До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев 
XC е за американския пазар и няма фар, ЕXC е европейското ендуро което може да се регистрира.

XC е за американския пазар и няма фар, ЕXC е европейското ендуро което може да се регистрира.

..има и много други разлики между моделите XC и -EXC ..освен фара
..окачване пружини настройки -предавателни числа.....
все пак добре е че има такива части и са взаимозаменяеми между различните модели на фирмата..нещо от което ктм печели много ../а и икономисва много-на производственно ниво/



..странно но и кокера каза същото нещо като пробваше моя мотор -и според него новите от 08 ма са по зле нагласени..от тези модели с новата рама съм пробвал само 300то ..и май и моето мнение е такова
за това и споделяше че му се наложило постоянно да правят тестове и настройки на окачването за което отделяли огромна част от времето си а по принцип заводските подобрения и настройки ги копират от настройките и по мненията на е такива като найт салминен и сие компания ..така че като излезе 10 та година модела ..вече предполагам ще е с - микс от копи пейст вариантите на една сюрия топ състезатели и нещата ще са подобрени









..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си

..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си 


В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар