Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

    Темата не е за подраздела " ИЗБОР НА МОТОР "а за раздела " КУПИХ СИ МОТОР " - и там пишем обикновенно ( честито да си ко караш и да не се разваля ).
    ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

    Коментар


    • #32
      От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

      Първоначално публикуван от neweso Преглед на мнение
      Нищо не се монтира на коляновия вал!!
      Сигурен ли си ?
      На прикачената картинка, позиция номер 10 се завива към зъбчатката (която от своя страна е с шпонка зацепена към вала). Тоест имаме доста солидна част , въртяща се с коляновия вал (следователно и предизвикваща допълнителни инерционни моменти).
      Както и да е, не ми се спори за глупости
      Да е жив и здрав собственика да му се радва, ида му свикне по-бързо

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:starter.jpg
Прегледи:1
Размер:87.7 КБ
ID:5420396
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #33
        От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

        Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
        отвори си темата на Chinela за CRF-a където му слага само по-тежък маховик и каза че има голяма разлика (в нашия случай умножи ефекта поне по 2)
        Aз го потвърждавам с две ръце.Ще ви кажа и защо.Моята Хонда, точно въпросната,с тежестта, не я знам как е вървяла преди да се сложи тази тежест но, сега е много по плавна и спокойна от тази на Светльо с който караме постоянно заедно.Аз съм пробвал и разлика има осезаема.

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Аз от мотоциклети не разбирам, но да кажа нещо за 2 с'тинки: Като смениш съотношението със "зъбаците" и увеличиш макс. скорост на "кросак" в гората става труден за управление, много "рипа" и навсякъде ти се налага да пипаш съединителя, започваш да ползваш само първа и втора скорост, трета само на широките места. Според мен "бързата" първа скорост на "кросака" е най-голямата трудност за начинаещите в гората, съдя по себе си и се радвам, че карам ЦРФ 250Х.
        Точно това е улеснението.Започваш да караш мотора повече на 1ва скорост и той няма да се изправя толкова .Отделен е въпроса че по нетрениран човек ще го гаси повече.Просто трябва да свикне.За мен поставянето на бавни зъбчатки не е подходящ вариант.

        Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
        Сигурен ли си ?
        На прикачената картинка, позиция номер 10 се завива към зъбчатката (която от своя страна е с шпонка зацепена към вала). Тоест имаме доста солидна част , въртяща се с коляновия вал (следователно и предизвикваща допълнителни инерционни моменти).
        Както и да е, не ми се спори за глупости
        Да е жив и здрав собственика да му се радва, ида му свикне по-бързо

        [ATTACH=CONFIG]507471[/ATTACH]
        Вярно ,така си е,всички донаждания по въртящите се части намалят времето на достигане на максимални обороти и същевременно увеличават въртящия момент.На нашенски преведено-точно кавото искаме.Мотора да не гасне лесно при отнемане на газта.

        Да си кажа и мойто мнение.Най неподходящия мотор за гората е КТМ SX 520!!!
        1.Много твърдо работи.
        2.Много трудно се пали при задавяне.
        3.Много лоша возия има(твърд).
        4.Има само 4 скорости.
        5.Много гори.

        Коментар


        • #34
          От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

          Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
          Първо да се изясним , не твърдя че SX-a e най-"подходящата машина" за гората. Идеята е, че мотора вече е купен !
          Към колегата Pimax: според теб, как ще му е по-лесно на един новобранец да кара 520-ка:
          с 13 на 52 или с 14 на 48
          .
          Естествено че с 13 на 52.
          И веднага обяснявам - спрял си на баира и трябва да тръгнеш....подаваш повечко гас че иначе гасне.
          С бързите зъбчатки моментално си се окопал.

          Говорим все пак за новобранец.
          ........................
          Иван Маринов
          CRF 250 X
          Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

          Коментар


          • #35
            От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

            Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
            Естествено че с 13 на 52.
            И веднага обяснявам - спрял си на баира и трябва да тръгнеш....подаваш повечко гас че иначе гасне.
            С бързите зъбчатки моментално си се окопал.

            Говорим все пак за новобранец.
            С 13 на 52 читава 520-ка се вири само с "полъх" на газта. На баира новобранеца трябва да има много прецизни движения с газта и съединителя, иначе е по гръб.
            Но както и да е, това е мое мнение, всеки има различен стил на каране и разбирания. Да не изпадаме в излишна полемика.
            Момчето има машина, за каквато си мечтаят хиляди момчета из страната, ние му намерихме хиляда косура.
            Да е жив и здрав да си я кара. Умната и винаги с екипировка.
            Поздрави на всички от Варна
            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

            Коментар


            • #36
              От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

              Благодаря

              Коментар


              • #37
                От: каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                Благодаря много на всички за съветите и само да уточня че не ми е първи мотор. Имал съм преди но все стари котури май ще пробвам със зъбаците, а по нататък и стартер. А колегата neweso изобщо не е прав че не се монтира нищо на коляновия вал има тежест и то доста солидна и от нея сигурно ще има по добри ниски

                Коментар


                • #38
                  От: Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                  Не искам да се меся в спора Ви, писал съм не веднъж по тези въпроси, при това всичко което съм написал, съм ТЕСТВАЛ лично.
                  Сега нека помогна пак, проблема с рязкото подаване на газ е решен при КТМ, даже съм си го монтирал и на моя мотор, РАБОТИ.

                  Ето....сменя се за около 4-5 минути, с всяка една гърбица, подаването на газ, прави мотора да реагира по съвсем различен начин.


                  Коментар


                  • #39
                    От: Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    .....Ето....сменя се за около 4-5 минути, с всяка една гърбица, подаването на газ, прави мотора да реагира по съвсем различен начин......
                    Е по-елегантно (и универсално) решение едва ли ще се намери.
                    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                    Коментар


                    • #40
                      От: Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                      Каквито и пиньони да сложиш все ще трябва да си играеш с лявата ръка на тегавите места. А дали ще тръгваш в с 13-52 или с 13-48 си няма никакво значение. Ако можеш да си го задържиш на полусъединител докато достигнеш момента да му навиеш газта...... си е все тая с колко броя зъби си. Това което чинела предлага ще промени нещата, но най вероятно ще ти се промени и хода на масура.
                      Като начало може да опиташ да караш с резки подавания на газ и малко полусъединител, идеята е да се движиш и да не спираш. Защото ако само връщаш газта и пак подаваш мотора ще рипа. А при полусъединител не рипа и шанса да угасне се намалява.
                      Трябва да правиш нещо от този сорт.http://www.youtube.com/watch?v=-F7Fg...&feature=g-upl
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #41
                        От: Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                        4ef4o твоя KTM колко масло гори ? моя за 70 км яко каране ми изгори 150 крама масло май доста нагарча ? карам го със MOTUL 5100 10w40 ако му налея 15w40 трябва по малко да гори нали?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Каква е разликата между КТМ 525 EXC и КТМ 520 EXC

                          Ако е наред , за 500-600км не ми гори нищо (или поне не го засичам, тоест е под 100гр). Отвори го, едни сегменти (60-70лв), едни вложки (25-30),гарнитура глава (30-40лв) и си готов. Хем ще видиш и вътре в какво състояние е всичко (бутало, клапани, ангр.верига). Аз моя го карам с Мотул Power Quad или ако има пари с MOTUL 300V FACTORY LINE 4T 10W40. И от двете нямам забележки, уникални масла (но са по-скъпички за жалост).
                          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X