Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев ;)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

    XC е за американския пазар и няма фар, ЕXC е европейското ендуро което може да се регистрира.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

      ..има и много други разлики между моделите XC и -EXC ..освен фара ..окачване пружини настройки -предавателни числа.....
      ..от как съм взел моето ехс полека лека копирам от хс модела и го трансформирам в хс ..и още не е станало / и май няма и да стане/..много разлики има някои от които ако решиш да ги оправиш може да ти излезе ехс то и 2 пъти по скъпо /че и отгоре/..например трипъла на хс и ехс сикс дейс има променлив офсет ..предницата е твин чембър настройките фабрични много се различават валвинги..абе ... ... ... все пак добре е че има такива части и са взаимозаменяеми между различните модели на фирмата..нещо от което ктм печели много ../а и икономисва много-на производственно ниво/

      Коментар


      • #18
        До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

        Първоначално публикуван от kol1o0 Преглед на мнение
        а това EXC-R се явява XC или бъркам
        КТМ правеха един модел за Щатите МХС, който е еквивалента на европейското ЕХС, само че са му махнати светлините. МХСто го спряха и на негово място правят ХС-W - един и същи мотор с различно наименование.

        А ХС е нова разработка на КТМ специално за американския пазар и продиктувана от американския пазар. Това е нещо осреднено от SX и ЕХС(ХС-W). Всички спецове твърдят, че е уникален мотор най-вече по отношение на двигателя.
        Тук има тема с преведен на български тест на ХСто:
        първа част - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...64&postcount=9
        втора част - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...5&postcount=19

        Коментар


        • #19
          До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

          И аз да вметна едно лаишко мнение за 530-ката.
          При последната тренировка Жоро ми връчи КТМ-а и ми вика "айде покарай го да го пробваш". Аз, разбира се, като една здравомислеща ламя, си помислих, че си е паднал на главата преди малко и любезно отвърнах: "Ъммм, мился си, че колкото пък чак толкова да е плавен, ще ме развява кат самарското знаме" "Пробвай го бе, ще те изненада".
          Първото нещо, което забелязах, когато слязох от хондата и му се качих беше ... ПО-ЛЕК Въх! Изправих се ... стойката е наистина комфортна, доста по-тесен е, позволява да го стиснеш и да го държиш стабилно. При подаването на газ реакцията е като при 250-тката... отново изненада. Мисля си как ли ще ме мята това чудо ...подкарах го и ... по-плавен от Хондата и по-лесно се кара ... няма нужда да го дърпаш на бабунките и коловозите, подаваш по-рязко газ, бау и излиза от коловоза... в същото време не изморява и не те дърпа. Окачването е.. дървено. Нищо общо с комфортното окачване на SX125 ('02) на Иво, който съм карала, също и ЕХC 200 на Митков, който покарах един път на пистата за 2 минути.
          Последно редактирано от iva_kx; 21-10-08, 13:36.
          DCRT®

          Коментар


          • #20
            До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

            Окачването е.. дървено. Нищо общо с комфортното окачване на SX125 на Иво, който съм карала, също и ЕХC 200 на Митков, който покарах един път на пистата за 2 минути
            ..странно но и кокера каза същото нещо като пробваше моя мотор -и според него новите от 08 ма са по зле нагласени..от тези модели с новата рама съм пробвал само 300то ..и май и моето мнение е такова
            -според мен това се дължи на факта че тази рама още е нова и не са и разцъкали окачванията както трябва и въпреки че имат по голям потенциал все още не са на ниво същото казва и Дейвид НАЙТ ..в едно интервю споделяше че с новия модел от 08 имал проблем в началото защото нямали никакъв опит с тази нова рама а със старата вече и на сън знаели какво да правят.. за това и споделяше че му се наложило постоянно да правят тестове и настройки на окачването за което отделяли огромна част от времето си а по принцип заводските подобрения и настройки ги копират от настройките и по мненията на е такива като найт салминен и сие компания ..така че като излезе 10 та година модела ..вече предполагам ще е с - микс от копи пейст вариантите на една сюрия топ състезатели и нещата ще са подобрени

