Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не се карат много мотори в БГ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от АНТИМ
    масовият българин е селянин /нямам предвид живеещ на село/слушаш чалга и каращ голф 2-ка
    По-точно младия българин! За чалгата си прав! Лично аз, супер много се дразня, когато някое гелосано гъзарче с цигара и с гейска риза почне да се кефи... Днешното младо поколение, макар че аз приспадам към него, мисля че е пълна СКРЪБ. 99% не могат да ценят истинската музика. После нямали пари младите хора! Всеки ден по две кутии цигари за 3 лв. - може! Всеки ден по 10 лв. в кафетата - може. Всеки месец по незнам си колко лева за тъпи гелове, дрешки и други лигави играчки - може. Извода от всичко това е - не осъзнават какво правят изобщо на майката Земя! Аз поне такива наблюдения имам!

    Относно представителството на КТМ в България - много добре правят! Някои марки нямат и такова представителство в България!

    Коментар


    • #17
      Калине, за Гъркът съм съгласен той е малко по-работлив от средностатистическия арабин.Там моторизма се развива по ред условия диаметрално различни от нашите в BG.На първа хрумка,целогодишен сезон,пара(мангизи),некви данъчни и застрахователни преференции-предполагам рнали са EU,трафик,паркоместа ,народопсихолигия (замислял ли си се защо в Солун няма велосипед а в Германия и Холандия са с милиони) ,не ми се задълбава много,много.
      Не може да се отрече влечението на човеците към комфорта и лукса,всеки иска "С" -класа,кожа,климатик.Всеко гъзар с кинти като се качи на мотор и като разбере,че трябва да е с броня като на средновековен рицар-щот по джапанки не иде и еърбега не фела,екип лишаващ го от климатроника,изпотрн по светофарите и прашасал като миньор в забой,Двуколесен и незабележим дори и за "PUNTO" си вика - "Къв е тоя кошмар ,кви са тия луди дето се занимават с моторетки?Я да си се метна в Ц-етката с мадамката..."
      Аз си мисля,че това е голяма спирачка,не са само парите.Надявам се да съм си изяснил мътните мисли.
      За представителството на КТМ,Тези австрийци за водили разговори с Божин и Еди да им ползват пътечките към потребителите ,май не им се е отворил парашута,тъй че чакаме развитие по въпроса.

      Коментар


      • #18
        Да,ама батка,то и Ц-етките не са масови.Мойта теза е че в Бг няма мотори главно щото няма кинти.Щото познавам 1000души дето ако имат възможност колкото един грък ще се спукат от каране.Макар,че тука е 6 месеца сезона.
        Инъче верно,че е селянийка.Мноо се дразня,ама главната причина да сме толкоз малко не е липсата на желание и мотокултура,а липсата на средства.Щото не всички са тъпи като мене за моторите да дават всичко.Хората са нормални и ги интересуват първо нормалните неща.
        К. Кулев

