До: Защо КТМ
Това стана като приказката дето циганчето обяснявало за луканката. Брат му разправял, че веднъж гледал един как яде и била много хубава 
Титлите на КТМ в мотокроса говорят достатъчно за марката и нейните качества. Няма как да е с лошо окачване и да печели.
Може на серийните модели да има дребни недостатъци, но след подходяща настройка, както е писал Краси, всичко си е ОК.
С това си мненеие нямам за цел да възхвалявам КТМ. Карал съм доста КТМ-и и доста Хонди, Ямахи, Сузуки и Кавазаки. Всеки от тях е с уникалните за марката и модела качества. Като цяло обаче силите са изравнени. От последните 2 години моделите на КТМ показват голямо развитие и в някои отношения задминават японците. Ако не беше рестриктивната политика на щатите спрямо тях като европейска марка, може би нещата щяха да изглеждат по-различно.
КТМ се придържат към мотото си "Ready To Race" и от магазина може да си купиш мотор с който да участваш на състезания на другия ден, докато за японски мотор трябва да изхарчиш още някой лев за да стане като за световно
Първоначално публикуван от borisgp
Преглед на мнение

Титлите на КТМ в мотокроса говорят достатъчно за марката и нейните качества. Няма как да е с лошо окачване и да печели.
Може на серийните модели да има дребни недостатъци, но след подходяща настройка, както е писал Краси, всичко си е ОК.
С това си мненеие нямам за цел да възхвалявам КТМ. Карал съм доста КТМ-и и доста Хонди, Ямахи, Сузуки и Кавазаки. Всеки от тях е с уникалните за марката и модела качества. Като цяло обаче силите са изравнени. От последните 2 години моделите на КТМ показват голямо развитие и в някои отношения задминават японците. Ако не беше рестриктивната политика на щатите спрямо тях като европейска марка, може би нещата щяха да изглеждат по-различно.
КТМ се придържат към мотото си "Ready To Race" и от магазина може да си купиш мотор с който да участваш на състезания на другия ден, докато за японски мотор трябва да изхарчиш още някой лев за да стане като за световно
Коментар