Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC250F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM EXC250F

    Ако за някой това е ендуро, за мен това си е чист траял.

    Taddy Blazusiak "Hard Section"

  • #2
    До: Мултимедия; Линкове към филми, снимки и клипове

    ..нито е триал нито ендуро..това е един от участъците с който ще трябва да се справяме на ерзберг
    ..за щастие е по към края..малко преди финала..така че..на малко хора им се налага да го преминават

    Коментар


    • #3
      До: Мултимедия; Линкове към филми, снимки и клипове

      Е той на т'ва клипче е с четиритактов 250сс.....

      Коментар


      • #4
        До: Българският отбор за Erzberg Rodeo 2009 !

        ..между другото ..много готино моторче ехс250 ф 4 тактов..за съжаление много ги няма у нас..оня ден точно това си говорихме с Жоро ..че няма такъв наоколо никой та да го пробваме..
        все се купуват от 450 тата

        Коментар


        • #5
          До: ктм ехс 250 ф

          викторе..твоя е кросовият вариант но ..принципно те са почти едни и същи..я сподели впечатления и инфо

          Коментар


          • #6
            До: KTM EXC250F

            Имам 250 SX-F 2007г. Много съм доволен от тоя мотор. Да ти кажа мечта си ми беше американския вариант XC 250F заради комбинацията от кросов двигател с ендуро окачване....Кефи ме идеята, оттам ме кефи КТМ, защото са генератор на страхотни идеи постоянно! Браво КТМ.

            Харесва ми мощността, харесва ми теглото, харесва ми начина по който се кара мотора, харесва, че пали много лесно и винаги, въпреки, че няма стартер, харесва ми съединителя, има супер спирачки. Скоростите са 6 и са добре, но смятам в бъдеще да му сложа първа и шеста от ЕХС250( ако стават). Първа сега му е дълга, а искам малко по-дълга шеста, да го разтоваря от обороти като се наложи по скоростно каране, което ми се случва често. А пък,че си е красавец няма да го коментираме...

            Доволен съм от ниските му, не съм срещнал никъде проблем досега. Ако е много трудно мястото и иска мнооого ниски за да потегли може да е проблем, но пък затова има съединител, който се използва доста рядко... Карал съм и YZ250F 2005 и KX250F 2004, не са лоши, КТМ по ме кефи, кара се доста по-лесно и е по мощен.

            Може би имам проблем с окачването.... сам не мога да го настроя. Мисля си, че има потенциал да се настрои стархотно,но не се и опитвам. Карам го на заводски настройки- по менюъла, само че с една идея по-меко. Сега се оглеждам за по-твърда задна пружина тежичък съм му. Заводската пружина е 66/250 и до 85 кила с екип....,а аз съм почти толкова без екип и раница....Кики има 80/250 от неговия мотор и се разбрахме ако стане да я взема. А и той е на мнението, че КТМ са особено чувствителни към задното окачване, поради липсата на линкове, което пък е плюс откъм финансова гледна точка
            ЕХС 250F е по-спънат, заради повечето кила и разликите в двигателите. И по-рано сме коментирали написаното в Motocrossdigital.com, че в ендуро шампионата карат ендуро мотори с кросови двигатели, което пак ме навежда на мисълта, че XC-F е супер. Но ми се струва, че SX250F е по-близо до него отколкото EXC250F.
            Обещавам кръгче като се видим. По принцип не пия много бира....

            Коментар


            • #7
              Аз съм карал 250 4т когато го пуснаха и да ви кажа че е голема работа , но трябва да мусложиш Акрапович пауер ноу, и едни друг историии че да върви добре.Единствения недостатък на това дето го казах е де всички тези истории излизат повече от 1500 евро.Говора за модела 2007 по старите са големо ,ама големо дърво.

              Личи си че колегата е собственик на КТМ, не е баш така както го казваш .Ти загърби цяла Япония дето прават истински мотори и Европа ги зареза та какво да говорим за другите марки.Сега остава да кажеш че няма и празноти в карбурацията на мотора и вече няма да ти повярвам.А за окачването по добре не отваряй и темата че е много сложно с PDS i WP иначе си прав че имат идеи,ама и пари имат и Ред Бул са Австрийци и като ги съберем заедно са номер едно в рекламата и покупка на топ пилоти.Защо ли Салминен и Кнайгт се махнаха от КТМ
              Последно редактирано от Chinela; 13-03-09, 07:49.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: KTM EXC250F

                Вики, от колко време го караш КТМа?
                Мен лично ме интересува как е с охлаждането.
                В жегите как ще се представи в гората, става въпрос за трудни, стръмни, каменисти и продължителни пътеки, с много полусъединител?
                Разширител и вентилатор ще му стигнат ли или си е куца работа?