        Коментар


        • #19
          напрово ми окапаха очите тук да го изчета всички постинги.. не моеже да се разделят нещата на има пари и няма пари.Реално погледнато хората могат да си закупят мотор тук от както Еди работи или някой друг от дупнишките агенти.Не може да исакта хиляди мотори по улиците за толкова малко време>говоря лично от моята гледана точка.Цял живот съм искал да си имам мотор, преди 2 години за пурви път има възможност да си сабера някви пари и кво??? да си купиш мотор ама от каде. не исках д ае от някой състезател защотоо тяхното състояние е окаяно... не защотото дават много газ а не ги поддържат. и как да дам 8000 лв за мотор каран 2 сезона от хора които не знаят какво е USERS SEREVICE MANUAL.. i плачат чев няма пари.има много аспекти тази тема.МОТОРНИТЕ СПОРТОВЕ СА ЗА БОГАТИТЕ!!! това не е само в бг а по цял свят.или ако искаш да караш виждаш много зор.
          -- за спорта з амен нещата са много прости.ТУкима силно развит манталитет че спорта "спонсорите" трябжа да ти хранят семейстовото!!! не просто да ти дадат накладки бутала и бензин и гуми а ти трябват ПАРИ. Очакването в бг е да ти дадат торбата с парите и да станеш състезател в 95% от случаите. никаде го няма.Големият спорт се прави от деца.. а тези които аз познавам от настоящите кростити и пистаджии имлипсва средното образование дори още в ранния стадий на животА СИ излза че ще са професионални състезатели защото заебават всичко и се втурват състеатели да стават ..тоест тяхната работа да е да тичат всяка сътрин, да тренират физическа подготовка и спецялна с мотора да водят режим и сабота и неделя да мачкат всички останали които са по слабо потготвени. кои от нашите млади надежди работят нещо чой или компира или балинов(едно време) или росен тончев .. хоратра които постоянно ги споменават... е кво стана какъв спонсор им трябва.. начи + всичките пари за мотори и части и подготовка и състезание на тях трява да им се дават поне по 500лв месечно за да живеят , а долкото им е познат техния стандарт 500 няма да им стигнат!!! аз ако сум спонсор няма да им дам никога пари!!!!! има едно филмче фаастер мотогп се казва ..там след като гари маккой си счупи ръката много лошо го питат ..и какво прави след контуизята... и отговорът му бе " i went back home , and i was doing some regular 9to5 jobs for my dad".... а тук нашите прота разпродават гуми и екипировка останала от LAST YEAR`S SPONSORSHIP... TТВЪРДО сум за да се даваат пари и мотори и някой от тия вносители да спонсорира някой състезател... но кой след като повечето от тях знаят куде ще им отидат парите...до сеганякой да е чул ЧОВЕК КОЙТО ИРАЗБИРА ОТ МОТОРНИ ДПОРТОВЕ ДА Е ДАЛ ПАРИ ЗА МОТОСПОРТ!!!! аз лично не сум .. винаги е или приста ойл или видима идеал или пал мал... едно време даже милчо младенов обрули НЕВАДА цигарите с някви си баслосновна сума... е тия хора пари 2 пат няма да дадат.

          за пазара в бг мте пурва ще се насити поне за софия кадето движението е под всякакви критика и е толкова натоварено че няма на куде.. и с тези задруствания ккойто зависи пряко от времето ако си купи скитер ще си реши проблемите с транспорта до голяма степен.. а вече яма и каде да се паркира а едно скутерче или мотор са много по лесни за паркиреане а колата срещу 2лв на час и нея ще паркираш ама на никой не му се дават. бедна ни е даржавата бедни са и хората но замислете се каде може да си купиш по евтини мотори в европа?? дори американските са скупи но както изкупуваме строшение коли на ЕС. така и се внасят счупени и паднат мотори но без тях сме занимкаде... никой няма да даде 25000 лв за 1000рр от бултрако след като го има запо 14-15000 .. трябва да си само някой супер тузар дето ще си земе и ддс.. и тепурва пазара ще се развива даже за времето от което"някой си вкарва мотри" мисляя че се разпространяват с много барзи темпове.

          а иначе и моторите са скапи на всякаде.. не сум бил на магазините в атина или солун или в италия не знам как стоят нещата.. бил сум в сащ която се слави с най добрата икономика в света.. и там всички кавзат че моторите са евтини и наистина е така и искарваш много повече пари от тук.. и това е така .. обаче има един проблем ... накрая ти остава време евентулано да си караш мотора само неделя следобед.. защото за да поддуржаш този стандарт трябва да работиш... и раобтата ти е на 1място и имаш и чиато нова екипировка и мотор и нови гуми .. обаче те седят в гаража ти защото просто нямаш време.А моевто мнение е че ако хората работят и тук толкова и имат някакви създадени преоритети рано или касно ще субер некой лев и макар и един пут седмично но ще моегат да карат... и тогава ще има кой д акопува от магазните и тогава тези магазини ще спонсорират някой .. не че сеганяма кой д акопува....... но всичките пати когато сум ходил в магазина на Еди ми избиват комплекси з амалоценност... винаги моята кола(голф3 който е почти голф2 - фолкмобил както по горе го наричате) е с поне 10 години по стара от всички останали на паркинга и тези които пазаруват там далеч не са сабирали пари 1 месец зза да си купят една гума. но тва е .. не само в бг е така. всичко е както си го направиш всеки се разполага според чергата си ...
          а за мен всичко ще си дойде на мястото от естествена еволюция на мотокултурата коятое паралелна на развитието на нашата държавица
          full time rider, part time racer
          jrc4life

