Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо КТМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Защо КТМ

    Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
    За ендуро не мога да кажа наблюденията са ми за крос. Може и да си прав за ендурото макар че се съмнявам но просто ендуро КТМ не съм карал! Но както един от колегите спомена окачването е на същия принцип като при кроса на мен това ми направи най лошо впечатление така че... очаквам и същото поведение и на ендуро моделите.

    Всъщност можеби трябваше да се уточня понеже тук във форума предимно се карат ендуро мотори!
    Това стана като приказката дето циганчето обяснявало за луканката. Брат му разправял, че веднъж гледал един как яде и била много хубава

    Титлите на КТМ в мотокроса говорят достатъчно за марката и нейните качества. Няма как да е с лошо окачване и да печели.
    Може на серийните модели да има дребни недостатъци, но след подходяща настройка, както е писал Краси, всичко си е ОК.
    С това си мненеие нямам за цел да възхвалявам КТМ. Карал съм доста КТМ-и и доста Хонди, Ямахи, Сузуки и Кавазаки. Всеки от тях е с уникалните за марката и модела качества. Като цяло обаче силите са изравнени. От последните 2 години моделите на КТМ показват голямо развитие и в някои отношения задминават японците. Ако не беше рестриктивната политика на щатите спрямо тях като европейска марка, може би нещата щяха да изглеждат по-различно.
    КТМ се придържат към мотото си "Ready To Race" и от магазина може да си купиш мотор с който да участваш на състезания на другия ден, докато за японски мотор трябва да изхарчиш още някой лев за да стане като за световно
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #62
      До: Защо КТМ

      Това стана като приказката дето циганчето обяснявало за луканката. Брат му разправял, че веднъж гледал един как яде и била много хубава
      Хубаво лавче много ми хареса но е малко не на място, понеже темата е защо КТМ, а не Защо КТМ ендуро . Просто си казах личните впечатления от сравнението на КТМ с японските, които съм пробвал и какъвто карам (крос).
      А относно постиженията на КТМ в състезанията, маркетинга и рекламата си казват думата, първо машините с които се кара по състезания със сигурност се различават много от тези на пазара, второ има голямо значение колко пари има отбора и какъв състезател(състезатели) ще вербуват.
      За пример веднага мога дам суперкроса в щатите в момента Ямахата под краката на Стюард изглежда недосегаема но дали YZ-та е по успешен от Кавазаки, Сузуки и Хонда.
      А за здравината и издръжливостта на КТМ спрямо Японското мисля, че няма смисъл да спорим, от тази гледна точка мисля че наистина е не екстра, а просто необходимост доставянето на части да става бързо.

      Това си ми е скромното мнение
      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #63
        До: Защо КТМ

        Е хайде хайде

        Да участваш в състезания не е като да подготвяш за световно
        Готов за участие в състезание е всеки мотор. Е, може японските да нямат старт бутон на предницата.

        А КТМ-ите в световното, тия дето са печелени титлите с тях, ъъъ, дори и рамките им са различни. Да не говоря за останалото. На японците поне рамките са серийни. Вярно - подбрани, но от серийни партиди.

        И няма такъв филм за рестриктивна политика на Щатите към ктм като европейска марка.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X