Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не се карат много мотори в БГ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо не се карат много мотори в БГ?

    Стига глупости.Това да не е защото не сме се сетили?Няма пари бе брат.В едно 100 000-но градче в Италия има повече мотори отколкото в цяла Бг.Това е проблема.Просто сме много бедни.
    В Солун сигурно са повече моторите.Пък аз ти разправям за Атина-за магазините.Там кво е...
    К. Кулев

  • #2
    Първоначално публикуван от Калин Кулев
    Стига глупости.Това да не е защото не сме се сетили?Няма пари бе брат.В едно 100 000-но градче в Италия има повече мотори отколкото в цяла Бг.Това е проблема.Просто сме много бедни.
    В Солун сигурно са повече моторите.Пък аз ти разправям за Атина-за магазините.Там кво е...
    Така е! Браво, Калине.

    Коментар


    • #3
      Абе колеги заебете тез глупости че сме били бедни.Проблема е че в БГ има условия за моторни спортове но хората който ги практикуват са малко.Най мразя като ме види някой приятел,познат с мотора и ми каже "Абе Ламя тъй ли не порасна ами още с детски работи се занимаваш".Ей затова няма вносители , моторджий, и спосори и т.н.Не е до бедност Калине.Всички имат пари за много скъпи любовници и коли и ловни педерастий но не и за нова CRF 450 X нали ме разбра пич.Че половината ми колеги харчат по 1 ново ендуро от магазина на всеки 2,3 месеца само за курви и хотели.Това е действителността в БГ.

      Коментар


      • #4
        Ламя,не ти знам колегите,ама няма пари вярвай ми.
        В Бг мотористи сме предимно хора които сме решили това да ни е живота.Ама от тези хора само една малка част успяваме да си позволим да си го купим,а една малка част от малката част (които сме си купили) си позволяваме и да ги караме постоянно.Другите въртят по 2000км годишно.Ама не е щото не им се кара,а защото са с 200лв заплата.Ама и какво се числя аз към тези които успяват да карат,след като от години вече нямам пистов мотор (за по улиците) а последните две,преди да се разделя с него си позволявах да отида по на едно море и два събора годишно!
        Баба ми викаше,че сития не вярва на гладния...
        Знаеш ли колко хора познавам които имат желание и ако НЯКАК изкарат пари ще си купят мотор.Почти толкова са колкото и познатите ми с мотори.Част от тези момчета напоследък купиха някоя и друга моторетка,щото много отпуснаха кредитите напоследък.
        Говоря ти за това,че ако бяхме една нормална държава с нормален западноевропейски стандарт,всичките тези хора за които ти говоря нямаше да слизат от моторите.И още 5пъти по толкова хора,които просто смятат,че е шик,че е кеф и,че просто така искат щяха да си купят мотори (че на всичкото отгоре е и евтино...5-6 заплати е чисто нов мотор).А колегите ти и още много като тях пак щяха да си харчат по курви и хотели.
        От друга страна и Швейцарски стандарт да имаме пак няма да сме като Италия примерно,щото сме 7 000 000 барабар с циганите и имаме 5 месеца зима.И пак няма да има спонсори за МотоГП
        К. Кулев

        Коментар


        • #5
          Кулев.по принцип има доза истина в това което казваш,но си мисля 4е по времето на 80-те..Бг не била много..казвам много по зле от Италия напирмер....аз то4но тогава сумс е родил не мога да изкажа мноог компетентно мнение..но така си мисля...и те са иомали заводи..и ние...и те са имали възможност за производството на мотоциклети...и ние...но ...но има едно голямо "НО"...всички знаем и малките деца какчо произвеждат те...и какво..произвеждаХМЕ...ние...сестрата на гаджето ми живее там от години...по тамошна статистика Италия е е втора по бедност след Испания от страните от ЕУ...а за какъв мото стандарт говорим....там е друг начина на мислене на хората отностно моторите...изобщо ги приемат по корено различен на4ин от нас..пистови мотори карат само истинските мотористи..наи млако тези които се състеават в тякъв си тяхен шампионат....а не като тук сички искат RR или К5...щото е гъзария..разбираш ли...може би по времето на прехода просто тук политиката е била такава че изобщо не емислено за тези неща...незнам как тогава Б.Николов е карал тогава на Световно...сега се сещам 4е някаде 4етах из а футбола..колко звезди не са ги пускали по онова време навун...защо...политика как защо...ами така е било положениеот и с моторите..и спорта...на JRC /Веско/ баща му е бил многогодишен трениор по мотокрос....тук някои като Митков,Бучаков...го познават...те знаят..тои ми е разказвал страшно мноого как са стояли нещата преди а аз ги сравнявам от моя гледна точка сега...и така...и вси си мисля 4е е било въпрос..и на пари..и наи вече на желание...на любов към спорта...щото на времето и на футболистите дето са играли на световно са им давали по един москвич...а сега по една S класа примерно...е как за тях има пари з анас не...значи там мойе да има изградена цяла индустрия..и съкатия Гощо от некаде си...след време е звезда..а с моторите не може да е така...пари има...не сме слепи всички го знаете...ама кои каде налива..е там е въпроса...а и с мотори..малко трудночко се перът...
          А иначе..днес ми казаха 4е вносител на КТМ за БГ станали Киров-BOSH...така лие или са ме излъгали?
          Part time racer.Full time RIDER.