                Коментар


                • #9
                  До: KTM EXC250F

                  Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                  Вики, от колко време го караш КТМа?
                  Мен лично ме интересува как е с охлаждането.
                  В жегите как ще се представи в гората, става въпрос за трудни, стръмни, каменисти и продължителни пътеки, с много полусъединител?
                  Разширител и вентилатор ще му стигнат ли или си е куца работа?
                  Добре де все някой завърта нещета за тези вентилатори,мотора загрява когато седи на място и буксува.Когато се кара,дори и с малка скорост мотора не загрява.Аз на Бетата нямам вентилатор и не съм почувствал нужда от него.Смятам даже че на по малкия двигател хептен по няма да грее.Да не забравяме и за качествата на охладителните течности(антифризите).Тука е също тънък момента,и много хора не се отнасят сериозно.

                  Коментар


                  • #10
                    До: KTM EXC250F

                    Защо ли Салминен и Кнайгт се махнаха от КТМ
                    eee..пепи ..не с рогата де..
                    салминен и найт се махнаха от ктм защото..бмв ..надцакаха ктм..направиха им оферти на които ..няма как да се откаже ..а и те са про състезатели..усещат че бмв в момента има амбиция и възможности да им предостави ПЕРФЕКТНИТЕ условия за каране и печелене а на БВМ им трябват точно такива хора пък за да им развият моторите
                    самият дейвид найт споделя в интервю-че от бмв ..ако им каже че му трябва -диамантено покритие на предният калник или рамка от чисто злато и ги увери че така ще е по бърз..директно ще му ги доставят
                    при това ситуацията е такава че психонатискът върху тях е много по малък..ако не печелят..всички ще обвинят моторите/защото и найт и салминен са доказани шампиони/ ако пък печелят печелят всички но дивидентите ще са главно за райдърите..защото всички знаят че бмв тепърва тръгват сериозно в този шампионат..
                    освен това найт споделя че му е и по интересно да развива мотора на бмв защото ако кара ктм единственното нещо които би направил на мотора дето му дадат е да си го настрои ..според както той си има вече записки от тестовете си и това е
                    -а тук постоянно развиват правят пробват нови части и т.н.
                    ..да не забравяме и сумите които им дават бмв..и с които от ктм направо си казаха че не искат да се наддават
                    ..ктм започнаха по същия начин-бяха зле ..от 5-6 години и повече превлякоха топ пилоти -даваха им топ пари те им развиваха моторите а от ктм директно въвеждзаха от следващата година нещата които отборите им измисляха и препоръчваха в серийно производство и ето вижкте за няколко години ктм от къде до къде отиде
                    сега същото искат да направят и бмв



                    Аз на Бетата нямам вентилатор и не съм почувствал нужда от него.Смятам даже че на по малкия двигател хептен по няма да грее.Да не забравяме и за качествата на охладителните течности(антифризите).

                    джарта..мотора ти не е загрял...защото не си ми идвал на гости ..да те поразведа малко наоколо по маршрутите
                    ..я питай жоро и марти ..не загряват ли моторите и не им ли трябват вентилатори

                    Имам 250 SX-F 2007г. Много съм доволен от тоя мотор......
                    викторе..хем си казал доста неща..хем ..почти нищо конкретно..
                    ..по принцип хвалят този двигател че бил много здрав ..и издръжлив че на другите като е време да им сменяш бутало и клапани-на този само му регулираш луфта на клапаните..че реглажа ставал бързо и лесно спрямо японците и прочее..
                    дайте по активно по темата обяснете по подробно ..колко кога как..на колко часа конкретни интересни неща ...
                    инак според мен ехс..и sx нямат кой знае какви разлики конструктивно /на скоро изтеглих и за двата мануали и ги разгледах/ и би трябвало с минимално "отпушване" ехс то да стане -дзвер или поне нещо като-sx със стартер
                    Последно редактирано от mitkov; 13-03-09, 09:19.

                    Коментар


                    • #11
                      До: KTM EXC250F

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Добре де все някой завърта нещета за тези вентилатори,мотора загрява когато седи на място и буксува.Когато се кара,дори и с малка скорост мотора не загрява.Аз на Бетата нямам вентилатор и не съм почувствал нужда от него.Смятам даже че на по малкия двигател хептен по няма да грее.Да не забравяме и за качествата на охладителните течности(антифризите).Тука е също тънък момента,и много хора не се отнасят сериозно.
                      моят пак е SX ,но не е 250 а 450 (4 скрости) и страшно много загрява !добре поне ,че е много силен та мога на някоя пътека да си пъпрори на 2ра ,че на първа загрява доста апак и ще ме пребие някъде ,въпреки ,че съм с хубав антифриз пак си загрява ,сигурно е заради 4-те скорости и смятам ,че си му трябва вентилаторче
                      Последно редактирано от kol1o0; 13-03-09, 11:57.

