Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TM-250 2Т 2009г.ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Хоп. Пак се почна. Интересно как на всяка тема за Тм неминуемо се появяваш Ще те провъзглася за агент на гас гас - колко такива имаше ?

    - Да си виждал някъде, някога, където и да е, по преса списания или интернет, реклама за Тм ? Аз не съм. Много хора не знаят въобще че съществува този мотор. Който трябва - знае.

    - Дизайнът на Тм-а никога не ме е впечатлявал с нищо. Детайлите - да. Но дизайнът си е класически. Предният фар е без промяна от 10 години (е, за 2009та го смениха). Какъв дизайн, какви пет лева ?!?
    Една Хускварна например винаги е имала по-зрелищен дизайн.

    - Марцокито 50мм е по-добро от единствения Олинс който Олинс продаваше на различните производители до 2008ма (включително на Тм), а именно - класическият застаряващ Олинс 48мм който е на пазара от сто години. В деня в който пуснат примерно Олинс ТТХ серията в продажба за производители - 90% съм сигурен че ще се появи като опция и на Тм-а, както до преди две години 48 милиметровият Олинс беше опция. Тм и Олинс имат дългогодишно партньорство. Думите на италиянеца не бяха "Марцокито е по-добро от олинса", а "това марцоки е по-добро от този олинс". Иди ми говори после за мода и за робуване на марки.

    - Тм просто са прагматична фирма и слагат най-доброто което може да се сложи на мотор без да го направи невъзможна за поддръжка екзотика. В момента най-добрият заден амортисьор е Олинс - слага се олинс. Отпред марцокито е дало по-добър резултат - слагат него.

    Както и да е. По въпроса съм до тук - нямам намерение да защитавам нещо което не се нуждае от защита. Продължавам да твърдя че Тм са несравняеми машини и че конкретната 250ка е на невероятна цена, която нямам намерение да споделям тук. От там - всеки си прави избора, изводите, и си създава мнението.

    Goblin,не става въпрос за цена ,А за кеф:"и това не е Българско"(фън за англо-езичните)

    Коментар


    • #32
      До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

      Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
      На кой мотор е трудно да му извадиш макса. Въпроса е дали можеш да караш на "макс"?!?!
      На CR 500 например, аз лично мисля, че не е лесно.
      [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

      Коментар


      • #33
        До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

        До Goblin - сори ама нямам лични.
        Една среща другата седмица на щанда на ТМ по кафенце, там ли си.
        Ако да- дай телефонче ще те потърся.
        Извинете още веднъж за личното свеобщовиждащо се.
        [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

        Коментар


        • #34
          До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Това всичкото - ако горното е било адресирано до мен, а не до Миков
          До Миков беше, естествено. За теб знам, че вършееш из тъмпъртолка.

          Да, на сайта им пише 48мм, обаче на моя (300сс) и другите 2009-та са 50-ки. Мърляви сайт админи и документатори (щот и в ръководството има неточности). По този случай съм решил да си измеря и диаметъра на предния диск

          И аз не казвам нищо лошо за ТМ-а. Приеми го като комплимент - опитвам се да доближа ГасГас-а до него. Все пак и двете са бутикови машини и са предвидени за "разбирачи". Добре че няма никой наоколо с VOR или АТК например, че да стане съвсем интересно, щото и те имат бая да кажат относно окомплектовка, изработка, иновации и т.н.

          А това, че ТМ-а е по-скъп може да бъде обяснено и с известна доза снобария и гъзария. Не можеш да си изкривиш душата и да не се съгласиш, че е така, и че много често си плащаме за етикети и емблеми при всички стоки.
          Последно редактирано от Краси К; 02-11-08, 12:04.

          Коментар


          • #35
            До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

            Гоблин що се засягаш толкова бе човек,ами това което казвам не съм го измислил аз .Как можете да говорите толкова за ТМ като в БГ колко човека го карат та да му направиш сравнение.Аз говора не за кое по и по а за това кое е по практично даго имаш.З а цената на ТМ и аксесоарите които има ,май ми се струва че го плашташ когато го вземеш ,ако и ГАС ГАС са с 1500 евро по скъпа цена и той ша излезе доста по наточен.Погледни как са и едните и другите и за амортициорите стига толкоз приказки че нито еди мотор не излиза добре регулиран сериино все трябва да сменяш масла и тем подобни .А и най важното днес ходих да гледам ендуро и от 140 мотора имаше само един ТМ ,защоли, не бих казал че е заради цената защото 80 процента от хората имат финансовата възможност а можеби е друго.Ще пусна снимки тази вечер да видите.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #36
              До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

              Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
              А това, че ТМ-а е по-скъп може да бъде обяснено и с известна доза снобария и гъзария. Не можеш да си изкривиш душата и да не се съгласиш, че е така, и че много често си плащаме за етикети и емблеми при всички стоки.
              Явно и ти не си чел ТУК Ръчно правените неща си струват по-скъпо,а когато са и добре направени още повече...

              Коментар


              • #37
                До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                Добрине, в Щатите съм, мини в магазина и говори с колегите когато пожелаеш, добре си дошъл

                За другите - пак повтарям - нямам намерение да споря. За това което има качено на Тм-а - смятам че е по-евтин от всеки друг мотор, и най-вече че завода прави по-малко пари от всеки продаден мотор от всички други изброени марки, особено когато въпросните решат да изкарат "special edition" с червени дръжчици и прочие глезотийки. Вкарайте ми алуминиева рамка (модерна) в тези 1500 евро разлика и пак ще си поговорим. Останалото дори не го броя.

                А за това кой колко го кара на състезания - на истинските ендуро състезания са си бая напред. Много ясно е че няма скоро да станат МХ1 шампион в мотокроса, надали ще решат да кихнат толкова пари за състезател колкото другите марки могат да си позволят. Но за ендурото - хайде холан. С някакви измислени състезателчета си дишат във врата на Салминеновци и подобни. Нещо в Гърция на ISDE не видях да бяха назад, а Родриг Тейн е кажи го дете още. Половината време беше втори.

                Tm е частна фирма. Семейна. Не са пред фалит на всеки три години, не им налива испанското правителство милиони на всеки три години, и когато видиш Тм в класация, знаеш че е такъв какъвто е взет от магазина или почти, а не е минал през "заводски" отбор и не му е фрезовано всичко допълнително. И аз не го вярвах много-много до момента в който не разглобиха плевенските двигатели на Годзини в нашето сервизче в началото на октомври и не ги видях отвътре. Което е друга история.

                И като говорим за Годзини - в Плевен два пъти прецака скорости, не двигател. Веднъж в квалификациите и веднъж в първия манш. Грубо приземяване от скоковете по думите на механика. При един тир части и усмихнат механик който да ти ги смени - предполагам можеш да си го позволиш когато си дивак. Аз не бих, ама аз не съм Годзини. В Гърция си беше друг карък, това да ти спадне гумата в последния манш на последното състезание не е работа, но предполагам за това е спорт, за да има печеливши и губещи.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #38
                  До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                  Гоблин уважавам те като човек макар и да не те познавам лично ,само от матриалите които си писал в този форум ,нямам намерение да спорим като малки деца за глупости.ВСИЧКО В ТОЗИ ЖИВОТ СИ ИМА ЦЕНА СТИГА ЧОВЕК ДА МОЖЕ ДА ГО ОЦЕНИ.Спирам да взимам участие по темата ,нека всеки си запази мнениата за себеси.А на колегата пожелавам да вземе каквото и да е стига да е одовлетворен от покупката.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #39
                    До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                    Много то мъжете си вземат жена която е по-наточена от другите, пък дали е по стока не се знае. същото е и с моторите
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                      Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                      Те тука всички са разбиратели ама от класа ,щото 99% са добри в компютрите и нета а на практика са ..............
                      Шефе а ти знаеш ли че при марцоки единия кол работи на комресия а другия на реверс . В това съм ги признал .
                      пс.Само на Годзини нещо немогат да му издържат на двигатели.
                      Това как работи марцочито на компресия и реверс, нещо не го разбрахБи ли пояснил по-подробно, ако обичаш.
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #41
                        До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                        Има предвид че на единия кол регулираш компресията, на другия - реверса. Което е така на някои марцокита (основно при малките модели които се слагат на 65 кубиковите кросаци) до колкото знам, но не и на новите модели.

                        http://www.marzocchi.com/System/5491...IVER50_WEB.pdf

                        http://www.marzocchi.com/Template/de...IDOggetto=8874
                        Последно редактирано от Goblin; 03-11-08, 19:56.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #42
                          До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                          Най вече става въпрос за конвенсионални предници.Там единия амортисиор е компресион ,а дргия екстензион.Нотова са предници вече доста стари май,не означава че работат лошо.Много от триалите са на този принцип.
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #43
                            До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            Много то мъжете си вземат жена която е по-наточена от другите, пък дали е по стока не се знае. същото е и с моторите
                            Краси,поне полвината хора във форума търсят информация,как да си отпушат моторите, та да вървят повече(хабят време,и средства,вместо да карат)

                            Това да му е проблема,на ТМ(че е резачка и върви яко)
                            Че идва наточен от фабриката за мен си е супер предимство(хората са си направили труда,да се качиш и да караш)Недостатък е за хората които искат да си човъркат по мотора,ама за тях има други марки,така че всички да са доволни

                            Пък,то жена се сменя,какво остава за мотор!!!

                            Виж жена ми преди,4-5 месеца какво ми направи с колата(с една сопа)Пък не съм я сменил! Жената де



                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от mikov.eit; 04-11-08, 10:44.

                            Коментар


                            • #44
                              До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                              .. голяма дискусия с тоз тм е станало..за 2-3 дни бре
                              ..нека го взима момчето..за какво спорите..не знам
                              как ще го продават отпушен и във същото време ще има сертификати за евро и регистрации ..малко ми е чудно ..може би още от магазина са си го направили и отпушили но иначе ..в "отпушено" състояние никой мотор не може да вземе тестовете ..както и да е де..аз лично съм сигурен че тм а си е хубав и маниашки мотор..и бих си взел такъв единственното което не ми допада че доколкото помня последните споменати цени -идва по скъп от ктм а /макар че ако си поръчате малко по наточен ктм-например сикс дейс модела..може би ктм ще дойде по скъп/ друго в което не съм сигурен е доколко бързо ще отреагират от тм на поръчка на някоя част ..голямата дилърската мрежа и снабдяването при ктм е едно от основните неща което ни прави фенове на тази марка..както и големия избор на допълнителни части и аксесоари включително и от щатите..иначе специално 250 модела им говорих на състезанието в кастанес с един грък който има магазини и сервиз и участва и доста сериозно в тяхното ендуро..каза че си е купил новия тм250 /до сега караше а и още го кара ктм250 07 ма/ и много го похвали тм а каза че бил много по добре от неговия ктм 07 ма..
                              -що се отнася до изде..наистина яко ги караха 2 т то тм ите а и 4 т имаше..особенно ни впечатли едно от джуниърите момче което с един 125 тм ендуро...просто метеше по трасето и бе ..може би най атрактивния състезател на ISDE
                              ..интересно ми е да покарам и аз един тм..макар че и аз съм на мнение..че колкото и да е наточен от завода един мотор..пак трябва да се пипне и поиндивидуализира...

                              Коментар


                              • #45
                                До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                                Митков, оставаше и да не идва по-скъп от КТМ
                                Мисля че цялата тема стана преливане от пусто в празно.

                                > По-скъп е от КТМ > да, ама има неща които КТМ ги няма, а не могат и да се сложат > е да ама КТМ-ът е по-евтин > е да ама само заден олинс за ктм е бон и нещо > е да ама е по-скъп от КТМ...

                                А за частите - идват за една седмица. Сигурно ще се захвана да внасям мотори за които няма части...Ако е за Тм на 15 години - може и да не е тоя срок. Ако срежеш рамката с флекс и после решиш да си купиш нова - може да не е тоя срок. За останалите неща - сроковете са си същите като за всяка друга самоуважаваща се европейска марка. За дилърска мрежа мисля че е безпредметно да говорим за българския пазар. В България общуваш с хора, не с дилъри. Не сме чак толкова голям пазар.

                                Гърците са си фенове на марката, и като гледах на супермотото в Солун как светят очичките на вносителката им като и кажеш "Тм" - явно има защо. Жената работи здраво. Ашколсун. Между другото имаше много светло мнение за 144ката. Май и аз ако опра до личен мотор ще е това. Че колегите не ме пускат да припаря до 250ката
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X