Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев ;)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

    Моята идея за 530 ЕХС е малко по-глобална (скъпа)...Хубава платформа за даването на поне 5000 лв отгоре,като винаги може и повече
    Предницата се маха и се слага ТC Showa ot CRF 450 след 2006 година, сменят се короните-тук минах през офсет 22мм,20 и 18 (последният е моя избор). Монтирането на депфера scott 2.0 е може би добра идея, която осъществих с помоща на BRP Sub Mount Kit. Малко "ровене " из предницата и специалните флуиди "Smart performance" сами се настаниха в SHOWA-скъпо и миризливо удоволствие....В карбуратора "настаних: JD Kit + Меrge Power Pump- това е доста читава идея въпреки, че новите КТМ са с дълго чакания "leak jet", kойто спасява "забиването" при рязко подаване на газ.....по двигателя-ами досадния хидравличен обтегач бе заменен с такъв Dirt Tricks......радиаторите са с протектори Bulletproof...задния спирачен диск е плътен с протектор Enduro engineering.....кривката на ауспуха също е покрита от алуминиев протектор-доста задължително нещо според мен....самото гърне е като на SXF.....акумулатора е 7 а.ч.......задния амортисьор "търпи" някой от последните идеи на MX Tech......задната капла е 19 цола.....минах през Tire Balls, мусове и накрая безапелационно се спрях на Tubliss -100% най-доброто засега в тази зона...това е интересното: останалото са стандартните протектори,вентилатор.....14/50 пиньони....стойка за GPS (за какво ли ми е -аз си знам пътя?!??) и така...
    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

    Коментар


    • #32
      До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

      Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
      Моята идея за 530 ЕХС е малко по-глобална (скъпа)...Хубава платформа за даването на поне 5000 лв отгоре,като винаги може и повече
      Предницата се маха и се слага ТC Showa ot CRF 450 след 2006 година, сменят се короните-тук минах през офсет 22мм,20 и 18 (последният е моя избор). Монтирането на депфера scott 2.0 е може би добра идея, която осъществих с помоща на BRP Sub Mount Kit. Малко "ровене " из предницата и специалните флуиди "Smart performance" сами се настаниха в SHOWA-скъпо и миризливо удоволствие....В карбуратора "настаних: JD Kit + Меrge Power Pump- това е доста читава идея въпреки, че новите КТМ са с дълго чакания "leak jet", kойто спасява "забиването" при рязко подаване на газ.....по двигателя-ами досадния хидравличен обтегач бе заменен с такъв Dirt Tricks......радиаторите са с протектори Bulletproof...задния спирачен диск е плътен с протектор Enduro engineering.....кривката на ауспуха също е покрита от алуминиев протектор-доста задължително нещо според мен....самото гърне е като на SXF.....акумулатора е 7 а.ч.......задния амортисьор "търпи" някой от последните идеи на MX Tech......задната капла е 19 цола.....минах през Tire Balls, мусове и накрая безапелационно се спрях на Tubliss -100% най-доброто засега в тази зона...това е интересното: останалото са стандартните протектори,вентилатор.....14/50 пиньони....стойка за GPS (за какво ли ми е -аз си знам пътя?!??) и така...
      Я дай някоя снимка,че ми е много интересен този тунинг.Наистина звучи много яко.Мога да ти подскажа за още много кинти ,едно задно линково окачване на "Олинс" може да ти помогне за олекотяване на портфелати много яко.Като ти е мания да харчиш -харчи,джаджи има всякакви.

      Коментар


      • #33
        До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

        Аз по принцип мога да подскажа идея и за 20 бона, ама ще се огранича малко през този век, пък за другия ще видим ...
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #34
          До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

          ха-ха...Олинса беше изгрял на хоризонта по едно време, но пак трябва да бъде адаптиран към конкретния терен-мотоциклет-ездач.....а засега нямам познати сервизи, който ще ми угаждат да променям настройки през 10 дни.......с WP се оправям, имаме машини за обезвъздушаване и доста повече опит......НО Никога не се знае
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • #35
            До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

            Жоро,същия си купи на Ангел Бончев сина...Та за мотора,аз мислех такъв да си взимам но само ме спря това че амортисьорите са твърдички ,чувал съм,че заводските били такива... ? На теб как ти се видя ?

            Коментар


            • #36
              До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

              Първоначално публикуван от Rijkoo Преглед на мнение
              Жоро,същия си купи на Ангел Бончев сина...Та за мотора,аз мислех такъв да си взимам но само ме спря това че амортисьорите са твърдички ,чувал съм,че заводските били такива... ? На теб как ти се видя ?
              Здравей, Колега !
              Ами, аз съм казал по-горе за окачването доста. Все още това на "Showa" е по-добро според мен. Сега на моят КТМ 450 ЕХС го настроих с много играчка за ендуро добре ! Иначе машината като цяло е чудесна специално за ЕНДУРО !!!
              Мисля, че от 2009 г. моделите вече са и с "Туин чамбър" ?!
              Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 20-01-09, 10:23.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #37
                До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                Здравейте колеги искам да изкажа и аз впечетлениата си за този мотор,че найстина е много добър.Тука при нас в Копривщица един приятел си купи миналата година чисто нов точно такъв от Пазарджик и е много доволен разбира се.Моите впечетления са ,че мотора е много мощтен,рязък,сравнително лек и всички други екстри които няма нужда да изброявам,а най-хубавото му е че има много яки ниски обороти и е много удобен и за стръмни пътеки.Е вие знаете много по-добре от мен разбира се,но според мен това е един от малкото мотори,които са измислени да варвят като крос дори и повече ми се струва и същевременно да има ниски като трактор(старо ендуро) и да не може да го измориш по никакъв начин.Единствения косур за мен му е в цената,но това е нормално за такъв мотор.
                КОЛАТА ВОЗИ ТЯЛОТО,А МОТОРА ДУШАТА!!!
                (YAMAHA DT 125-1981,SUZUKI DR 650R-1992,SUZUKI DR 600R-1989,HONDA CRF 450R-08,HONDA CRF 450R-09,KAWASAKI KFX 700-08).KTM EXC 250-06.

                Коментар


                • #38
                  До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                  Здравейте колеги, аз съм младши участник във форума, но не и в ендурото.
                  Искам да изкажа впечатленията си за този мотор. Тука както е казал колегата по-горе имаме такъв мотор.
                  Не съм съгласен с колегата, за мен мотора клони повече към ендуро, той си е такъв де, мотора ми харесва,
                  но не е мой стил, няма тая рязкост която я има кроса.
                  Аз заради това карам Хонда Цр 250 и съм много доволен от pоwеr ефекта.
                  Последно редактирано от Chinela; 03-01-10, 16:24.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                    Мотора е страхотен според мен.Много-много добър в доста отношения,виждал съм го в доста сложни ситуаций да се справя прекрасно.Както казва по горе уважавания г-н Хаджиев,няма как един модел мотоциклет да покрива на 100% всички изисквания към-трасе,моторист и желания ако щете,но това което ни е нужно за нашите терени мисля че ЕХС е много добър вариант(не казвам НАЙ).Просто обсъждания модел е доста скъп и много голяма част от ендуристите в БГ само мечтаят за него.Но за всеки влак си има и пътници,нали.
                    [FONT=Comic Sans MS]Копривщица единствена!YZ450F"06 [/FONT]

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X