Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC250F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: KTM EXC250F

    Първоначално публикуван от ЖОРО ПАШОВ Преглед на мнение
    ....На кросовия може да се сложи и стартер тъй като са едно към едно с ендуро версията .
    това от мен ако имате въпроси моля мога да дам съвет на всеки
    Имаме новина, както казва оня от телевизията.....
    Това е може би най-задавания въпрос в споменатия вече ktmtalk.com...и отговора им е все не та не....Не било предвиден механизма за задвижване на стартера в конструкцията на двигателя....
    Жоро знаех си, че не съм сбъркал в избора на мотор, а и отговори на Митков точно и ясно.
    Дано имам късмета някой ден да се запознаем на живо и да си поговорим !

    Коментар


    • #17
      До: KTM EXC250F

      а и отговори на Митков точно и ясно.
      ..ааа...не съм доволенн..
      разхвърлял си двигателя..ами цъкни една снимка
      -регулираш клапани..дай го стъпка по стъпка цъкай по едно фото и качи да видим..
      ..явно ше трябва да взимам и аз един такъв..та да го поразгледам ..та и вие покрай мене ..към края на годината ..може да очаквате включване

      ..иначе за загряването..наистина 250 ките дори и крос не загряват кой знае колко на ендуро..имах преди срф250..вкарвал съм го в много гадни пътеки..не ми бе хвърлял водите
      450 ките обаче..е друго..то на практика радиаторите на 250 и 450 имат почти еднаква площт и обем..а дори и да има разлика..не е чак двойна ..както са им двойни кубиците

      иначе Жоро е много ценен кадър във форума и ви съветвам да се възползвате от предложението му да му задавате въпроси които ви интересуват

      ..ето и конкретен въпрос към него..жоре ..по колко моточаса по твоите наблюдения издържат буталата и ..абе верно ли 200 часа ще изкарат клапаните
      ..и..колко мл масло хваща и на колко часа се сменя
      ..аа и още нещо..има ли големи разлики и подобрения между по първите и сегашните най нови модели
      Последно редактирано от mitkov; 13-03-09, 22:24.

      Коментар


      • #18
        До: KTM EXC250F

        и още нещо ,на 450SX 2008 може ли да му сложа фар и перка на радиатоар без да сменям запалването ,че ми казаха стращни суми

        Коментар


        • #19
          До: KTM EXC250F

          Първоначално публикуван от kol1o0 Преглед на мнение
          и още нещо ,на 450SX 2008 може ли да му сложа фар и перка на радиатоар без да сменям запалването ,че ми казаха стращни суми


          Все пак темата е за ЕХС 250. Придържайте се поне към 250то. Фар на кросов мотор
          Вие сега видяхте, че Митков каза питайте... И кой знае какви ще почнат да се ръсят...

          Коментар


          • #20
            До: KTM EXC250F

            Ето снимки от ремонта....














            Това е от ремонта на скоростите, който правих, а нямаше нужда. За пружинката, която трябваше да се смени нямаше нужда да цепя двигателя....Уви...

            Ето и един "тунинг", който му направих още тогава....полирах му всмукателните и изпускателните канали.....Много е трудоемко и пипкаво, ама стана готино.

            Коментар


            • #21
              До: KTM EXC250F

              първо на детския въпрос за 450 -щом има стартер логично да се сложи фар при положение че има динамо и реле регулатор
              -за клапаните да чукна на дърво направиш ли ги веднъж няма мърдане на Росен на СМР-а цяла година не са мръднали а това са 24 сътезания плюс тренировки
              -маслото не го жалете сменяйте го по често (при по-честите карачи 5часа максимум)мисля че събира 1100мл
              -разликите са в дизайна на шаси ,за газта в предницата няма да говорим това е страшна разработка ,електрониката ,2 и 3-а са сменени главата също ,по-принцип всичко което е било на SXS2008 отива на стандартния SX2009

              Коментар


              • #22
                До: KTM EXC250F

                Жоро, 2007 нали е с туин-чеймбър предница, с Краси от форума си коментирахме, но не съм сигурен. Демек това е 2006 SXS предница?!?!

                Коментар


                • #23
                  До: KTM EXC250F

                  Още от 2006 са с двоина камера или помпа в помпата ,като горната помпа която е за компресията е заредена с азот като задния амортесьор (не се опитвайте да яправите в домашни условия )като капацитета на единия кол достига до 650гр. в зависимост от стила на каране на ездача .

                  Коментар


                  • #24
                    От: KTM EXC250F

                    Моля за мнение EXC-F 250 ?
                    мойта хоби тротинетка е EXC f 250 2007 година с късата рама, вече е 380ccm с ново бутало цилиндър.
                    обичам кросовите машинки ктм но тук е между двете. Много лесно се кара в гората и върви добре аз съм мн. доволен ! EXC 300 при по старите машини е уникален както и новият 350 freeride !
                    казвам хоби защото сега е малко времето на 40г. началото на 90тe имах ктм rotax 500 2Т сега и да ме убиеш не се качвам на такова животно !
                    не че който го е страх от М.... да си стои вкъщи, много е уморително.
                    затова питам ако някой даде по добро мнение ?
                    Благодаря

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X