          Коментар


          • #20
            Веско,брат тоя път малко глупости надрънка.
            Кво излиза?Че щом не работят не стават за състезатели
            И ясна е ситуацията в Бг.Щом ти няма да дадеш никога пари на такива,кой ли би дал.Ти дето те боли за спорта...
            Ти на кого би дал между другото,ако не на тях?
            И що така приказваш?кой е спонсора дето дава заплати?И не мислиш ли,че точно така трябва да е?
            Яд ме е,щото никак не е така,а много ми се иска,състезателите(в по-големите и силни отбори) да са състезатели в истинския смисъл на думата.
            Сега ще ти обясня от моя гледна точка по-подробно.
            Аз преди да стана състезател се занимавах с малко по-други неща.И ако бях продължил нямаша да работя "some regular 9to5 jobs for my dad" ами щяха да (продължават) работят за мен.Ама си избрах да съм състезател,защото това е нещото което искам да върша.Тук ми е мястото.Тук съм ценен и т.н.И съм спрял да се занимавам с това с което можех да живея нормално,защото състезанията поглъщат всичките ми сили,включително и финансовите.Значи отказал съм се от това да изкарвам пари и всичко което върви нормално с тях и към което се стремят всички нормални хора.Не искам да съм паралия,да карам скъпа кола,да имам всичките материални блага...искам да съм състезател и да карам!!!!Ама времето минава!И кво?Наближавам 30те.Хората на тези години се женят,имат дом,правят деца.Аз не мога да имам такива неща,защото някои мислят като теб.Че не трябва да се дават заплати на състезателите.Те трябва да си работят!И какво да работя като през седмица съм целия уикенд от четвъртък натам на състезание.И като през другото ереме гледам да правя някаква физическа,да съм на мотор,А И ДА МИСЛЯ ПОСТОЯННО ЗА ТОВА.Щото това е мнооооого голяма част от състезанията.Малко хора в Бг осъзнават че да си бърз не означава да си животно с невероятни рефлекси и супер физика.То си е и мисловна дейност.
            К. Кулев

            Коментар


            • #21
              Битието определя житието както са казали.Няма защо да се жалваме че гърците имали а ние не,като оставяме циганите да гласуват вместо нас ние сами си определяме битието.Мисля че всеки трябва да си гледа в неговото си канче да бъде по отговорен и тогава нещата ще се оправят от само себе си.Тогава няма да обсъждаме слухове дали има или няма представителство на KTM,а ще обсъждаме кой модел KTM е по подходящ за ендуро или крос и от кой дилър в BG ще го купим по изгодно.

              Коментар


              • #22
                по скоро може би не си ме разбрал ...професионалния сустезател това му е работатаи трчбва да получава заплата но тук в бг такова нещо няма.под 9to5 job имам в предвид не да слогуваш на някой или че всивки трябва да го правят, а че емнещо с което да си искарваш хляба и когато дойде четвуртък да заебеш всико и да мислиш само за това да си най най бърз..., а не с парите от спонсорите да се задоволяват капризи и лускави коли и тн.идеята ми е че парите от тези "спонсори" не отиват за това което ти казваш ,а някъде другаде... къде никой не знае. за това и казвам че която фирма е дала 1 пат пари на някои ил му е била спонсор.. никога не се е случвало 2ри апт да го направи или просот да си смени отбора.. цхел сам доста интервюта на топ пилоти които казват че мечтата им е .. to ride bikes for living (neмога да го преведат точно а това го пиша така) но уви тва успяват да го нарпавят много малка група от хора. Идеята мие че тези наши известни и па малко известни личности изискват финанси като за топ пилоти но от тяхна страна не се дуржат като такива.това си е само мое впечатление и разбира се не слагам всички под един знаменател.но спорта е саможертва дали е ендуро крос илиписта .. всичко оставана заден план.И на мен ми бе мечта да карам мотори и сам мотори и само това да правя по цел ден ..но не става.Аи Калине до колкото те познавам или не .. мога да ти кажа че нямаш нищо общо сас средностатистическия бг състезател и съвсем не спадаш към тези за които говоря. Може би проблема идва от там че нито един състезател си няма менажер или не знае как да си намери адекватен спонсор.Защото не става прсото да отидеш и кажеш аз съм еди кой си .... (поне така си мисля може и да варши работа).Тук всичко се руководи от един човек, б.николовкойто определя кой куде и как... относно пистата оставам с впечатление че той е лицето на всички мотористи в бг и судбата им зависи от него!!!!.в мотокроса винаги големите отбори се разпадат за 1-2 години и всеки си хваща пътя и плюе другия.Калине Ти много добре познаваш бг мотиристите... според теб кой от тях(не говорим за теб ти си изклучение) кой заслужава КТМ - България да му стане спнонсор и да му осигури 2 мотора части и тн..?примерно ... навсякудето където има пари има интриги и всичко загива..
                Кажи ми трябва да знаеш по добре от мен.. как става така че най-добрият нисъстезател на писта М.Чой става така че не може да отиде на тестовете в испания които бяха тази събота и неделя(не знам дали е отишъл в крайнасметка но имаше сериозни проблеми).Все пак това момче миналата година кара в супершток и имаше 2 мотора, и постигаше добри резултати а сега какво става?връща се оттам от кадето е почнал?
                И друго може ли Росен Тончев да обяснява по тв как нямал спонсор и няма как да продължи състезателната си дейност, а на предишното състезание да си трагва с последен модел мерцедес?? а тов а са едни от хората които най много ги споменават и по тв и във весници и всякви медии.. за тях би трябвало най лесно да си проправят пут във затруднения и да си намират спонсори.
                Калине понеже си мисля че ти си изключително в час във всички аспекти на спорта и с това какво трябва да дава от себе си и да изисква един професионален сустезател, та ти ако бе собственик на най-големия магазин или дилър на ктм или която и д ае японска марка... кой всичките наши шампиони би обезпечил да води нормален сустезателен процес и да има всичко онова за което писа по горе? за кой от тях знаеш че би тренирил и би се отнесул толкова серизно и професионално както би гонаправил ти?
                а мен дето ме боли за спорта бих дал на теб, на коко куманов и на шепа хлапета на който бащите им не крещят дайййй газ бее... по завоите и не са супер треньори разбирачи

                за мен докато пистовите сустезатели не се отурсят от сянката на Б. Николов и кросистите не се излезнат от сенките на бащите си, ще им е много трудно да пробият през всичките тези проблеми за които си говорим.
                това си е лично мое мнение и не искам да обиждам никого с него.Калине не говоря за теб а за вс.останали.предполагам че тук не е мястото да пиша тези работи но се зачена темата.
                и всички тези неща различават ендурото от бфм и тук всички сме равни!
                full time rider, part time racer
                jrc4life

                Коментар


                • #23
                  браво веско браво JRC
                  съгласен съм напълно с нещата които си написал
                  калине -ти си изключение бе брато
                  друг такъв "щемет" като тебе измежду шампионите на бг няма
                  веско много превилно е описал цялата ситуация
                  до скоро си мислех че само аз ми минават такива месли през главата ама явно не е тъй

                  могат да се кажат много неща по темата но наистина още от времето на социализма според мен е останало това в спорта ни че някой е длъжен да дава пари за спорта за да им покажем ние на целия свят кои сме и колко сме добри

                  и от друга страна пък спортистите да гледат да завлекат от където колкото могат

                  да ама не
                  тези години отминаха безвъзвратно и все повече отиваме към щатският вариант,че карането е "фън" и не непременно основна цел в живота и че ще кара който може да си го позволи
                  а не понеже някой си мисли че е много талантлив и хората да са длъжни да му правят метани

                  веднъж гледах интервю с езра лъск тва е един от най силните състезатели в щатите по мото и суперкрос и човека тъкмо бе победил рики и всички останали и се кефеше все пак към края на интервюто каза че няма намерение да става някакъв вманиячен в състезанията човек че си има и семейство а и много други неща освен мотори и състезания и това го каза човек победител в американски суперкросс

                  и в България и в чужбина има много хора които искат да карат но май само ние сме свикнали с мисълта че някой друг е длъжен да спонсорира и да дава пари,ако РЕШИ да го направи и има и някакъв интерес -добре ,но не и по начина по който са свикнали особенно състезателите от по старото поколение а и техните синове
                  така не ги и учат на много добро и им създават проблем за живота им в бъдеще според мен

                  да не казвам кви изявления съм чувал от такива
                  че..."трябва ли АЗ да си купувам мотор за да им показвам как се кара " и подобни казани от хора за които преди време държавата е хвърляла стотици и стотици за да достигнат нивото си и просто така са свикнали- да ама вече е...пазарна икономика и...интереса клати феса а не партийния секретар шурето на братчеда и ...тн, все пак държавата има интерес спорта да се развива но и там е една ...каша в момента а и с тези спонсорства и тн редовно се злоупотребява тъй че.... а бе аре че ми омръзна да списвам вече

                  Коментар


                  • #24
                    Това е малко по-различно.Но първия път ти каза:
                    излза че ще са професионални състезатели защото заебават всичко и се втурват състеатели да стават ..тоест тяхната работа да е да тичат всяка сътрин, да тренират физическа подготовка и спецялна с мотора да водят режим и сабота и неделя да мачкат всички останали които са по слабо потготвени. кои от нашите млади надежди работят нещо чой или компира или балинов(едно време) или росен тончев .. хоратра които постоянно ги споменават... е кво стана какъв спонсор им трябва.. начи + всичките пари за мотори и части и подготовка и състезание на тях трява да им се дават поне по 500лв месечно за да живеят
                    А няма нищо лошо ако беше така.Всички тези които си изброил го заслужават,без значение какво мислиш ти или аз или филанкишията за тях като личности.Заслужават го защото са лицето на нашия мотоспорт.Защото от всички останали точно те са тези за които си струва и защото те трябва да мислят само за каране,тренировки и състезания.Защото те никога не са го получавали това.А всички говорят за тях така както ти тук.(А най-лошото е че и те един за друг така говорят) Че са изхарчили един камион пари за глупости,че само искали да лапат и че нищо не заслужавали щото не стават.Ама ако те не стават значи пък всички останали СЪВСЕМ,АМА ИЗОБЩО ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ.Значи да заебаваме всичко и да не се занимаваме със спорт в тая държава-само си губим времето.
                    Какво се очаква от един състезател(не че има кой да очаква,ама айде ние като зрители отстрани).Как може някой да изисква нещо от него и да има претенции към резултатите му,след като той първо мисли как да си плати тока,да нахрани детето и между другото (заради любовта към спорта,щото бензина в кръвта вода не става) се състезава.
                    Какво може да направи Чой като миналата година от всичките състезания на които отиде беше виждал само една-две писти (с другите се запозна на квалификацията която е 20 мин.) а сега след като вече е стигнал някакво ниво и що годе познава ситуацията спонсорите решиха,че толкова стига.
                    Ако някой спонсор се е оттеглил,това е или щото няма сили,а вижда че трябват много пари инъче не става или пък както ПРИСТА ОИЛ-просто така им е хрумнало.Щото те трябва да са доволни.На целия балкански полуостров където стане дума за мотоспорт (главно писта) всички знаят тази фирма.Това си е доста добра реклама.Не знам колко точно години ПРИСТА ОИЛ РЕЙСИНГ ТИМ бяхме шампиони във всички класове и отборно,ама на средата на миналата година просто решиха,че вече не им се дава

                    Истината е,че много хора заслужават с отношението си и много с възможностите си,ама няма кой да даде пари.Защото КТМ България никога (е поне в близките 20г.) няма да може да си позволи да даде 2 мотора и всички разходи за състезанията (да не говорим и за тренировките,които малко хора смятат) защото няма как да изкарат толкова пари.А ако случайно дадат на някого един мотор,то всички останали,ще го съсипят от интриги или ще го очернят нещо пред спонсора или ще разправят,че за нищо не става.
                    Верно е,че има и такива които не заслужават това с което разполагат.Лично обиден съм се чувствал когато чуя някой (който има възможност да тренира,да кара,да се развива) каже напук че няма да кара,че не иска и подобни разни фасони.Ама това е така защото това се случва с такива на които всичко е дошло на тепсия.Ако бяха в отбор където отзад чакат 20 които искат и могат...

                    Сещай се какво е положението в Бг мотоспорта,щом Тончев,Чой и Тодоров няма да карат тази година (а може би и никога повече) защото няма пари.
                    Виж какво става сега.Те биха карали ако има пари.Ама няма (като мене) да дадат всичко само и само за да карат,вероятно защото макар и състезатели те са си нормални хора (за разлика от мен) и ги интересуват и нормалните неща и не биха пожертвали всичко.Добре ама като не карат какво???Кой ще ни представя на международните състезания?Какво става с останалите?Кого ще гонят,от кого ще се учат?Къде отива целия Бг мотоспорт?И кое е по-правилното в случая.Да се мисли,че щом те са готови да спрат значи не заслужават или,че трябва да им се осигури всичко?
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #25
                      Аз мисля, че причините в упадъка на мотоспорта в България са много комплексни.
                      Първо, никой от министерството пет пари не дава този спорт да тръгне да се развива сред подрастващите. Едно време излизаха звезди, тъй като все пак се отделяха пари за клубовете, а сега освен частни клубове, други май вече няма. А за частните могат да отделят пари само платежноспособните и то главно за синчетата си, от които я стане нещо, я не. Няма кой да забележи таланта от рано и да му помогне да се доразвие. Друг е проблемът, че и родителите се дърпат да разрешават на децата си да тренират мотоциклетизъм и когато детето порасне да решава само, вече е твърде късно!
                      Относно спонсорството:
                      Всеки спонсор, ако няма интерес да спонсорира даден спорт, където има масова публика, издържа до известно време, благодарение на личните връзки на някой и се оттегля. Защо всички се натискат за футбола? Защото там стадионите са пълни, вестници и списания, телевизия непрекъснато бълват материали. Помислете с какво футболът превишава мотоспорта по атрактивност? С нищо, но това е положението. Там е и мястото за реклама, което всички спонсори виждат. За да израстне голям състезател от мотоспортовете и да стоят солидни фирми зад гърба му, трябва да стане поне световен шампион!
                      За да се облагодетелства обаче един посредствен футболист, чийто отбор е загубил дори от Тамбукту, не му трябва да се труди много, а някой да го лансира. Това е основната несправедливост, която мен много ме дразни, но ние нямаме сили да се справим с нея, а само ще обвиняваме тоя и оня, а керванът макар и бездарно ще си върви!
                      В синхрон с тези проблеми и състезатели и ръководители вместо да търсят разрешение на създалата се ситуация се джавкат и си правят мръсно един на друг, лансирайки едни и отстранявайки други. Донякъде ги оправдавам при това безпаричие. Никак не е лесно и на Богдан Николов, който при малкото средства с които се разполага, трябва да изолира някои, за които мисли, че са достигнали предела на възможностите си и да пробва с други, по-млади.
                      Аз конкретно нямам нищо против някой да кара Мерцедес, ако е заслужил, макар че Джовани Сала има 16 големи спонсора и голямата му мечта е да има Порше!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Защо не се карат много мотори в БГ?

                        Първоначално публикуван от Калин Кулев
                        В Солун сигурно са повече моторите.

                        бях там преди известно време и ще потвърдя, че е така
                        НО - мотори малко, скутери - фул......
                        движението е ужасно и с това се придвижват по-бързо
                        пък и декември месец там грееше слънце и могат да си искарват моторите


                        и си мисля, че темата не е конкретно за мотоспортовете
                        а изобщо за таченето на моторите като машина
                        да, така е - няма интерес
                        супер малък е
                        а нещата опират И до средства.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Калин Кулев
                          .........Виж какво става сега.Те биха карали ако има пари.Ама няма (като мене) да дадат всичко само и само за да карат,вероятно защото макар и състезатели те са си нормални хора (за разлика от мен) и ги интересуват и нормалните неща и не биха пожертвали всичко.Добре ама като не карат какво???Кой ще ни представя на международните състезания?Какво става с останалите?Кого ще гонят,от кого ще се учат?Къде отива целия Бг мотоспорт?И кое е по-правилното в случая.Да се мисли,че щом те са готови да спрат значи не заслужават или,че трябва да им се осигури всичко?
                          Такова нещо просто така някой да осигурява на някого средства да се състезава го няма никъде по света.

                          Живота е сУрав и кУрав.

                          Всеки който наистина е постигнал нещо в който и да е спорт, го е направил с много лишения и упорит труд, ама много упорит.
                          С мотокрос не може да се издържа семейство в Европа, а вие искате в България. Много време трябва да мине за да изчезне това мислене, че държавата трябва да се грижи за някой си спорт. Коя държава финансира формула 1 или WRC, или WEC, или БЕШ ?

                          Спонсорите.............
                          Всеки се чеше по спонсорите. Ами те затова са спонсори - решават че ще дават и дават; решават че няма да дават и не дават. Парите в крайна сметка са си техни. Ако искат ше си ги харчат за чалга примерно. Инициативата е в този който търси спонсорство, какво може да предложи насреща.

                          Айде стига съм плещил глупости

                          Темата все пак е друга - защо не се карат много мотори в БГ
                          Ам,че то и коли не се карат много
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #28
                            По принцип е така вече по целия свят. Всички школи са частни
                            Дано Митьо Ренгелов изкара нещо в кроса и Crazy job пък нещо в ендурото
                            Друг начин няма.
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #29
                              не успях да изчета всички постове но ще ви кажа какво видях

                              жигула(тъмно синя стара) вътре се возеха баща и сина му а отзад на ремаркето имаше ктм не забелязах точно какъв но беше ктм!!сигурен съм че моторът струваше няколко пъти цената на колата!!

                              Много често ако има желание има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X