Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

    Гоблин съгласен съм с теб за 50мм Марцочи но то изла май само на тм нали ,щото при ГасГас са с Закс отпред и отзад и май не е така добър както очакваха.А за ТТХ Години ще минат докато го пуснат сериино,този тип Олинс може да се кара при мотокрос,емдуро и супермотард,без да се пипат никакви вътрешни настройки нито масла нищо.Работи се само с клицовете и и реглажа на прожината от горната страна на амортисиора.С него карат ха световното ,също можеш да го поръчаш сериино но цената е много дебела
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #32
      До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

      50mm марцоки има само на Тм-а серийно, и на новата Бета racing edition за 2009та. Не ги разбирам толкова, знам че 50мм марцокито е коренно ново спрямо предишните.
      За ТТХ-а - поживем увидем. Може и да се появи като опция след някоя и друга година, но трябва наистина да предлага нещо коренно различно. Живот и здраве
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        50mm марцоки има само на Тм-а серийно, и на новата Бета racing edition за 2009та. Не ги разбирам толкова, знам че 50мм марцокито е коренно ново спрямо предишните.
        За ТТХ-а - поживем увидем. Може и да се появи като опция след някоя и друга година, но трябва наистина да предлага нещо коренно различно. Живот и здраве
        Да,различно е.Най-накрая и те направиха туин чембър!
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #34
          До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

          Гобли ,направо ме разбиха с ТМ.Казаха ми че зада смениш веригата се сменя коляновия вал и разпределителния вал,та за това и всичко свърши много бързо.Ти сам знаеш колко струват двата вала и веригата ,а и чак тогава се слага и автоматичния оптегач.Лично аз съжалявам но няма нищо .
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #35
            До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

            За да смениш веригата от тясната на широката, трябва да се сменят сума ти неща, да. Ако си ги плащаш ти не е работа.

            За автоматичния обтегач не знаех, мислех че и така може да се сложи. С ръчния просто трябва да си проверяваш обтягането често. Нещо грешно съм те разбрал, аз мислех че вече е свършена тази процедура на мотора, не пишеше ли че вече е с новата ?

            Както и да е, ти си знаеш най-добре. За мен това би било причина да се попазаря, но не и да се откажа Но ти си знаеш най-добре. Машината е ползвана все пак, не е като да я вадиш нова от магазина.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

              Имах удоволствието да покарам и тествам ТМ 450 - 2008 , и съм впечатлен ... иначе не бях чул за тази марка , то човек се учи цял живот .

              Коментар


              • #37
                До: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                Двата дена(събота и неделя)имах на разположение да тествам ТМ450,едно е човек да направи едно кръгче,друго е да кара мотора цял ден и да види + и -



                Та ето какво ми направи впечатление на мен,изключително бърс и хъсав мотор,леко подаване на гаста и те изтрелва без умисъл,но в същото така и време притежава добри ниски(въпроса е човек да е свикнал да борави леко с газта,не да я върти хаотично,нервно или отпуснато)та така с него качвах и препятсвия,макар и така все още мисля,че е неподходящ за гората и тесните каманисти пътечки.....



                ...изключително лек,дори по лек за кубатурата си е от yamaha-та ми,маневрен с удобна позиция на водача,доста добре разпределена тежест,малко по твърдо укачване(макар и видях е нагласено на soft)





                разполага си със собстено курмило,а този километраж(изглеждащ от колело)си е оригиналния,четеца е на задното колело а магнитчето е пъпка която стърчи от задния диск(ами ако трябва да се смени )има си цялата инсталация,стартер,клаксон,мигачи,фар(габарит,off,къси и дълги)и ест стоп



                Хареса ми да си го джиткам двата дена,голямо удоволствие е пак казвам,лек и удобен,мощен и неубоздан(не успях да му заваря гаста дори и по асфалта)



                Ето ме и тук с този свелто син дзевр

                (момчето което ме щракна тук претърпя много лошо падане,снимки ще сложа в темата "Велико Търново-dirty dozen" на заден план се вижда и ТМ-а как гледа мезмълвно )
                Последно редактирано от Shifta; 04-05-09, 09:45.

                Коментар


                • #38
                  От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                  Четох темата около 5 пъти...Айде давайте "ревю" за 2010 !!
                  "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                    Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
                    Четох темата около 5 пъти...Айде давайте "ревю" за 2010 !!
                    Чакаме представянето на моделите за 2011-та...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                      Още по-добре !! Нещо мноо ме кефят двутактовите ТМ-и ...да не направя някоя глупост...
                      "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                        Еййй нещо се е поболял тоя народ по тия цвайки, тц тц тц, странна работа Да не излезе някоя нова тема ТМ EN 2такт мания
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #42
                          От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                          Вярно е... аз продадох мотора си , и следващия ми ще бъде 2т.ендуро ТМ-а привлича с това че излиза серийно с части и аксесоари които обикновено се получават срещу доплащане много спретнат изглежда
                          "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                            Новият (за 2011 година) line-up на TM Racing е вече факт. Моля не се заблуждавайте от typo-то в title bar-а - това са модели за 2011 - можете лесно да прецените по новите модели карбуратори на Keihin заложени в тях.
                            Между другото прави впечатление, че дори и 144 кубиковото ендуро излиза серийно с Marzzochi USD... Няма пет-шест - хората правят сериозни машини.

                            Втори едит: сега забелязах и очевидното - четиритактовите модели са с инжекциони...
                            Последно редактирано от господин никой; 09-11-10, 09:20. Причина: Смислова добавка...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                              Таблица за настройка на карбураторите на двутактовите модели от 92-ра до 04-та. Мисля, че може да е полезна и на други колеги със сходни карбуратори и кубатури.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Tm Racing 2009 - EN250, EN300, EN450F, EN530F - тест

                                Обновеният сайт (простете за външният URL link) на TM Racing е вече факт!
                                Последно редактирано от господин никой; 15-12-11, 22:27. Причина: смислова корекция...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X