразсъдни години , понякога правехме и кушии лятото в жегата. Мн. просто лошо охлаждане.
Първо охлаждащата му площ е най много , колкото на МЗ-250 да не кажа и по малко.
Второ Чз-350 не е с цилиндрови втулки набити в алуминиево оребрено тяло , като на Мз-250 , а е с цял чугунен оребрен цилиндър , както знаем алуминия има по добрите свойства да отдава температурата към околната среда. Колкото до паспортните спецификации и препоръки на ЧЗ 350 относно скоростта му то не си мн. точен. Препоръчителна шосейна скорост му дават 105км/ч , а стрелката е на крайната границата на зеленото /икономичен режим/на оборотомера при 4та предавка. И да мотора се води туристически и не е за издевателства. Другия му недостатък освен склонността към прегряване казвам при по големи издевателства бързо си отиват основните /съчмени/лагери , като почти винаги първите признаци ги дава десния по късно и средния , левия държи повече може би защото малко или много се маже по добре от маслената баня на съденителя и ск.кутия вследствие леки пропуски /износвания/ на семеринга , който ги отделя , всъщност доказателството е , като погледнеш едно ЧЗ отзад левия ауспуш винаги пуши повече от десния.
Трофито МЗ-175 на времето бе голяма машина ,верно мн. меко окачване,возия , но пък да не коментираме недостатъка на предното му шарнирно окачване. Е верно не бе създаден за спорт и скорост в завоите , а за шосе и дълго туристическо пътуване. За него се продаваха цели двигатели на 250куб. и само цилиндър и бутало за да си го направиш 250куб. Еех спомени .......от 85 смених 3 ЧЗета , а това сега го продавам , мина ми времето , болят ме кокалите от ветровете зиме и лято през ония времена дето нямаше костюми , едно яке , един вестник под него , сняг вали , а ние айде на дискотека в Приморско.

За гората още един плюс и от мен за руския кютук , но едноцилиндровия.
Коментар