До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев 
XC е за американския пазар и няма фар, ЕXC е европейското ендуро което може да се регистрира.
					
XC е за американския пазар и няма фар, ЕXC е европейското ендуро което може да се регистрира.

 ..има и много други разлики между моделите XC и -EXC ..освен фара
 ..има и много други разлики между моделите XC и -EXC ..освен фара  ..окачване пружини настройки -предавателни числа.....
 ..окачване пружини настройки -предавателни числа..... 
  / и май няма и да стане/..много разлики има някои от които ако решиш да ги оправиш може да ти излезе ехс то и 2 пъти по скъпо
 / и май няма и да стане/..много разлики има някои от които ако решиш да ги оправиш може да ти излезе ехс то и 2 пъти по скъпо  /че и отгоре/..например трипъла на хс и ехс сикс дейс има променлив офсет ..предницата е твин чембър настройките фабрични много се различават валвинги..абе ... ... ...
 /че и отгоре/..например трипъла на хс и ехс сикс дейс има променлив офсет ..предницата е твин чембър настройките фабрични много се различават валвинги..абе ... ... ...  все пак добре е че има такива части и са взаимозаменяеми между различните модели на фирмата..нещо от което ктм печели много ../а и икономисва много-на производственно ниво/
 все пак добре е че има такива части и са взаимозаменяеми между различните модели на фирмата..нещо от което ктм печели много ../а и икономисва много-на производственно ниво/
							
						




 Въх! Изправих се ... стойката е наистина комфортна, доста по-тесен е, позволява да го стиснеш и да го държиш стабилно. При подаването на газ реакцията е като при 250-тката... отново изненада. Мисля си как ли ще ме мята това чудо ...подкарах го и ... по-плавен от Хондата и по-лесно се кара ... няма нужда да го дърпаш на бабунките и коловозите, подаваш по-рязко газ, бау и излиза от коловоза... в същото време не изморява и не те дърпа. Окачването е.. дървено. Нищо общо с комфортното окачване на SX125 ('02) на Иво, който съм карала, също и ЕХC 200 на Митков, който покарах един път на пистата за 2 минути.
 Въх! Изправих се ... стойката е наистина комфортна, доста по-тесен е, позволява да го стиснеш и да го държиш стабилно. При подаването на газ реакцията е като при 250-тката... отново изненада. Мисля си как ли ще ме мята това чудо ...подкарах го и ... по-плавен от Хондата и по-лесно се кара ... няма нужда да го дърпаш на бабунките и коловозите, подаваш по-рязко газ, бау и излиза от коловоза... в същото време не изморява и не те дърпа. Окачването е.. дървено. Нищо общо с комфортното окачване на SX125 ('02) на Иво, който съм карала, също и ЕХC 200 на Митков, който покарах един път на пистата за 2 минути.
							
						
 
  ..странно но и кокера каза същото нещо като пробваше моя мотор -и според него новите от 08 ма са по зле нагласени..от тези модели с новата рама съм пробвал само 300то ..и май и моето мнение е такова
 ..странно но и кокера каза същото нещо като пробваше моя мотор -и според него новите от 08 ма са по зле нагласени..от тези модели с новата рама съм пробвал само 300то ..и май и моето мнение е такова за това и споделяше че му се наложило постоянно да правят тестове и настройки на окачването за което отделяли огромна част от времето си а по принцип заводските подобрения и настройки ги копират от настройките и по мненията на е такива като найт салминен и сие компания  ..така че като излезе 10 та година модела ..вече предполагам ще е с - микс от копи пейст вариантите на една сюрия топ състезатели и нещата ще са подобрени
 за това и споделяше че му се наложило постоянно да правят тестове и настройки на окачването за което отделяли огромна част от времето си а по принцип заводските подобрения и настройки ги копират от настройките и по мненията на е такива като найт салминен и сие компания  ..така че като излезе 10 та година модела ..вече предполагам ще е с - микс от копи пейст вариантите на една сюрия топ състезатели и нещата ще са подобрени  
							
						


 
 


 
							
						

 
							
						


 
 

 ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си
 ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си  
							
						
 ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си
 ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си 


 
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар