До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев 
Моята идея за 530 ЕХС е малко по-глобална (скъпа)...Хубава платформа за даването на поне 5000 лв отгоре,като винаги може и повече
Предницата се маха и се слага ТC Showa ot CRF 450 след 2006 година, сменят се короните-тук минах през офсет 22мм,20 и 18 (последният е моя избор). Монтирането на депфера scott 2.0 е може би добра идея, която осъществих с помоща на BRP Sub Mount Kit. Малко "ровене " из предницата и специалните флуиди "Smart performance" сами се настаниха в SHOWA-скъпо и миризливо удоволствие
....В карбуратора "настаних: JD Kit + Меrge Power Pump- това е доста читава идея въпреки, че новите КТМ са с дълго чакания "leak jet", kойто спасява "забиването" при рязко подаване на газ.....по двигателя-ами досадния хидравличен обтегач бе заменен с такъв Dirt Tricks......радиаторите са с протектори Bulletproof...задния спирачен диск е плътен с протектор Enduro engineering.....кривката на ауспуха също е покрита от алуминиев протектор-доста задължително нещо според мен....самото гърне е като на SXF.....акумулатора е 7 а.ч.......задния амортисьор "търпи" някой от последните идеи на MX Tech......задната капла е 19 цола.....минах през Tire Balls, мусове и накрая безапелационно се спрях на Tubliss -100% най-доброто засега в тази зона...това е интересното: останалото са стандартните протектори,вентилатор.....14/50 пиньони....стойка за GPS (за какво ли ми е -аз си знам пътя?!??) и така...

Моята идея за 530 ЕХС е малко по-глобална (скъпа)...Хубава платформа за даването на поне 5000 лв отгоре,като винаги може и повече

Предницата се маха и се слага ТC Showa ot CRF 450 след 2006 година, сменят се короните-тук минах през офсет 22мм,20 и 18 (последният е моя избор). Монтирането на депфера scott 2.0 е може би добра идея, която осъществих с помоща на BRP Sub Mount Kit. Малко "ровене " из предницата и специалните флуиди "Smart performance" сами се настаниха в SHOWA-скъпо и миризливо удоволствие
....В карбуратора "настаних: JD Kit + Меrge Power Pump- това е доста читава идея въпреки, че новите КТМ са с дълго чакания "leak jet", kойто спасява "забиването" при рязко подаване на газ.....по двигателя-ами досадния хидравличен обтегач бе заменен с такъв Dirt Tricks......радиаторите са с протектори Bulletproof...задния спирачен диск е плътен с протектор Enduro engineering.....кривката на ауспуха също е покрита от алуминиев протектор-доста задължително нещо според мен....самото гърне е като на SXF.....акумулатора е 7 а.ч.......задния амортисьор "търпи" някой от последните идеи на MX Tech......задната капла е 19 цола.....минах през Tire Balls, мусове и накрая безапелационно се спрях на Tubliss -100% най-доброто засега в тази зона...това е интересното: останалото са стандартните протектори,вентилатор.....14/50 пиньони....стойка за GPS (за какво ли ми е -аз си знам пътя?!??) и така...

,чувал съм,че заводските били такива... ? На теб как ти се видя ?
.Но за всеки влак си има и пътници,нали
Коментар