          Коментар


          • #6
            Сашко,моите уважения но гршиш малко.
            Прав си,че има какво да се желае що се отнася до развитието на мотоспорта.Всички виждаме колко пари се харчат за футбол.Дори рали спорта се разви доста в последните години,а той е 10 пъти по-скъп от нашия.Но точно за мотокултурата говоря,че е много зависима от немотията на хората.Ако ще говорим за Италия,майка ми и сестра ми живеят там.Не е вярно това- "само истинските....блабла".Отвори едно списание MOTOCICLETISMO.Там във всеки брой има статистика за продажбите на мотоциклети.За да съм по-конкретен ще ти препиша една:
            Значи брой март2005.
            Има статия която се казва една година продажби
            През 2004та са продадени 91 543 Хонди!!!!
            Общо всички марки 144 194 мотора и 272 449скутера!Става въпрос за НОВИ!
            CBR600RR-6 121
            CBR900-100RR-4 809
            R1-4 462
            Да не изброявам повече.
            За какво си говорим?
            А в гърция какво става...МНОГО мотори!Така е защото много хора могат да си го позволят.А мотокултурата съответно си е висока,развила се е.Знаеш ли какво ми направи веднъж страхотно впечетление.Бях в Атина,счупи ми се колата и ходих в един сервиз за мотори,при познати на мои приятели да си я направя.Заговорихме се с един дърт смотан грък,дето сигурно не е излизал от квартала.Стана въпрос,че се състезавам и той ме пита кой ми подготвя окачването,щото било много важно.Баси!90% от състезателите в Бг не знаят изобщо,че има окачване и ислят,че то е за да не друса!

            Не мога да се начудя на хора,които твърдят че в Бг има пари...
            Къде са???Навсякъде е разруха и мизерия.В която и да е западна държава само като се движиш по пътя се вижда,че всичко е направено и поддържано с много пари.То е все едно да сравняваш някое крайпътно капанче с Шератон.Разликата между нас и тях е много години и много милиарди.Тва е.
            К. Кулев

            Коментар


            • #7
              Калине,нямам желание да спорим каот цяло да наистина няма пари..за мотоспорта ела тук в Софиа..и ще ти покажа...как "няма пари"..за кви згради за кво строителство за кви коли говорим...не искам да кажа че ти не си идвал и не знаеш...исках по точно да кажа че тези пари се наливат в друга насока...с друга цел..ясно е че никои не може да каже кои каде ще си налива парите..негови са си..ще си прави с тях квото иска...говорих ти като цяло за мотокултрурата...и тов акак хората на запад приемат моторите....ама няма смисъл може да си поговорим на тая тема каот се видим...тук много ще я разводяваме а и исказвам просот мнение..не съм господин компетенция...

              Та пак да попитам,Калине..казаха ми че вносител на КТМ са станали КИРОВ-BOSH....ти кво инфо имаш
              Part time racer.Full time RIDER.

              Коментар


              • #8
                Батка,виж колко такива сгради са построили и държавите в които карат мотори.И колко хора строят такива сгради тук?Преброй ги.Говорим за масата хора.Автопарка ни е със средна възраст 20 години.Това сигурно пак е защото хората тука са глупави и не се сещат да си купят нови коли.Тия дето строят си имат S-класи,ама не могат да вдигнат статистиката.Една птичка пролет не прави.Това че се строи в София навярно значи,че има хора които са се замогнали,но когато се замогнат всички,тогава ще има много мотори по улиците.

                Не знам нищо за Киров-бош.Разбрах,че представители са станали някакви хора от Пазарджик и че има някакаква австрийска връзка в цялата работа,ама това е всичко.Със сигурност някой от присъстващите тук знае повече.
                Кажете бре хора?
                К. Кулев

                Коментар


                • #9
                  Re: KTM представител

                  Калине сорри не разбрах правилно изречението, просто се бях доста ядосал Извинявай ако съм те обидил с нещо Нал знаеш мотори без адреналин не може

                  Така ето идва пак въпрос имало с КИРОВ австрйска връзка... някой може ли да каже КИРОВ републикански ли беше по мотокрос или балкански, че спомен нямам? Или негова ли беше мащабната реклама по време на състезанието на МХ3 в Севлиево миналата година? А верно май спонсорираше един състезател... ама му забравих името...

                  Т'ва е както ви казах простотиите продължават. Явно тази година всеки е решил да прави импорт на стоки, мотори, части ... за България. Нищо лошо няма, само да не стане пак вноската за МХ1 и МХ2 да я внасяме 2 години след състезанието, поради липсата на спонсори.

                  Още съм оптимист, че тази година ще успешна за мотоциклетният спорт в България. Но едно няма да се промени отношението на хората които лапат от нас пари. Те пак ще си останат същите мишки скрити зад щандовете и правейки се на "не въри бизнеса". Вместо да го повтарям това нещо 10 000 без резултат нека ви кажа поне една хубава новина за вечерта. Има голям шанс специално за Световното по мотокрос в Севлиево 3-4 Юни от чужбина да дойдат състезатели за специално шоу все известно от всички наричащо FREESTYLEE MADA FAKA и дано стане защото за първи път в България ще има такова неща. Информацията още е непотвърдена но се мислело по въпроса
                  Така че стискайте палци да стане че ке си умрем от кеф

                  Пак иначе е**л съм им майката на всички официални вносители на нови мотоциклети в България, без т'ва пари немам за мотоциклета да праят квото искат. Ако ще и Митьо Пищова да стане вносител на КТМ пука ми на уя...

                  Коментар


                  • #10
                    Re: KTM представител

                    Първоначално публикуван от smyrfa
                    Вместо да го повтарям това нещо 10 000 без резултат нека ви кажа поне една хубава новина за вечерта. Има голям шанс специално за Световното по мотокрос в Севлиево 3-4 Юни от чужбина да дойдат състезатели за специално шоу все известно от всички наричащо FREESTYLEE MADA FAKA и дано стане защото за първи път в България ще има такова неща. Информацията още е непотвърдена но се мислело по въпроса
                    Така че стискайте палци да стане че ке си умрем от кеф


                    Е е те тва ако ве4е стане...ще ми се изпълни душицата...на99%...дригия 1 го оставям като отида някои слънчев ден в USA и ги видя на живо тамощните профита... ох ох ох миаля че юни месец ще е бая интересен от към мото събития...
                    Part time racer.Full time RIDER.

                    Коментар


                    • #11
                      е гати
                      2 дни ме нямаше и тая тема тъй се е развила че ся как да я модерирам вече

                      изчетох мненията внимателно и по едната част от дискусията мога да кажа че ...всички сте прави
                      пари и има и няма в българия, "има" защото верно че доста хора ИИИМАААТ БАЯ " няма " щото верно че и доста хора нямат ама почти ХИЧ . Средната класа за която толкова се говори и която движи икономиката е все още в некъв зародиш и май за "средни" считаме хора които по скоро на запад биха минали в по долна категория
                      все пак обаче смея да твърдя че нещата ББААААВВВНООО НО ВСЕ ПАК се Подобряват

                      Що се отнася до културата на хората и отношението им към моторите
                      и тук има известно подобрение
                      обаче и наистина е верно че има и много хора особенно по по малките градове за които тва моторите им се вижда много тъпа работа и си мислят че мотори трябва да карат само децата -а всъщност тва си е спорт като всеки друг
                      Има и едно малко ориенталско отношение от което особенно страдат крос и ендурото,особенно е изразено в нашия край и най вече хасково кърджали,хора има доста с пари но купуват или лъскави лимузинки или в най добрия случай шосейка за гъзария и то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО поне 1000кубика а преди тва не са се качвали и на балканче ..но тва е друга тема ,май и нещо подобно е и в турция има много хора с много пари но крос и ендуро моторите се броят на пръсти

                      Исега вече да кажа и аз нещо Хасъл по темата
                      а именно за КТМ и вносителите
                      не виждам чак толкова лошо в това че ктм се представляват от хора които не са били състезатели
                      че то кви ли толкова и състезания е имало до сега в бг
                      един мотокрос и едно шосе ама и то едно шосе...
                      точно тука е и една от централните идеи и при създаването на ендурото -че е по масов и любителски достъпен мотоспорт както и да е тва отново е друга тема
                      а че са излъгали че ще продават по 15 мотора
                      според мен наистина е възможно да продадат 15 мотора
                      между другото в каталога ежегодно издаван от едно гръцко списание пише и бройките продадени крос и ендуро нови мотори в гърция и да ви кажа КТМ нямат и там кой знай колко продадени мотори ще видя конкретните цифри и ще ви кажа но ще бъдете изненадани колко малко са всъщност новите ктм крос и ендуро продадени
                      имат малко повече продадени от моделите които стават и за туристическо ендуро но от хард ендура и кросаци са по няколко бройки
                      Събин е много прав и за нелегално и полулегално внесените нови мотори и за неофициалните вносители чийто брой расте главоломно напоследък
                      смея да твърдя че що годе имам някакъв макар и не кой знай какъв поглед върху това къде кви мотори са продадени и да ви кажа поминалата и особенно миналата година се внесоха и продадоха никак не малко ЧИСТО НОВИ мотори
                      еди например който всички го знаете е продал миналата година сигурно повече нови мотори от всички официални вносители взети на куп за няколко години
                      има и още няколко такива вносители които си разбират от работата и действат ,нашите приятели от форума близнаците и те са внесли не малко мотори и между другото това да се внасят мотори не от официалният вносител а по други пътища го има навсякъде по света
                      моя приятел австриец до сега май почти не си е купил мотор от официалният вносител а всяка година е с нов мотор
                      внася си ги той
                      има и един друг "дистрибутор" на ямаха които се вихри из цяла европа и който между другото е продал не малко мотори и в българия,да не кажа болшинството от новите кросови ямахи
                      въобще напоследък мотори се внасят яко и постепенно нещата ще се вкарат в някъв ред а и скоро ще станем просто един щат от една много по голяма "държава" ЕС и тогава правилата предполагам леко ще се сменят
                      стандарта се променя постоянно преди един нов мотор струваше същите пари колкото 2 къщи а сега един нов мотор парите му не стигат и за половин къща тъй че полека лека ще вземат да се прежалват и за мотор
                      тука обаче има голяма роля и развитието на мотоспортовете
                      колкото по се развиват ще скачат и продажбите тъй че наистина вносителите все пак бива да помислят и по този въпрос
                      могат да се кажат още 100 и кусур неща ама ми писна да пиша вече по тая тема айде кажете и вие нещо

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от mitkov
                        според мен даже и в щатите и в европа и навсякъде без изгодните лизинги нови мотори почти НИКОЙ няма да си купи
                        Мисля, че Митков най-точно показа къде е проблема...

                        Коментар


                        • #13
                          Здравейте,първо да се представя
                          Приятелите ме наричат Фори,скитам по планините с ендуро кажи речи 4-и сезона,някой от вас ме познават,с други надявам се да се запозная и покараме из горите.Следя отдавна този форум,но скоро се регистрирах.
                          Темата ми е интересна макар ,че я раздвоихте!
                          Така и не разбрах КТМ имат ли ново представителство или не?

                          Според мен кросови/ендуро мотори се продават малко,защото:
                          1.Това е спорт,а масовият Българин не си пада много много по потните движения (разбирайте спорта).
                          2.Този спорт е травмиращ,то кой ли не е
                          3.Масово Българинът обича да е забелязван от девойки,съседи,познати и непознати, Българинът обича да се изфука ,да му е комфортно,чисто...Е в гората нито има кой да те види,ни комфорт,ни...
                          4.Този занаят е за твърдо сварени,свободни и диви...Не е за лигльовците на МАМА!
                          И не на последно място ,парите и имат и нямат значение защото "КЕФ ЦЕНА НЯМА!"А и то си е до традиция,която надявам се Всички ние да я създадем и подържаме.

                          Коментар


                          • #14
                            Здрасти Фори.Добре дошъл.
                            Изкефи ме патриотичното ти мнение,ама може ли да поспорим?
                            1.Масовият грък се слави като далеч по-мързелив и не практика смея да твърдя,че е така.Ама мотоциклетизма във всичките му форми процъфтява там.
                            2.Този спорт е един от най-травмиращите.Но така е по целия свят.А ние изоставаме сериозно от останалия свят
                            3.Едва ли сме най-суетната нация.То кой ли не обича да е забелязван от девойките...
                            4.Според това което си писал излиза,че масовият българин е лигльо!
                            И не на последно място,ако има все пак мотори и мотоспорт у нас ,то е май единствено защото кефа цена няма и тези които се занимават с мотори са го разбрали.Щото освен за кеф в Бг за какво да се занимаваш с двуколесни...

                            С най-добри чувсва.Надявам се това да не е последния ти пост тук!
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #15
                              Антиме, някой ден ще напиша цял труд на тази тема, но още трупам факти. Tова не е селяния, тъй като и на село има умни хора, а глобално изпростяване. Нямам предвид Голф 2, не всеки може да си купи друго, а изпростяването в това, което всеки може да го има и е TAX FREE
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X