            Коментар


            • #21
              До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

              И според мен окачването на КТМ се настройва по трудно, но пък нагодиш ли си го става 6. Японските дори нещо да не е доизкусурено по не се усеща като цяло недостатъка докато при КТМ е много ясно изразено всичко.
              Ива няма как най големия кубик ендуро на ктм да вози меко перце от 50 кила като теб при положение че пружините сигурно са за мъжага 90-100 кила.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                Вчера Кокера отново се върна към КТМ за нещастие на хонда-маниакът Чинела !
                Взе си чисто новичък ЕХС 450 и в момента се дотунингова при механика на клуба - Шарков.
                Такъв си взе и колегата ни Иван "Новозагорски", само че американско изпълнение.
                Имаме още един поръчка пак за 450, който ще дойде след седмица.
                Данчо става основен доставчик на части за КТМ, така че и на мен май не ми остава твърде много време да мисля ...
                Колкото до Хондата ми 250Х, тя е един чудесен мотор и ще я оставя за тренировки и състезания на жени и джуниър, защото напролет вече мислим да пуснем отдавна споменаваната школа по ендуро на Crazy job, тъй като има много деца и млади пичове от Стара Загора, желаещи да карат ендуро !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #23
                  До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                  Браво браво за школата с удоволствие ще се присъединя само че обмислили ли сте дали трябва да имам мотор или школата ще ни даде ??
                  Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
                  [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    Колкото до Хондата ми 250Х, тя е един чудесен мотор и ще я оставя за тренировки и състезания на жени и джуниър, защото напролет вече мислим да пуснем отдавна споменаваната школа по ендуро на Crazy job, тъй като има много деца и млади пичове от Стара Загора, желаещи да карат ендуро !
                    Очакваме повече информация.
                    ПП.Съжалявам за СПАМ-а.
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #25
                      До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                      Пичове, нека въпросите относно школата да задавате в специалната тема, която ще пуснем за това скоро !
                      Благодаря за разбирането !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #26
                        До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                        Вчера Кокера отново се върна към КТМ за нещастие на хонда-маниакът Чинела !
                        Взе си чисто новичък ЕХС 450 и в момента се дотунингова при механика на клуба - Шарков.
                        Такъв си взе и колегата ни Иван "Новозагорски", само че американско изпълнение.
                        Имаме още един поръчка пак за 450, който ще дойде след седмица.
                        Данчо става основен доставчик на части за КТМ, така че и на мен май не ми остава твърде много време да мисля ...
                        Колкото до Хондата ми 250Х, тя е един чудесен мотор и ще я оставя за тренировки и състезания на жени и джуниър, защото напролет вече мислим да пуснем отдавна споменаваната школа по ендуро на Crazy job, тъй като има много деца и млади пичове от Стара Загора, желаещи да карат ендуро !
                        Май че моя е поръчката за другата 450-ка! И понеже съм абсолютен новобранец в ендурото, смятам да пусна тема "тунинг на КТМ" и с помощта на бат' Дак да променим, опишем( и снимаме) подробно преобразяването на един КТМ с развитието на юзера! Подобна тема има, но според мен е доста постна, а за начинаещите е много необходимо да знаят какво да променят по мотора и как промяната се отразява на поведението на мотора и усещането на моториста.
                        А на Данчо пожелавам да му върви бизнеса и да продава много части и много повече КТМ-и!
                        КЕФА ЦЕНА НЯМА! Борис Кърчев

                        Коментар


                        • #27
                          До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                          смятам да пусна тема "тунинг на КТМ" и с помощта на бат' Дак да променим, опишем( и снимаме) подробно преобразяването на един КТМ с развитието на юзера!
                          ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си

                          Коментар


                          • #28
                            До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            ..идеята е интересна..но според мен-покарай го малко време ктм а стандартен ..да го поусетиш и след това вече го променяй..според нещата които си усетил ..така съветват обикновенно и повечето тунинг майстори в сайтовете и книгите си
                            Естествено, точно това имам впредвид. Нямам никакъв опит с моторите и мнението ми ще е как чувствам разликата, което е ценното за неспециалистите.
                            КЕФА ЦЕНА НЯМА! Борис Кърчев

                            Коментар


                            • #29
                              До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                              Първоначално публикуван от tapotoparche Преглед на мнение
                              а, а за начинаещите е много необходимо да знаят какво да променят по мотора и как промяната се отразява на поведението на мотора и усещането на моториста.
                              Специално промяната на тоя мотор на начинаещия ще се отрази много болезнено. За месец и половина навъртях 1500км на моя (EXCR 450 2008 и да ти кажа може би си струва да му сложиш следния тунинг - предпазители на кормило и радиатор(евентуално на спирачните дискове също) , вентилатор ,пиньони.+ евентуално да му повдигнеш кормилото малко ако си висок.
                              Преди това разбира се трябва да му махнеш фабричните ограничения - в ауспуха, друга игла на карбуратора,да махнеш еко джаджата и да отвориш кутията на въздушния филтър.
                              На моя се бях приготвил да слагам още- реклуз съединител, кривка FMF Megabomb + ауспух FMF, PowerUp Jet Kit..Но да ти кажа ходих да покарам на една мотокрос писта и осъзнах,че ми е достатъчно мощен...Освен ако не си като Попай Моряка в предмиш
                              ниците не ти трябва повече ..единствения плюс би бил ,че ще го подобриш в ниските обороти..но освен ако не си над 110кг няма да ти липсва тяга..

                              Сега даже малко съжалявам ,че си купих и демпфер..може да го продам..Ако си мега-състезател вече може да му правиш тунинг...но иначе не се набутваи

                              Коментар


                              • #30
                                До: Test Drive на КТМ ЕХС-R 530 by Жоро Хаджиев

                                Единственото което си заслужава на този мотор да направиш е амортисиорите ,другото е газария.Не вярвам на никой че 530 има нужда от промяна в мотора ,ако искаш да си правиш прищевки или да промениш естетичен вид да но рдугото е само пари хвърлени на вятъра.Парите похарчени за настройки на амортисиори са единствените които си заслужават.
                                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X