                      Коментар


                      • #12
                        До: KTM EXC250F

                        Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                        ... но трябва да му сложиш Акрапович пауер ноу, и едни друг историии че да върви добре......
                        Е Пепи не е много вярно т'ва. В според мен доста реномирания ktmtalk.com форум са много наясно точно с тоя модел КТМ и всички казват, че купуването на ауспух е безмислено, освена ако нямаш много пари.....Ауспуха на тоя модел е супер! Отворен и лек...

                        Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                        .....Сега остава да кажеш че няма и празноти в карбурацията на мотора и вече няма да ти повярвам.....
                        Смяната на жигльорите е задължителна за тоя модел, пак според ония пичове. На моя си са оригиналните, но не минахме без настройка. От стар "кросаджия".... Доволен съм от карбурацията, но за всеки случай ще си поръчам нови от една щатска фирма...

                        Коментар


                        • #13
                          До: KTM EXC250F

                          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                          .....
                          Повече от година. Жоро, много рядко попадам в такава ситуация. Терените, по които караме почти нямат такива елементи...честно да ти кажа досега не ми е хвърлял вода и това е , защото зимата в големия сняг не го изкарвам. Там е голямото буксуване без движение. По- лесно се кара от всичко двутактово крос, няма какво да ти обяснявам ти го знаеш.
                          Горното е причина да не съм опрял до вентилатор досега. Може да се сложи допълнително с извод за фар.

                          Коментар


                          • #14
                            До: KTM EXC250F

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            .....
                            Ми досега освен пружинката за скоростите, което май важи за всички КТМ-и не ми е показал никакъв дефект! Но пък тя струва 3.50лв, така че не се брои. Разглобих целия двигател, за да гледам за проблем в скоростите, които изключваха и всичко беше на тезгяха. А забравих и за един лагер вътре в скоростите, който ми се видя съмнителен и го смених и него- към 15-на лева струваше. Смених и втулката заедно със семеринга на предната зъбчатка -към 30 лева е комплекта. Следи за износване нямаше никакви. Клапаните си ги проверявам регулярно и нямам проблем засега, ангренажната верига е мнооого яка на тоя модел. От магазина ми казаха, че се сменя на 500 часа... Другите ремонти по мотора са от мои глупости.
                            Наложи се смяна на цилиндър с бутало, но за това някой друг път, че е дълго за разправяне, а и още ме е яд... Причината не беше в мотора съвсем отговорно го заявявам, всичко си му беше в ред и буталото си беше супер след като го извадих.

                            Реглажа на клапаните е много лесна. Всичко се прави на мотора, сваля се капака на главата, обтегача, веригата, двата вала и си готов. Клапаните се задвижват от едни палчета, много яко е измислено. Място има за работа, защото рамката си е стоманена и не е като на ЦРФ-а с уширения отстрани, което много затруднява всякакви работи по мотора без сваляне на двигателя.
                            Истина е, че по менюъл са еднакви двигателите. Разлика в генератора, маховика и ауспуха+кривката, скоростите, килограмите, стартер.

                            Коментар


                            • #15
                              До: KTM EXC250F

                              Ами да кажа и аз нещо за 250sxf-c ,можеби най-добрия удар на ктм от ново поколение.Дефектите които може да даде са изключително и само от човешка грешка но не и от технически от мотора.На нов мотоциклет веднъж регулирани клапаните след 10часов пробег ,нямат шанс да потънат минимум 200 часа .При състезателен режим с Росен Тончев когато стана шампион две поредни години ,на сезон са сменяни по едно бутало и два комплекта сегменти ,но там се търси повече плътност и се налага.Но съм имал случай на едно момче с мотор на 115 часа ,буталото беше износено с 1,5 стотни .
                              Веднъж правилно настроен на пружини ,окачването вози невероятно ,
                              да не забравяме и факта че най-силния сериен мотоциклет 37 к.с.срещу 32-33к.с.за японците(ако не вярвате всички сте чели миналогодишните броеви на мотокрос ).На кросовия може да се сложи и стартер тъй като са едно към едно с ендуро версията .
                              това от мен ако имате въпроси моля мога да дам съвет на всеки

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X