Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TM-250 2Т 2009г.ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TM-250 2Т 2009г.ендуро

    Моля за информация.Ще си купувам нов 2Т-ендуро мотор,ама избора си е труден


    http://www.tmracing.it/public/images..._left_side.jpg
    Последно редактирано от mikov.eit; 31-10-08, 10:02.

  • #2
    До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

    Освен Гоблин друг незнам кой ще ти даде по-изчерпателен отговор.
    Защо не отидеш до Княжево, там е магазина и официалното представителство на ТМ...

    Коментар


    • #3
      До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

      Първоначално публикуван от mikov.eit Преглед на мнение
      Моля за информация.Ще си купувам нов 2Т-ендуро мотор,ама избора си е труден


      http://www.tmracing.it/public/images..._left_side.jpg
      Това не е труден избор...това е перфектен.
      Даже ги има в наличност в магазина.

      Коментар


      • #4
        До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

        Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
        Това не е труден избор...това е перфектен.
        Даже ги има в наличност в магазина.
        От кога им се точа, нооо сега парите за нов ТМ станаха на част от пари за стара къща... Ще поживеем, ще видим...

        Коментар


        • #5
          До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

          Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
          Това не е труден избор...това е перфектен.
          Даже ги има в наличност в магазина.
          А ми става въпрос за избор между ТМ,КТМ и GasGas

          Коментар


          • #6
            До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

            С риск да ме оплюят - аз съм за ТМ, при това твърдо! Ако не си видял за какво става въпрос - ето Chinela ти каза къде можеш да ги видиш...

            Коментар


            • #7
              До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
              С риск да ме оплюят - аз съм за ТМ, при това твърдо! Ако не си видял за какво става въпрос - ето Chinela ти каза къде можеш да ги видиш...
              Ами щото вчера ходих да ги гледам,та от там ми стана труден избора

              Коментар


              • #8
                До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                ТМа е мания! Щом имаш възможност за избор и не те притеснява цената, няма какво да избираш.
                ТМа е готов, само си поръчай и моношока Олинс... Няма отпушване, няма реджетинг... Предница, задница всичко е класика... Двигателите в завода се пипат с пръсти до последния детайл...

                Коментар


                • #9
                  До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                  Колегa за да не се повтаряме всички ето чети това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23452
                  Преди да са се събудили собствениците на КТМ...

                  Коментар


                  • #10
                    До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                    Колега наистина ТМ е мотор за ценители, всичко му е добре направено и изпипано. Единствения минус е че никой от нас не е карал и никой неможе да каже как се държи на практика като поведение, двигател и окачване. Аз също съм много любопитен да разбера и все още чакам обещания тест райд от Гоблин
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #11
                      До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                      А какви са цените на 250тките от трите марки ?
                      GAS GAS
                      EC 450 =>=> EC 300 2013

                      Коментар


                      • #12
                        До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                        Пробата на 250ката ще дойде когато моторът се зачисли служебен мой, което за малко да се случи при последното ми прибиране но разумът и чувството ми за самосъхранение надделяха.

                        Що се отнася до машината - разликите с другите марки описани по-горе са очевидни, но ако трябва да се сложат черно на бяло най-важните са следните:

                        - Алуминиева рамка. Без коментар.
                        - Ауспух HGS
                        - Фрезован тройник, дебело кормило Reikon на тампони (опция на другите пазари)
                        - Предница Marzocchi 50мм. Единственият друг мотор който идва с такава е новата Бета 2009 racing edition (специалната серия). Това е предницата заради която Tm спряха да предлагат опцията преден Ohlins 48мм с обяснението "Ohlins-а остаря, Марзокито е по-добро и ненапразно в заводския отбор ползваме само това".
                        - Заден амортисьор Оhlins (отново - опция на всички други пазари).
                        - Линково окачване.
                        - Преден диск диаметър 270мм (най-големия на пазара), апарат Брембо, помпа nissin
                        - Съединител AJP, хидравличен.
                        - Джанти Excel, алуминий 7000, фрезовани, японски. Това са обръчите които можеш да купиш по щатските интернет магазини в горната категория. Всички други ексели които идват като оригинален монтаж на японски и други мотори са лети, алуминий 5000, малайзийски и подобни (не че са лоши, пак са ексел, просто са друга категория). Разликата в цената между двата вида е повече от двойна.
                        - Гуми мишелин.
                        - Фрезовани главини.

                        Моторът си е ръчна изработка и просто няма екивалент. Откъдето и да го погледнеш. Ако се заиграеш да вземеш предницата и задния олинс отделно за друг мотор, вече си отскочил на две хиляди евро. Като пример за разликата с останалите марки можеш да огледаш задните линкове на окачването и лагерите на тройника - идват щедро наблъскани с висококачествена грес от завода, както си му е реда, а не леко мацнати като всички останали (основно японци). Разликата е че при другите при интензивно каране, ако не се сетиш да си разглобиш задното окачване още при изкарването от сандъка и да си го гресираш като хората (а малко хора се сещат), след няколко месеца сменяш втулки.

                        Повече реклама няма да му правя, това е мотор за познавачи. Ако не може човек да оцени разликите, няма смисъл да го взима - когато взимаш нещо по-добро от другите, трябва да можеш да се радваш на разликата спрямо другите машини, а не да се чудиш дали си направил правилния избор. Все пак в избора влизат детайли като дизайн и прочие, а при тези машини дизайнът е класически, красотата е в детайлите и в изработката и е въпрос на вкус. Не е шарен и бляскав, няма шарени главини и червени нипели по спиците, няма оранжеви точици по капачката на резервоара, няма цветни ръкохватки и т.н. - всичко е насочено към ефикасност без финтифлюшки.

                        Здравината му е завидно добра - Тм са специалисти по картинг двигателите и правят двутактови двигатели от 30 години. Нагласата на двигателя е спортна, резачка си е, но мощност има на всякакви обороти. Има опционални пружини за изпускателната клапа ако искаш да го направиш по-мек.

                        Цената са ти я казали в магазина, мога да ти гарантирам че няма друг пазар на който ще намериш такава.

                        Единствената разлика между 2008 и 2009 е маската на фара и запалването с две криви при 2009 (може да се сложи на 2009 )

                        Недостатъците му са че няма какво да му добавиш - всичко си идва от завода. Също така седалката му е враг на хемороидите - твърда е като градинска пейка. Май тия които са го проектирали не са от тия дето карат седнали.

                        Подробности можеш да видиш ТУК

                        А, да не забравя, ендурото си идва със сертификатите за регистрация. Можеш да си го караш по пътищата но не му е там мястото.

                        За сравнение с гас гас и с ктм - сравнение няма и не може да има. Нито КТМ-а нито гас гас са лоши мотори, напротив, КТМ-а има опция електрически стартер, гас гас е добра машина, но се състезават в абсолютно различни ценови категории - на западните пазари разликата в цената им е над 1500 евро ако не се лъжа - Tm-ът там е много по-скъп, и това е за версия без заден олинс и без тампони на кормилото, и по принцип клиентите му са хора които са бивши притежатели на ктм, гас гас и подобни. Каква е ценовата разлика в България не знам, но ако не е поне 3-4000лв разлика в полза на гас гас или ктм, няма въобще какво да го мислиш.
                        Последно редактирано от Goblin; 31-10-08, 16:41.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                          Goblin,Благодаря,това е което искам.

                          Коментар


                          • #14
                            До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                            Колегa за да не се повтаряме всички ето чети това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23452
                            Преди да са се събудили собствениците на КТМ...
                            Благодаря!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: TM-250 2Т 2009г.ендуро

                              Ако не ти е проблем английския повършей в екзотичната секция на www.thumpertalk.com/forum P.S. От 2009-та ГасГас също са с 50мм предници (Sachs). И гумите са Мишелин...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X