Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо КТМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо КТМ

    Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
    За мойта Хонда ЦРФ 450 Р е 300 лв.
    Вчера бях в Бултрако за Хонда ЦРФ450Р буталото е 155лв. а сегментите 113лв.

    Коментар


    • #47
      До: Защо КТМ

      Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
      Вчера бях в Бултрако за Хонда ЦРФ450Р буталото е 155лв. а сегментите 113лв.
      По принцип за моторите буталата вървят с сегментите и буталния болт-комплект.Но това е за моторите.

      Коментар


      • #48
        До: Защо КТМ

        Е та Хондите и по-точно ЦРФ-ите не са ли моторибе Джарта.Пак не съм разбрал нещо май.
        [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

        Коментар


        • #49
          До: Защо КТМ

          Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
          Е та Хондите и по-точно ЦРФ-ите не са ли моторибе Джарта.Пак не съм разбрал нещо май.
          Разбрал си,разбрал си.

          Коментар


          • #50
            До: Защо КТМ

            Все пак да кажа наистина колегите в Пазарджик работят както трябва да се работи за което евала толкова много вносители и кой от кой по голям и силен а организация никаква. Но скоро поръчах чрез един приятел който доставя от Америка части и пристигнаха за 6 дни в четвъртак вечерта ги поръча в сряда сутринта ги взе от митницата едното беше ауспух не са ги пратили в пощенски плик така че има ли коректни търговци всичко е наред да си правят изводите тези които доставят части от европа за по месец май не им остава много!
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #51
              До: Защо КТМ

              Я вижте защо не КТМ http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=620054#post620054

              Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
              Аз пък те саветвам да вземаш само японско. Защото проблема с резервните части се решават много бързо отколкото с КТМ

              Успех
              Последно редактирано от Жоро Донечки; 02-02-09, 15:24.
              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

              Коментар


              • #52
                До: Защо КТМ

                Здравейте колеги, искам да получа малко инфо за този КТМ 125 казаха ми, че е края на 96г произведен задния калник в момента е с този на снимката , но оригиналния е с планка за монтаж на регист. табела и ме интересува характеристиките му и каква му е мощността
                http://www.snimka.bg/album.php?album_id=343052
                тука може да разгледате как изглежда и единственото , което се доближава на външен вид с него е това: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...nduro%2096.htm ,но 250куб.см.
                Заслужавали си мотора изобщо, и също като височина дали ще ми пасне 173 съм висок 74кг от гледна точка да мога да стъпвам на земята спокойно? Внос е от Италия и ми го предлагат за 1900лв.Благодаря предварително на отзовалите се колеги !!!
                Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                Коментар


                • #53
                  До: Защо КТМ

                  Бялото ктм-че 90година а оранжевия е 97ма

                  Коментар


                  • #54
                    До: Защо КТМ

                    Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                    Бялото ктм-че 90година а оранжевия е 97ма
                    мерси колега че ми бяха казали че бил каря на 96 белия ктм
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • #55
                      До: Защо КТМ

                      КТМ-а който ти предлагат е ЕХС125 от 1992г.
                      Единствено и само 1992г. КТМ са с такива лепенки на пластмасите на радиатора. Имах преди години КТМ SX250 1992г. и съм ровил в интернета за тези модели много.
                      На мен мотора ми изглежда добре и цената не кой знае колко висока за спортно ендуро.
                      С такова моторче но SX модела на едно състезание хлапето до мене така се изстреля на старта, че повече не можах да го стигна.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #56
                        До: Защо КТМ

                        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                        Тука вече може да се спори,и аз не съм съгласен.Този заден амортесьор,дето е забит като кол ,не сматам че е най-доброто решение за съвременно ендуро ,но това си е тяхно и те държат на него.

                        И аз това спомех в друга тема, бях чувал доста оплаквания от колегите с КТМ и за едно каране успях да се убедя че като цяло мотора е много по дървен от всеки японски!
                        Иначе много ми харесваха КТМ - те но в последствие се радвам че съм избрал японски мотор. Един приятел кара КТМ една година, а кара от доста време и в последствие заключи "КТМ - а не го признавам" . Това са мненията и на доста други бивши притежатели на КТМ.
                        Не съм сигурен дали дори при оптимални настройки можеш да усетиш от машината това което би ти дала една Хонда примерно!

                        Сравнението с голфовете е много удачно според мене...сега че вози вози ама все пак....
                        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • #57
                          До: Защо КТМ

                          Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                          И аз това спомех в друга тема, бях чувал доста оплаквания от колегите с КТМ и за едно каране успях да се убедя че като цяло мотора е много по дървен от всеки японски!
                          Иначе много ми харесваха КТМ - те но в последствие се радвам че съм избрал японски мотор. Един приятел кара КТМ една година, а кара от доста време и в последствие заключи "КТМ - а не го признавам" . Това са мненията и на доста други бивши притежатели на КТМ.
                          Не съм сигурен дали дори при оптимални настройки можеш да усетиш от машината това което би ти дала една Хонда примерно!

                          Сравнението с голфовете е много удачно според мене...сега че вози вози ама все пак....
                          Хм, странно заключение, един приятел пък каза точно обратното след като покара моя КТМ

                          а и хайде покажи ми хонда 2Т която е ендуро модел и е правена след 2005-та година, че и 4Т CRF-X е далеко от КТМ ако става въпрос за ендуро.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #58
                            До: Защо КТМ

                            Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                            КТМ-а който ти предлагат е ЕХС125 от 1992г.
                            Единствено и само 1992г. КТМ са с такива лепенки на пластмасите на радиатора. Имах преди години КТМ SX250 1992г. и съм ровил в интернета за тези модели много.
                            На мен мотора ми изглежда добре и цената не кой знае колко висока за спортно ендуро.
                            С такова моторче но SX модела на едно състезание хлапето до мене така се изстреля на старта, че повече не можах да го стигна.
                            а мотора може ли да му се регулира височината в смисъл при моя ръст 173см и каква му е мощността, че на моделите от тези години ехс 125 ги дават 8кв или 11к.с.
                            Последно редактирано от spower; 17-02-09, 17:21.
                            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                            Коментар


                            • #59
                              До: Защо КТМ

                              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                              Хм, странно заключение, един приятел пък каза точно обратното след като покара моя КТМ

                              а и хайде покажи ми хонда 2Т която е ендуро модел и е правена след 2005-та година, че и 4Т CRF-X е далеко от КТМ ако става въпрос за ендуро.

                              За ендуро не мога да кажа наблюденията са ми за крос. Може и да си прав за ендурото макар че се съмнявам но просто ендуро КТМ не съм карал! Но както един от колегите спомена окачването е на същия принцип като при кроса на мен това ми направи най лошо впечатление така че... очаквам и същото поведение и на ендуро моделите.

                              Всъщност можеби трябваше да се уточня понеже тук във форума предимно се карат ендуро мотори!
                              [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                              Коментар


                              • #60
                                До: Защо КТМ

                                Не добре настроеното окачване ще те ужаси без значение какъв е мотора. Това че окачването на КТМ е малко по претенциознно и по трудно се настройва не значи че е лошо. Ако беше лошо никой нямаше да кара КТМ защото това щеше да му струва по 2 сек на обиколка на мотокрос. Просто всичко е до верните настройки, пружини и клапи.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X